• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vlahos schreef:
    Happy bithday to me... ? Ik weet niet of ik daar wel zin in heb nu... (huil)

    Ah, ben je jarig? Happy b'day! Hopelijk word het toch echt een leuke dag voor jou, ook al ben je zo verdrietig/down (?).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik geef 't op. Ik ga nu echt slapen, ik ben echt kapot. En nu houd die hond ook eindelijk 's der muil, dus hopelijk val ik snel in slaap. Good night, Q-ers!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ah, ben je jarig? Happy b'day! Hopelijk word het toch echt een leuke dag voor jou, ook al ben je zo verdrietig/down (?).


    Dank je c':
    En noem t gerust depressief s:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat was... raar, maar minder raar dan verwacht.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bah.


    Tijd voor koffie.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Dank je c':
    En noem t gerust depressief s:


    Join the club ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb het gevoel dat heel mijn tong word opengereten door mijn plaatjesbeugel :(

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 1:24 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Vlahos schreef:
    Happy bithday to me... ? Ik weet niet of ik daar wel zin in heb nu... (huil)


    Dan zijn we op dezelfde jarig want ik verjaar vandaag ook(:


    Wie gedachten zaait, kan daden oogsten; wie woorden zaait, zal letters oogsten - Baer-Oberdorf

    NinjaMuffin schreef:
    (...)

    Dan zijn we op dezelfde jarig want ik verjaar vandaag ook(:


    gefeliciteerd ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Great. Ik krijg het weer voor elkaar om er als een zoutzak bij te staan. Jammer dat ik naar dit feest ben gegaan met deze mensen, I should have known better.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat. D: Ja hoor, opeens luisterd iedereen daar na. En dan zul je zien dat ze tegen mij gaan lopen zeiken van 'huh, hoezo luister jij dat nu ook?'. Ja bitches, omdat ik dat al jarenlang luister.

    Sleep where u at?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 9:22 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zie ik er echt zo oud uit?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En we gaan weer bezig voor school >.< 5 toetsen voor deze week >< Leraren zijn gestoord.

    Het is klote als mensen doen alsof zij als eerste dat gingen luisteren terwijl ik dat nu al jarenlang luister -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial