• Voor degenen die het spel (nog) niet kent, het gaat vervolgens zo. Persoon 1 stelt een vraag in het algemeen over iets of iemand op Quizlet. Persoon 2 antwoord het vraag en stelt op haar beurt ook een vraag en zo gaat het door.

    Laatste vraag is door Cenation gesteld: Welke Q'er zou jij stalken?


    -

    Inge a.k.a. Square
    Lotta a.k.a. Facts
    Sylvie a.k.a. Gymela


    Met welke user zou je wel eens op date willen gaan? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Naahw, dankje, Yolanda!

    Ik zou nooit een Quizletter daten. :'D

    Welke Quizletter zou je wel in het rood willen zien (omdat-ie je een goede moderator lijkt)?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 12:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb geen idee.
    Er zijn er wel enkele, maar als ik maar één naam mag noemen, weet ik het niet echt. (:

    Noem vier users die jij eens wil meeten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    TheScientist, Gymela, Facts en Jaimes for sure!

    Met welke user praat je het meest?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zoella

    Welke user heeft het mooiste profiel.

    Hmm, dat weet ik eigenlijk niet echt...
    Ik heb er al erg mooie gezien, maar helaas kan ik er geen username opplakken.

    Met welke user(s) zou jij eens in een film willen spelen en waarom?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh, haha. Wat is dat nou voor een vraag? Het zou misschien vet zijn om de Quizlet Wars na te spelen of zo. Dat zou dus met de mensen zijn die in het verhaal voorkomen :Y)

    Welke users heb je gemeet en welke zou je opnieuw willen meeten?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nog nooit users gemeet, maar als ik zou meeten, dan zou dat met Dooddoenervo, Chicas, Cicero en nog wel wat meer zijn.

    Welke user kan erg goed dingen verwoorden voor zijn/haar leeftijd, en welke totaal niet?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Uh, geen idee eigenlijk. Ik let niet altijd op de leeftijd van iemand.

    Welke user verdient een appreciation day?

    Neregeb, without doubt. Omdat ze zoveel doormaakt heeft.

    Met welke user zou je in het echt ook bevriend zijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nerveus, MistSnitch, Dooddoener, Vuelie, Gibbs, Frodo....

    Welke user zou jij willen bannen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou geen users willen bannen. Er zijn er die ik totaal niet mag, ja, maar daarom zou ik ze nog niet willen bannen. :'D

    En ik ga geen namen noemen.

    Wie vind jij op q ongelofelijk getalenteerd - buiten schrijven?


    help

    Oh dat zijn er zoveel. :'D I mean, heel veel mensen kunnen mooie covers maken, of quizzen en dergelijke.

    Welke Q'er zou jouw tweelingzus/broer kunnen zijn?

    Djeezes, wat is dat voor vraag ? :p I really don't know. Ik ken hier een hoop mensen, maar ik lijkt totaal niet op de meeste, qua innerlijk en uiterlijk.

    Welke user vind je de mooiste username hebben?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb eigenlijk niet iemand tegengekomen die veel op me lijkt, maar anders zou dat wel Child zijn (zelfde verjaardag, zelfde 'allergie' voor vis).
    Welke Quizletter heeft jou het meest dingen geleerd?


    Some people are art and do art at the same time