• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Omg, geweldig. x'D]
    Harry Styles.
    Brooke knikte en ze startte de film, ik kon me niet helemaal concentreren op de film en dwaalde steeds af. Ik voelde Brooke haar handen rond mijn oor, waarna ze fluisterde: "We kunnen de film ook overslaan en meteen doorgaan naar de badkamer?" Ze glimlachte en keek me aan. Voordat ik uberhaupt antwoord had kunnen krijgen pakte ze mijn pols vast en trok me de trap op. Voor de deur van de badkamer kon ze zich niet meer inhouden en drukte haar lippen tegen de mijne. Ik grijnsde en plaatste een hand alvast om haar middel en met mijn andere hand opende ik de badkamerdeur om zo mezelf en Brooke naar binnen te trekken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    Hij trok ons de badkamer in, en ik legde een hand in zijn nek, en ging daarmee met mijn vingers door zijn haar. Mijn andere hand vond steun op zijn schouder. Ik opende mijn mond om hem alvast toestemming te geven. De hand op zijn schouder gleed zijn shirt in, en ik voelde aan zijn gespierde rug. Vervolgens zette ik me af met mijn voeten, en sloeg mijn benen om zijn middel. Mijn mondhoeken krulden lichtelijk omhoog, en telkens als zijn tong de mijne raakte vond er een kleine onploffing van vlinders plaats in mijn buik.

    -Sorry, ik verveelde me.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik wacht even op Avah of Lou, dat is wel zo leuk. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAlways schreef:
    Niall James Horan

    Ik besluit dat ik op dit moment eerst op zoek wil naar Rose, Avah komt daarna wel. Ik zucht en sta op. Het zusje van Liam komt binnen gelopen en maakt twee bekertjes drinken klaar. Ik let er niet op en loop naar de kraan. Een paar bekers water giet ik achterover en ik was mijn gezicht even. Oke Niall, nu moet je even na gaan denken over gister avond. Wat weet je nog? 7 minutes in heaven, met Rose. Ja, dat weet ik nog wel. Wat er allemaal precies gebeurt is weet ik niet meer, maar dat er íéts aan de hand was wel. Ik besluit maar naar boven te gaan, naar de badkamer. Ik doe de deur open en zie Avah en Louis. 'Hey... Hebben jullie... Laat maar.' Zeg ik, als ik bedenk dat Lou dus echt niets mag weten over Rose. Ik loop alle slaapkamers door en vindt Rose uit eindelijk ergens op de grond. 'Rose... Rose...' Zeg ik terwijl ik haar rustig wakker schud.


    Roselle "Rose" Alexis Tomlinson.
    Vaag hoor ik een stem. "Rose... Rose..." een klein kreuntje verlaat mijn mond als ik wakker word geschud.
    "Laat me slapen," mompel ik en vouw mijn handen voor mijn ogen.
    Als ik weer door elkaar word geschud haal ik mijn handen voor mijn ogen weg en kom onhandig overeind. Vrijwel direct voel ik steek door mijn hoofd gaan, heel fijn. Heel even staar ik wazig voor me uit, proberend om herinneringen van gisteravond terug te halen, tevergeefs. Mijn blik glijd naar de persoon die me wakker had geschud. Niall, de broer van Avah. "Niall.. Wat was er gister allemaal gebeurd?" vraag ik zachtjes waarna een gaap mijn mond verlaat. Beschaamd sla ik mijn hand voor mijn mond en het schaamrood verspreid over mijn wangen.


    [Meh, sorry voor het slechte stukje.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    "Avah" Cailin Avalee Horan

    Hij leek al even verbaasd als ik en reageerde dan ook niet meteen en toen hij reageerde, was dat niet met een kus. 'Ehh...' was het enige dat hij zei en ik frummelde zenuwachtig aan de onderkant van mijn shirt. Ik was nooit zenuwachtig, maar bij Louis was het echt vreselijk. Het irriteerde mij dan ook mateloos, maar ik kon er niet veel aan doen. Misschien kon ik mij nu beter gewoon omdraaien en wegrennen. Dan was ik én van de zenuwen af én werd ik tenminste niet geconfronteerd met afwijzingen. Ik bedoel, hij had ondanks mijn toestemming nog steeds geen stap gezet. Dat zei wel genoeg toch?
    Ik wilde mij net omdraaien en weglopen, toen hij plots de laatste afstand tussen ons overbrugde, zijn armen om mijn middel sloeg en onzeker zijn lippen op de mijnen drukte. Hoewel ik meteen terug kuste, reagerend op de bom van vlinders die ontplofte in mijn maag en het feit dat dit gewoon helemaal perfect voelde, had ik amper de tijd om er echt op in te gaan. De deur vloog namelijk open en een innig zoenende Harry en Brooke kwamen binnen. Abrupt maakte ik mij los van Louis en deinsde achteruit.
    'Serieus Brooke,' bracht ik sarcastisch uit. 'Kan ik dan nergens staan zonder jullie zoenend tegen te komen?' De hele spanning was verdwenen, hoewel mijn ogen nog wel even vluchtig naar Louis gingen om weer terug te gaan naar het stel. Hopelijk hadden ze niks gezien.


