• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke trok haar blouseje aan en haalde deur van het slot. "Ehm, wat zullen we doen? We kunnen met zijn allen een filmpje kijken?" Stelde ze voor. Terwijl ze dat zei opened ze haar deur en ik liep achter haar aan. "Ja, dat is wel een goed idee. Moet het wel een spannende film worden, natuurlijk." Vlak voordat we bij de woonkamer waren, hield ik haar nog even tegen en drukte heel kort nog een kusje op haar lippen. "Ga jij eerst? Dan wacht ik nog een paar minute." Het moest natuurlijk echt heel geheim blijven, anders zou Liam me echt levend villen, denk ik en ik wilde liever blijven leven en gewoon de uren dat ik kon met Brooke verspenderen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAlways schreef:
    (...)

    [Ja hoor, waar is ze? Nialler zit in de keuken te bedenken wat hij gisteren allemaal heeft uitgespookt.]


    [Ik had nog niks gepost, bedenk maar iets. Ben een beetje inspiratieloos, haha. (:]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Brookelle Payne.
    "Ja, dat is wel een goed idee. Moet het wel een spannende film worden, natuurlijk." Ik knikte. Ik wilde net de woonkamer ingaan, toen Harry me tegenhield. Hij drukte nog een kusje op mijn lippen. "Ga jij eerst? Dan wacht ik nog een paar minuten." Ik knikte, en gaf hem ook nog een kusje. Daarna opende ik de deur van de woonkamer, en liep naar binnen. "Wie heeft er zin om een filmpje te kijken?" Zei ik met een vrolijke lach. Ik opende de la en rommelde daar wat doorheen, tot ik een leuke film had gevonden. Ik stopte hem in de DVD-speler en plofte op de bank neer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke knikte en gaf me ook nog een kusje. Glimlachend keek ik toe hoe ze de woonkamer in liep, waar ik haar wat hoorde rommelen. Ik wacht zo'n twee minuten, voordat ik me naar de woonkamer vergaf. "Iedereen die mee wilt kijken, moet nu komen!" Gilde ik nog even na, alsof Brooke's woorden het eerste waren wat ik had gehoord over de film. Ik liet me op de bank zakken en keek naar Brooke, die vlak naast me zat. "Mag ik wat drinken van je?" Ik was te lui om zelf te gaan en tenslotte woonde ze hier en wist het dus beter te vinden dan mij. En ik wilde gewoon op de bank blijven zitten voordat er dadelijk iemand anders binnen kwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    "Iedereen die mee wilt kijken, moet nu komen!" Gilde Harry. Ik grinnikte. Hij ging naast me zitten, en wierp een blik op me. "Mag ik wat drinken van je?" Ik rolde met mijn ogen. "Okeeeeeeeh." Ik stond op en liep naar de keuken, waar ik een stapel plastic bekertjes pakte, en een cola-fles. Ik kreeg ineens een idee, en pakte een niet-giftige viltstif. Op de binnenkant van Harry's bekertje begon ik te schrijven. Als ik straks zeg dat ik naar de WC moet, zeg dan dat je wat chips gaat halen en kom naar de badkamer. xoxo. Ik schonk cola in, en glimlachte breed. Oh Brooke, wat ben je toch slim. Ik liep terug met twee ingeschonken bekertjes, een stuk of twintig lege en de cola fles. Ik zorgde ervoor dat Harry de beschreven in zijn hand kreeg en plofte weer neer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan

    Ik besluit dat ik op dit moment eerst op zoek wil naar Rose, Avah komt daarna wel. Ik zucht en sta op. Het zusje van Liam komt binnen gelopen en maakt twee bekertjes drinken klaar. Ik let er niet op en loop naar de kraan. Een paar bekers water giet ik achterover en ik was mijn gezicht even. Oke Niall, nu moet je even na gaan denken over gister avond. Wat weet je nog? 7 minutes in heaven, met Rose. Ja, dat weet ik nog wel. Wat er allemaal precies gebeurt is weet ik niet meer, maar dat er íéts aan de hand was wel. Ik besluit maar naar boven te gaan, naar de badkamer. Ik doe de deur open en zie Avah en Louis. 'Hey... Hebben jullie... Laat maar.' Zeg ik, als ik bedenk dat Lou dus echt niets mag weten over Rose. Ik loop alle slaapkamers door en vindt Rose uit eindelijk ergens op de grond. 'Rose... Rose...' Zeg ik terwijl ik haar rustig wakker schud.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rider schreef:
    "Avah" Cailin Avalee Horan

