• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Dude. Omfg. Hahahahahahhahhaa


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Ik verveel me echt dood…


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Blijft een awesome film.


    "I shut my eyes in order to see.'

    OH GOD THE FEEEEELS T.T
    Merlin S2 ep 9... I've watched it so many times, but still... D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I don't know what to do..

    Iemand moet Quizlet eens leven inblazen. Moi perhaps? (A)


    -

    Ik heb al zo lang niet meer met je gepraat.. Ik mis je echt erg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben aan het veranderen in een persoon met een hart van steen. Een duivel die zich voedt met andersmans pijn. Een wezen die het leuk vind andere pijn te doen, te krenken...
    Waarom, waarom word dit mij aangedaan?
    Ik kan het ook niet stoppen, want als ik dat probeer doe ik mezelf pijn.
    Verdomme... wat gebeurt er met me.

    Ik ben bang...

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 23:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waar is de tijd naartoe?


    16 - 09 - '17

    *dies*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Laat al die vreselijke gedachten stoppen! Ik word gek! Ik heb hulp nodig. Een psycholoog misschien?...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer kom je nou online man? - O FUCKING SHIT! Ik herinner het me nu pas.
    Kutgeheugen ook! Ik ben echt slecht in dingen onthouden..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigh, I'm tired of this shit. (cat)

    Laptop is bijna leeg en de oplader ligt beneden... nu word ik gedwongen om te gaan slapen, great. (cat)

    Happy bithday to me... ? Ik weet niet of ik daar wel zin in heb nu... (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.