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik

    Ze trok een bedenkelijk gezicht nadat ze zich weer goed had neergezet en beide benen had opgetrokken om haar armen eromheen te slaan.
    'Nee, ik kan me echt niets meer herinneren. Ik weet alleen nog dat wij het begin van de avond een gesprek hadden, maar vraag me niet waarover. Het is echt een en al zwart.'
    Ik dacht even na en probeerde het gesprek van de avond ervoor naar boven te halen, maar het lukte niet echt. Toen haalde ik mijn schouders op.
    'Ik weet het ook niet meer. Het enige wat ik kan herinneren was dat we hier zaten en over iets praatte waar ik het eigenlijk niet over wou hebben. Maar ik zou echt niet weten wat dat zou zijn,' zei ik tegen haar en een kleine gaap verliet mijn mond. 'Heb jij al een paracetamol gehad? Ik ga er zo eentje halen.'


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis William Tomlinson
    Avah kuste meteen terug. Een duizendtal vlinders begon in mijn buik rond te fladderen.
    Beiden kregen we niet echt de kans om echt op de zoen in te gaan, want de deur vloog open. Harry en Brooke kwamen binnenwandelen, al zoenend. Het zag er nogal innig uit. Avah maakte zich direct los van mijn lippen en deinste achteruit.
    'Serieus Brooke,' zei ze met een sarcastische ondertoon in haar stem. 'Kan ik dan nergens staan zonder jullie zoenend tegen te komen?'
    Ik lachte zachtjes. 'Lekker bezig, Hazza?' voegde ik er nog grijnzend aan toe en keek het stel geamuseerd aan.
    Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat Avah's ogen even vlug naar mij schoten, waarna ze haar blik weer op Harry en Brooke richtte.
    Ik kon wel raden wat ze ongeveer dacht: Als ze maar niets gezien hebben. Toen ze binnenkwamen, waren ze zo druk met hun zoen bezig dat het zou kunnen dat ze niets hebben gemerkt. Maar je weet maar nooit.


    "Family don’t end in blood”

    [Essink -> Kraaijkamp.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Al snel merkte ik dat we niet alleen waren in de badkamer en gauw liet ik Brooke los. Daar trof ik inderdaad Louis, met Avah. Ik haalde kort mijn wenkbrauwen op, maar zei verder niets. "Serieus Brooke," bracht ze sarcastisch uit. "Kan ik dan nergens staan zonder jullie zoenend tegen te komen?" Ik grinnikte zacht en keek haar aan. "Blijkbaar niet, dan." Ik keek heel even kort naar Brooke, voordat ik terug naar de twee keer voor me. Louis lachte zachtjes. "Lekker bezig, Hazza?" Voegde hij aan Avah's woorden toe. Ik kon er ook wel om lachen en keek hem kort aan. "En wat deden jullie hier met z'n tweetjes in de badkamer? Ik neem niet aan dat jullie elkaar aan het helpen zijn met aankleden..." Ik trok een wenkbrauw op en grinnikte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    "Kan ik dan nergens staan zonder jullie zoenend tegen te komen?" Ik liet Harry los, wie ik hoorde grinniken. Ik grijnsde breed. "Blijkbaar niet, dan. Zei hij. Ik knikte. "Lekker bezig, Hazza?" Ik glimlichte. "En wat deden jullie hier met z'n tweetjes in de badkamer? Ik neem niet aan dat jullie elkaar aan het helpen zijn met aankleden..." Ik lachte. "Of misschien ook wel. Misschien waren ze al verder dan wij, Harry." Grinnikte ik. "Maarre, Avah. Ik ben dus niet de enige, zie ik. Hoe dit?" Ik hield nog altijd mijn benen stevig om Harry's middel geslagen.