    Louis zei er niks op, maar aan zijn gezichtsuitdrukking was op te maken dat hij hetzelfde dacht. Wat hij er allemaal van vond, was echter niet te zeggen. Ik trok mijn knieën op en verborg mijn hoofd in mijn armen. Ik haatte deze hele situatie. Het feit dat ik niet precies wist wat er in die kast was gebeurd, was frustrerend. Daarbij begon ik mij nu ook af te vragen met wie Niall in de kast had gezeten en wat hij had uitgespookt. Ik bedoel, het was wel duidelijk dat Harry en Brooke een leuke tijd hadden gehad. Stel dat... Oh, ik wilde er niet aan denken.
    'Ik ga even opzoek naar een aspirientje, voor mijn hoofd uit elkaar barst,' deelde Louis mee, waardoor ik weer opkeek en zijn bewegingen volgde. Ik verborg mijn gezicht echter bijna gelijk weer in mijn armen, toen ik tot de conclusie kwam dat ik verkeerde dingen over hem dacht. Zoals dat hij nog steeds echt ontzettend leuk was. Kom op Avah, je bent geen vijftien meer. Toen vond je hem leuk, nu niet meer. Er is daarbij vast niks gebeurd vannacht. Zodra je het je zal herinneren, weet je dat er niks aan de hand is.
    De zenuwachtige vlinders in mijn buik, zijn mooie blauwgrijze ogen die mij aankijken. De drang om hem te zoenen is zo groot. Langzaam dringt de alcohol het vermogen om logisch te beredeneren dat dit fout is naar de achtergrond en-
    Verschrikt kwam ik overeind, niet helemaal wetend wat ik moest doen. Ik besloot richting de badkamerdeur te lopen en deze te openen, bang dat de herinneringen allemaal terugkwamen en deze precies zo zouden zijn, als dat ik dacht dat ze zijn, helemaal niet onschuldig.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    Ineens kwam Avah verschrikt overeind. Ze liep richting de vadkamer deur en opende deze. Alsof ze ergens bang voor was. Dat konden dus twee dingen zijn: Ze herinnerde iets waardoor ze bang was voor deze plek -wat me niet waarschijnlijk leek- of ze herinnerde zich iets waardoor ze bang was voor mij of gewoon een confrontatie uit de weg probeerde te gaan over gisteravond. Of iets anders. Ik weet het eigenlijk niet.
    Vlug greep ik haar pols vast. 'Wacht!'
    Ik trok haar iets te hard naar me toe, waardoor haar lichaam tegen mij aan knalde. Ik greep haar bij haar schouders, bang dat ze door de klap zou vallen. Ik keek haar recht in haar ogen aan.
    Haar ogen hadden zich in de mijne geboord. En de mijne in die van haar. Ik wilde haar zoenen, zo ontzettend graag. Het duurde dan ook niet lang voor ik mijn lippen op die van haar drukte.
    Ik schrok op uit mijn gedachten. Was dit wat gisteravond gebeurd is, of gewoon een fantasie? Hoe dan ook, ik kreeg hierdoor sterk de drang hetzelfde nu te doen; haar zoenen. Ik staarde zenuwachtig naar haar lippen, in haar ogen, en weer terug naar haar lippen.


    "Family don’t end in blood”

