• Voor degenen die het spel (nog) niet kent, het gaat vervolgens zo. Persoon 1 stelt een vraag in het algemeen over iets of iemand op Quizlet. Persoon 2 antwoord het vraag en stelt op haar beurt ook een vraag en zo gaat het door.

    Laatste vraag is door Cenation gesteld: Welke Q'er zou jij stalken?


    -

    Jullie hadden toch al een hoofdrol in?
    Whoa, das een moeilijke vraag. Die ene Kesha of hoe haar naam ook was. Omdat ze best grappig was. Wist niet eens hoe hinderlijk ze wel niet was met haar onzintopics.
    Moet Rutger speciaal voor kerst een Q-kerst layout maken? Waarbij je het niet uit kan zetten en ieder user het of ze het willen of niet als background krijgen? :Y)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:51 ]


    -

    Omg jaaaaa! Dat zou een stunt zijn! :'D

    Vind je dat Quizlet ook een eigen ''shop'' moet hebben en dat je daar allemaal kleding/accessoires bestellen kunt van Quizlet? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu je het zegt, waarom niet? Dan kan ik elke morgen uit een I-Love-Quizlet-mok drinken. En zo'n shirt naar school dragen en asdfghjkl elke moment van de dag Q bij me hebben (kudo) En dat klonk creepy.
    Moet Q een I Love you knop op iedereens profiel zetten waarop mensen kunnen klikken? En bij het einde van het jaar krijgt de ene met de meeste loves een badge.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:59 ]


    -

    Ik stem voor! Dat zou echt geweldig zijn. >.<

    Welke Quizletter heeft een prachtige naam?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Voornaam of username?
    Voornaam: Joune :3 Lotta heb ik nooit eerder gehoord, totdat ik jou zag verschijnen.
    Username: Ehm, dat is een moeilijke! Gibbs dan maar, maar die Jazz heeft is ook keileuk (:

    Welke user kan posts altijd zo mooi verwoorden en het altijd prachtig vertellen? :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Bedoel je username of echte naam?

    Username: MistSnitch
    Naam: Lotta, hoor je niet elke dag.



    Square

    Met welke mannelijke user zou jij wel eens willen uitgaan?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 18:33 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Nobody. :'D

    Welke user zou jij tot moderator benoemen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Uh Gylani omdat ze het echt verdient.
    Wat moet Q absoluut niet toevoegen tot zijn fucnties? Denk aan hashtags enzo.


    -

    Zelf denk ik dat Dooddoenervo het wel goed zou doen (:

    Welke Q'r wil je in het echt meeten?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 18:55 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Gemela, Gylani, Gibbs, Dooddoenervo en Valli. Iedereen van het Kletscafé, eigenlijk. :')

    Welke user vind je überlief?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nerveus, echt dit meen ik. Bij haar kan ik altijd terecht en ze is erg gezellig.


    Welke user vind jij grappig?


    Queer zijn is gewoon alles

    VitaIncoluma & Wunjo ze zijn altijd geniaal <3

    Welke user vind je geweldig schrijven?


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Square and Scorpia, of course!

    Welke user had je onderschat toe je naar zijn/haar leeftijd keek?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigenlijk had ik heel veel users onderschat toen ik naar hun leeftijd keek hahaha

    Ken je een Q'er persoonlijk of heeft een Q'er op jouw verzoek quizlet aangemaakt'?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Uh ja. me vriendin Daniella aka Nelles. Maar ze komt dus bijna nooit. Oh en een andere vriendin van me ook: Giona Die komt ook bijna nooit.
    Als je een troll bericht op t voorpagina mocht plaatsen, wat zal je erin zetten?


    -