• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jack sparrow kan echt heel sexy kijken :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als het blujkt dat je het kwijt heb geraakt mag je hem mooi opnieuw kopen en eens gaan bellen naar me cadeaugever zodat ze ook eens weet hoe slordig je bent. Gosh IK HAAT JE ALS JE ME SPULLEN TELKENS KWIJTRAAKT.


    -

    Zo blij met m'n wiskunde cijfer. :Y) Ook van de week gaan kijken voor een vervroegd verjaardags kado, een laptop._O_

    Tonto schreef:
    Jack sparrow kan echt heel sexy kijken :3

    Natuurlijk! Zijn ogen stralen sex uit, zijn lichaam straalt dat nog eens tien keer erger uit. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Zijn ogen stralen sex uit, zijn lichaam straalt dat nog eens tien keer erger uit. :9~

    Don't forget the way he talks! That's also sexy c:

    Zo stom dat zuid-Nederland een week eerder herfstvakantie heeft dan de rest van het land
    Al mijn vrienden wonen in midden of noord-Nederland en ik wil mensen meeten en dat kan bijna niet door die stomme vakantie tijd
    Gelukkig mag ik een dagje vrij opnemen van mijn papa zodat ik wat langer in Amersfoort kan blijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Comanche schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Zijn ogen stralen sex uit, zijn lichaam straalt dat nog eens tien keer erger uit. :9~


    Hah ofcourse :p i like it so much when People agree with me

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 20:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Whut er staat in de lijst van mensen die online zijn een user die niet meer actief is.. O_O


    Stenenlikker

    You stupid thing, niet vastlopen!


    Stenenlikker


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    God. I just miss Cory so much :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Incantatem schreef:
    (...)

    Je kan ook lenzen nemen! Ik heb zelf een bril en ik ben d'r aan verknocht. Ik zag er ook niet tegenop, omdat het nodig was en ik de enige thuis was zonder bril, dus ik wist wel dat het niet heel erg is en dat het heel leuk kan staan. Misschien moet je wel geen bril, joh! Komt wel goed. Als het wel moet, zijn er heel veel leuke modellen en nogmaals: lenzen. c: Maar het is alsnog kut voor je. :c

    OT: Wijn, wijn wijn, Chardonnay is erg fjin! Mosselen met wijn is eruuuuug lekker. *nomnomnom*


    Lenzen lijkt me juist irritant, dan ben ik bang dat ze vast blijven ofso. En een bril wil ik gewoon niet, ik heb m'n hele leven zonder gekunt. Al weet ik wel dat er leuke zijn. ^^

    OT: Ik heb zoooooo'n honger. En m'n pepernoten zijn boven. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Al die 1D-fans overspoelen de schrijfsites zo te zien. Zelfs de bekende Wattpadschrijvers klagen erover en terecht. Will it ever stop? Sigh.

    Hmpf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh echt, ik trek me dingen altijd veel te persoonlijk aan. Waarom. :c