    "Avah" Cailin Avalee Horan

    Opeens greep een hand mijn pols vast en klonk Louis zijn stem door de badkamer. 'Wacht!' Met een simpele beweging trok hij mij naar zich toe, waardoor ik tegen hem aankwam, waarop hij mijn schouders pakte, zodra ik mijn balans dreigde te verliezen. Geschrokken keek ik hem aan recht in mooie blauwgrijze ogen en dat had ik nu juist niet moeten doen. Het was alsof ik alles weer opnieuw beleefde. Zijn aanrakingen, zijn warmte, zijn geur, zijn lippen. Eigenlijk had ik nu snel achteruit moeten stappen. Mij los moeten maken en weg moeten lopen, maar het lukte niet.
    Hij leek even ergens aan te denken, zich iets te herinneren, waarna hij weer opschrok uit die gedachten. Zijn blik ging zenuwachtig van mijn lippen naar mijn ogen en naar mijn lippen. Ik voelde mij onrustig, vooral mijn buik was onrustig. Alsof er door de spanning allerlei vlinders door mijn buik leken te vliegen. Wacht, noemde ik het nu vlinders?
    Ik beet op mijn lip, niet wetend wat nu te doen en mij geheel bewust van hoe dicht we bij elkaar stonden. Ook de druk op mijn schouders was zeer duidelijk aanwezig, waardoor ik besloot zijn handen voorzichtig te pakken en ze van mijn schouders af te halen. Oh wacht, nu had ik zijn handen vast. Niet slim Avah, niet slim.
    'Uhm... ik uhm...' stamelde ik, maar eigenlijk kon ik geen woorden vinden, dus praten had ook vrij weinig zin. Uiteindelijk wist ik mijn lichaam zo ver te krijgen zijn handen los te laten en wat woorden te vinden. 'Wat is er?' bracht ik ademloos uit, zonder zijn blik los te laten. Ergens hoopte ik dat hij mij zou kussen, maar ik wist dat ik dit niet mocht hopen.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    Brooke rolde met haar ogen. "Okeeeeeeeh." Zei ze uiteindelijk, want ja, wie kon Harry Styles nou niet weerstaan? Oke, grapje. Brooke stond op en verdween naar de keuken. Ik keek toe hoe er verschillende reclames voorbij kwamen, jammer genoeg kon je dat bij een echte dvd nooit doorspoelen. Gelukkig kwam Brooke algauw terug, met twee gevulde bekertjes en verschillende lege. Bij het bekertje dat ik aangreikte kreeg, merkte ik dat er wat op stond. Ik draaide 'm in die richting zodat ik kon lezen. Als ik straks zeg dat ik naar de WC moet, zeg dan dat je wat chips gaat halen en kom naar de badkamer. xoxo. Las ik en ik grijnsde kort. Ik draaide me glimlachend om naar haar en knikte. Nog steeds zaten we alleen met z'n tweeën op de bank, ik grinnikte. "Volgens mij wil niemand met ons meekijken," mompelde ik zacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.
    Avah pakte mijn handen, waarschijnlijk om ze van haar schouders af te halen. Maar ze liet ze niet meteen los. Mijn handen begon iets te tintelen onder haar aanrakingen.
    'Uhm... ik uhm...' stamelde ze. Uiteindelijk liet ze mijn handen los. 'Wat is er?' bracht ze uit.
    Ik slikte. 'Mag ik je kussen?' vroeg ik zachtjes.
    De woorden kwam zo zacht uit mijn mond dat ik niet zeker wist of ze het had gehoord of niet. Aan de ene kant hoopte ik van niet, dan kon ik er nog onderuit komen. Dit was namelijk niet echt de bedoeling om te zeggen. Maar als ze het niet had gehoord, moest ik het opnieuw zeggen, tenzij ik snel een smoes kon bedenken. Alleen was ik in dat laatste helaas niet zo goed.
    Ik slikte nog een keer en keek haar twijfelend aan.


    "Family don’t end in blood”

    'Avah' Cailin Avalee Horan

    Hij slikte. 'Mag ik je kussen?' verliet haast onhoorbaar zijn mond, maar waarschijnlijk had ik zelfs nog aan mijn oren getwijfeld, als hij geschreeuwd had. Ik vroeg mij namelijk af of ik het goed verstaan had, want wat hij zei, was absurd. Waarom zou hij mij in godsnaam vragen of hij mij mocht kussen. Het was echter echt hetgeen dat ik verstaan had en de twijfelende blik in zijn ogen gaf aan, dat hij die woorden ook daadwerkelijk uit had gesproken.
    Ik opende langzaam mijn mond om te antwoorden. 'Ja,' verliet tot mijn verbazing mijn lippen. Had ik nou serieus doodleuk "ja" gezegd? Wat was er in vredesnaam met mij aan de hand? Ik gedroeg mij als een debiel.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 8:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Brookelle Payne.
    Hij grijnsde, om vervolgens naar me te knikken. "Volgens mij wil niemand met ons meekijken." mompelde hij met een grinnik. Ik knikte. De film begon eindelijk, dus ik focuste mijn blik op het beeldscherm. Toch kon ik het niet helpen om steeds blikken te werpen op Harry. Ik zette mijn handen om zijn oor, en fluisterde: "We kunnen de film ook overslaan en meteen doorgaan naar de badkamer?" Ik glimlachte en keek hem aan, waarna ik hem bij zijn pols pakte en van de bank af trok. We liepen samen de trap op, en voor de deur van de badkamer kon ik me niet meer inhouden. Ik legde mijn handen op zijn wangen en drukte mijn lippen op de zijne.

    -Ik heb een geniaal idee.
    Net als Louis en Avah aan het zoenen zijn, komen Brooke en Harry binnen, kussend.

    (A)-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Inderdaad een geniaal idee :Y)]


    "Family don’t end in blood”

    Louis William Tomlinson.
    Ik zag aan Avah dat ze wel degelijk gehoord had wat ik zojuist had gezegd.
    Ze opende langzaam haar mond. 'Ja,' zei ze, tot mijn verbazing. En zo te zien verbaasde ze zich er zelf ook over. Moest ik het nu wel of niet doen dan?
    'Ehh...' Oke, dit was awkward.
    Wel doen. Niet doen. Wel doen. Niett doen. Zo zag het er in mijn hoofd uit als iemand mijn gedachte kon lezen. Uiteindelijk besloot ik het wel te doen. Ze had tenslotte 'ja' gezegd.
    Ik zette een stap dichterbij, sloeg mijn armen om haar middel en drukte mijn lippen toen ietwat onzeker op die van haar.


    "Family don’t end in blood”