• Ik ben net gebeld door een collega van m'n vader die al eerder gevraagd had of ik af en toe zou willen oppassen. Nu heb ik dus m'n eerste datum gekregen en volgende week ga ik overleggen over m'n loon etc.
    Nu is dit m'n eerste echt oppas-klus en ik heb gèèn idee wat een normaal loon is. Ik ben 16 en pas op twee meisjes, voor het geval dat uitmaakt.
    Dus wie van jullie heeft er ervaring mee en een idee hoeveel ik zou kunnen vragen per uur?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik zou zeggen tussen de 3 en 4 euro, hangt er ook van af hoe lang.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Ik zou zeggen tussen de 3 en 4 euro, hangt er ook van af hoe lang.

    Dat klinkt weinig


    -

    Ik heb geen ervaring met oppassen dus kan je niet helpen sorry, maar wat betreft het loon je zou het minimumloon van jou leeftijd op kunnen zoeken en het daarop baseren?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Rhiine schreef:
    (...)
    Dat klinkt weinig
    Ik zou het minimum loon per uur aan houden, dat is rond de 3,50 per uur/4 euro per uur


    Let it come and let it be

    Rhiine schreef:
    (...)
    Dat klinkt weinig


    Per uur.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik denk dat dat 3/4 EUR per uur is. Toch zeker voor een 16 jarige oppas.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    twee kleine kinderen?

    100 euro or bust


    quidquid excusatio prandium pro

    5euro per uur krijg ik meestal


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Om op je drie broertjes en drie zusjes te passen krijg je helaas niet betaald. Maar zo'n vier euro per uur is wel goed.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 21:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    minimumloon is toch 6 euro per uur?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    minimumloon is toch 6 euro per uur?


    Voor mensen van 20 jaar ja :p met 16 zit je rond de 3/4 euro


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Grizzly schreef:
    minimumloon is toch 6 euro per uur?

    Nope. Ik werk ook bij de bieb voor minimumloon en dat is ergens tussen de 3-4 euro.
    Al hoorde ik van een vriendin dat het gebruikelijk is voor twee kinderen het dubbele te krijgen, dus ipv. 3-4 euro 6-8 euro, maar dan voel ik me hebberig :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    5 Euro per uur, zoiets krijg ik ook altijd en ik ben ook 16 :'D

    4 euro ofzo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, bij mij is het een beetje dubbel: als de kinderen slapen wanneer ik er ben (en het enige wat ik dus hoef te doen is op de bank zitten, tv kijken en ervoor zorgen dat ze niet doodgaan) krijg ik meestal zo'n 4 euro per uur (ik weet het precieze bedrag niet eens, shame on me) maar als ik op moet passen wanneer de kinderen wakker zijn, krijg ik vaak nog een euro of 5 extra (voor de hele middag/avond dan, niet per uur, haha) omdat het oppassen dan echt een stuk meer moeite is.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood