• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Iemand voor mij personage?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ga Harry betrappen (lol)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    - Ik zal ff wat posten :3 -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
    "Hoe bedoel je, Brooke? En ik zie overigens ook dat jullie twee dus niks per ongeluk doen?" Ik bloosde hevig. "Ik, ehh, nou..." "Zeg, wat proberen jullie nou precies te zeggen?" Harry antwoordde vrijwel direct. "Nou uhm, ja, dat jullie netzoals ons twee iets met elkaar... Hebben gedaan?" Ik giechelde zacht. "Ik zag jullie wel hoor, ontken het maar niet." Het was puur bluffen wat ik nu deed, maar ik kon het altijd proberen. Ik voelde Harry's grip op mijn middel verstrakken, wat mij weer deed blozen, maar dit keer lichtjes.

    -Ugh, sorry.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    "Avah" Cailin Avalee Horan

    Brooke leek niet helemaal meer uit haar woorden te komen, toen ik vragend constateerde dat ze niks per ongeluk hadden gedaan. Ondertussen vulde Louis mij aan. 'Zeg, wat proberen jullie nu precies te zeggen?' Ik sloeg mijn armen al wachtend over elkaar, maar Harry antwoordde redelijk vlug.
    'Nou uhm, ja, dat jullie net zoals ons twee iets met elkaar... hebben gedaan?' Er verscheen een verwarde uitdrukking op mijn gezicht. Niet omdat hij ons van weet ik veel wat verdacht, maar het feit dat hij het "iets met elkaar doen" noemde, wat suggereerde dat ze niet alleen gezoend hadden. Anders had hij dat immers wel gewoon gezegd toch? Mijn blik veranderde naarmate mijn gedachten vorderden van verward naar geschokt. Hadden ze nou serieus meer dan alleen gezoend? En was dat dan in een dronken bui geweest, of was dat net gebeurd. Oh God, ik wilde er niet aan denken.
    'Ik zag jullie wel hoor, ontken het maar niet.' Ik slikte even bij Brooke's woorden, maar besloot toch nog even niks te zeggen, mijn vriendin kennende.
    'Definieer "iets met elkaar doen"?' zei ik met een geamuseerde ondertoon in mijn stem. 'Gezien jullie twee dus blijkbaar meer hebben gedaan dan gezoend en ik dus geen idee heb waarvan ik allemaal wel niet verdacht word.'


    Happy Birthday my Potter!

    -Don't die, please.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik reageer vanmiddag.]


    "Family don’t end in blood”

    [Ik was aan het wachten op Louis. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.
    'Nou uhm, ja, dat jullie net zoals ons twee iets met elkaar... hebben gedaan?' beantwoordde Harry mijn vraag. Mijn ogen werden groot. Dat juist Harry hieraan denkt verbaast me niets. Wel dat hij denkt dat we dat echt hebben gedaan. Hij weet donders goed dat ik niet zo ben als hij en dat ik dus niet met elk leuk meisje meteen het bed induik, of in mijn geval de badkamer. Dat hij en Brooke dat wel gedaan hadden verbaasd me ook niets. Het is nu niet zo dat Harry nu elke dag met iemand anders in bed ligt, zo'n type is hij ook niet, maar het gaat bij hem nu eenmaal... Iets sneller dan bij anderen. En als hij dan ook nog eens gedronken heeft al helemaal.
    'Ik zag jullie wel hoor, ontken het maar niet,' voegde Brooke eraan toe. Ik kon Avah horen slikken.
    'Definieer "iets met elkaar doen"?' zei Avah toen met een geamuseerde ondertoon in haar stem. 'Gezien jullie twee dus blijkbaar meer hebben gedaan dan gezoend en ik dus geen idee heb waarvan ik allemaal wel niet verdacht word.'
    Ik knikte alweer. 'Luister, is helemaal niets gebeurd tussen Avah en mij en dat al helemaal niet. Wat Avah vertelde is waar: Ik ben hier blijkbaar in slaap gevallen, en Avah's kleren lagen hier. Waarschijnlijk lagen die er al voor ik hier op de grond ben gaan liggen en deze twee dingen hebben dus ook niets met elkaar te maken.'

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 16:09 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Harry heb ik ook in de badkamer wakker laten worden, hè, dus technisch gezien hebben ze samen geslapen... x'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oh, had ik nog niet gezien. Wacht, ik pas mijn post aan.

    Oh nee, Lou weet dat natuurlijk niet, want hij werd later wakker en herinnert zich de avond nog maar voor inmiddels een klein deel, hehe]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 16:10 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Laat 't maar gewoon zo, is niet erg. Harry heeft Louis gewoon ook over het hoofd gezien dan, hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oke, is goed]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles.
    Brooke giechelde zacht. "Ik zag jullie wel hoor, ontken het maar niet." Hoorde ik haar zeggen, wat had ze gezien dan? Ik had geen flauw idee. "Definieer "iets met elkaar doen"?" zei Avah met een geamuseerde ondertoon in haar stem. "Gezien jullie twee dus blijkbaar meer hebben gedaan dan gezoend en ik dus geen idee heb waarvan ik allemaal wel niet verdacht word." Vervolgde ze en ik fronste kort mijn wenkbrauwen. "Luister, is helemaal niets gebeurd tussen Avah en mij en dat al helemaal niet. Wat Avah vertelde is waar: Ik ben hier blijkbaar in slaap gevallen, en Avah's kleren lagen hier. Waarschijnlijk lagen die er al voor ik hier op de grond ben gaan liggen en deze twee dingen hebben dus ook niets met elkaar te maken." Zei Louis. Had ik Louis dan over het hoofd gezien? Was ik echt zo ver heen? Nou ja, het zal wel. "Nou, ten eerste. Het enige wat wij hebben gedaan is zoenen, niets meer, niets minder. En als ik jullie zo zie is er volgens mij ook veel meer aan de hand." Ik zei maar niet dat we in die dronken bui al met elkaar het bed in waren beland, dat leek me persoonlijk niet zo handig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik wacht op een reactie van Velton]


    Spoiler alert: you will save yourself