    -Mobiel, sorry als hij te kort is.- 

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 15:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan

    'Laat me slapen.' Mompelt ze, en ik grinnik. De ze reactie herken ik uit duizenden. Vroeger toen ik klein was vond ik het altijd leuk om Greg vroeg wakker te maken, en hem dan te vertellen dat hij zich verslapen had. Soms ging ik echt te ver, verzette ik zijn wekker en maakte ik hem om vijf uur 's ochtends wakker. Hij natuurlijk in een rothumeur. Na een tijdje geloofde hij me niet meer, en toen hij zich een keer echt verslapen had, kreeg ik hem niet zijn bed uit. Hij had precies hetzelfde gereageerd. 'Niall.. Wat was er gister allemaal gebeurd?' Vraagt Rose, wat ik wel verwacht had. 'Ik weet het niet... Ik hoopte dat jij dat zou weten, want ik kan me alleen nog een beeld van jou herinneren. Het is allemaal heel erg vaag, maar ik weet dat er gisteren iets met ons twee gebeurt is.' Leg ik uit, en ik laat me naast haar neer ploffen. Het 7 minutes in heaven gedeelte laat ik weg, het lijkt me namelijk niet echt leuk om net als je wakker bent geworden te horen: O ja, we hebben nog samen in een kast iets zitten doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    "Avah" Cailin Avalee Horan

    Harry grinnikte en Brooke grijnsde. 'Blijkbaar niet, dan.' Ik hoorde Louis lachen en mijn blik ging weer even naar hem. Het was echt onhandig dat de twee tortelduifjes binnen waren gekomen. Straks hadden ze iets gezien. Maar ze waren zo met elkaar bezig...
    'Louis had mijn kleding zien liggen in de badkamer, dus toen heb IK MIJZELF aangekleed. En hijzelf nam een aspirine,' antwoordde ik vlug voordat er allemaal vreemde verhalen de wereld in zouden komen, waarna ik moest hoesten.
    Opeens constateerde Brooke dat ze niet de enige was, waardoor ik haar vreemd aankeek. De enige met wat? Oh wacht, dacht ze nou dat ik een geheime relatie had met Louis? Had ze de kus gezien?
    'Hoe bedoel je, Brooke? En ik zie overigens ook dat jullie twee dus niks per ongeluk doen?' vroeg ik haar.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Harry lachte en keek mij kort aan.'En wat deden jullie hier met z'n tweetjes in de badkamer? Ik neem niet aan dat jullie elkaar aan het helpen zijn met aankleden...' Hij trok een wenkbrauw op en grinnikte.
    'Louis had mijn kleding zien liggen in de badkamer, dus toen heb IK MIJZELF aangekleed. En hijzelf nam een aspirine,' antwoordde Avah vlug. Ik knikte kort ter bevestiging. Waarna Avah weer hoestte.
    'Of misschien ook wel. Misschien waren ze al verder dan wij, Harry,' zei Brooke er grinnikend aan toe. 'Maarre, Avah. Ik ben dus niet de enige, zie ik. Hoe dit?'
    'Hoe bedoel je, Brooke? En ik zie overigens ook dat jullie twee dus niks per ongeluk doen?' vroeg Avah Brooke.
    Ik knikte nogmaals. 'Zeg, wat proberen jullie nu precies te zeggen?'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles.
    Brooke lachte en vulde nog wat aan op mijn woorden. "Of misschien ook wel. Misschien waren ze al verder dan wij, Harry." Grinnikte ze. "Maarre, Avah. Ik ben dus niet de enige, zie ik. Hoe dit?" Ik beet op mijn lip en wist dat ik straks wel is even met Louis moest praten. Mijn arm omklemde ik rond Brooke's middel zodat ze niet van me weg zou zakken. "Hoe bedoel je, Brooke? En ik zie overigens ook dat jullie twee dus niks per ongeluk doen?" Vroeg Avah toen en ik keek een seconde even naar Brooke voordat ik me weer op die twee voor me richtte. "Zeg, wat proberen jullie nu precies te zeggen?" Ook Louis vulde Avah aan. "Nou uhm, ja, dat jullie net zoals ons twee iets met elkaar...?" Uhm, ja, hoe kon ik dat het beste omschrijven zonder dat het meteen raar klonk... "hebben gedaan?" Maakte ik er uiteindelijk maar van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry, ik wist dus niet dat het topic weer geopend was. Dus een late mijn topics bij deze.
    Anthos wents Bryonylle.]


    Reality's overrated.