• Ik ben net gebeld door een collega van m'n vader die al eerder gevraagd had of ik af en toe zou willen oppassen. Nu heb ik dus m'n eerste datum gekregen en volgende week ga ik overleggen over m'n loon etc.
    Nu is dit m'n eerste echt oppas-klus en ik heb gèèn idee wat een normaal loon is. Ik ben 16 en pas op twee meisjes, voor het geval dat uitmaakt.
    Dus wie van jullie heeft er ervaring mee en een idee hoeveel ik zou kunnen vragen per uur?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Toen ik nog 16 was, heb ik een keer opgepast bij iemand in de straat. Het zoontje van 12 zat gewoon boven en enige wat ik moest doen was het zoontje van 2 jaar op bed leggen, daarna kon ik gewoon chill TV kijken en ik kreeg €5 per uur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb voor een kindje van twee vijf euro per uur.
    Op het Nibud staat voor een kind tussen de vier en vijf
    Voor twee kinderen tussen de vijf en zeven.
    Al ligt dit wel aan de leeftijd en tijden.
    Als ze veel zelf kunnen zou ik minder vragen dan dat het twee babys zijn ofzo
    Ook zou ikzelf met mijn prijs omlaag gaan in de avond ipv omhoog. Aangezien die kinderen dan meestal alleen naar bed gaan en kij zit een beetje te eten en tv te kijken op hun kosten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik babysit bij twee verschillende gezinnen. Van het éne gezin krijg ik 4 euro per uur, bij het andere gezin krijg ik 5 euro per uur.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als ik op mijn achternichtjes ga passen doe ik dat volledig gratis...


    to infinity and beyond

    ik zou hun eerst een voorstel laten doen... als je het te weinig vind dan kun je dat zeggen,, maar omdat het via via is heb je best kans op een mooi uurloon!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Depends.. ik kreeg bij de een 5 euro per uur en bij de ander 25 euro voor een avondje. Het ligt er echt maar aan!
    En wauw, dat klonk super fout.


    To infinity and beyond •

    Ik heb echt geen idee wat je moet betalen voor oppas :'D Ik heb twee schatten van schoonzusjes (tweeling) die doodgraag oppassen voor niks XD
    Meestal brengen we hem naar hun toe, en dan kunnen ze gewoon hun eigen ding doen. In dat opzicht hebben ze weinig kind aan Thomas. Soms wilt het nog wel eens gebeuren dat ze een uurtje of twee uurtjes naar ons toe moeten komen en dan stoppen we ze elk 10€ euro toe, ondanks dat ze niks willen hebben ervoor. 9 van de 10 x als ze dan voor dat uurtje of 2 uurtjes komen, ligt de kleine al op bed, daar niet van :'D

    Ik zou inderdaad gewoon eerst hun voorstel afwachten, en vind je het te weinig kan je er nog altijd iets van zeggen ^_^ Een beetje bezien ook waaruit het oppassen bestaat, of je veel moet doen - veel bezig moet zijn met de kinderen - of dat ze al op bed liggen en dergelijken.
    Al denk ik dat 5€ per uur toch een redelijk bedrag is...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wow, volgens mij krijg ik echt superweinig dan. Ik krijg 5 euro per week (ik pas vast op) en in het weekend 10 euro.