• Ik heb alweer geen idee in welk subforum dit thuishoort, maar dit leek me het meest logische.
    Naar aanleiding van het topic voor 'gewone' ziektes - klik - vroeg ik me af of jullie ook "ziektes", bij gebrek aan betere woorden, hebben, maar dan op psychologisch vlak.

    Zelf ben ik hoogbegaafd en hoogstwaarschijnlijk ook hoogsensitief, al is dat laatste nog altijd niet officieel bevestigd.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 22:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb p.d.d - n.o.s en een dysthyme stoornis.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het eigenlijk niet weten, want ik ben nog nooit ergens op getest zeg maar. Maar denk het niet dan?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uhm, been diagnosed with depression and anxiety, if that counts. People also jokingly say I have OCD because I really can't stand a mess. But they're idiots.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    tzit behoorlijk in mijn familie whaha dan voel k mij nog behoorlijk normaal
    dingen zoals schizofrenie, eetstoornissen, depressies en angststoornissen zijn allemaal hier, k ben alleen een beetje energiek en raar

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 17:01 ]


    Don't judge a book on its cover

    Hoogbegaafd - Hoogsensitief, maar dan wel bewezen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb een eetstoornis (gehad).
    Ik heb een tijdje boulimia en anorexia gehad. Eerst boulimia, dus alles opeten en daarna weer uitspugen. Toen ik merkte dat ik dat niet werkte en er ongelukkig van werd, werd het een soort vorm van anorexia en ging ik mezelf dus verhongeren.
    Inmiddels kan ik er al 2 jaar goed mee omgaan. Ik heb natuurlijk wel eens dagen dat ik terugval, niet lekker in mijn vel zit of dat ik het lastig heb, maar in het algemeen kan ik er goed mee omgaan. Ik heb er ook hulp voor gehad. Alleen zal het nooit helemaal weggaan denk ik.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Yesh, ik ben niet loner in mijn fobie voor paddestoelen! De slechte tijd zit er weer aan te komen...


    Stenenlikker

    Fobieën behoren volgens de DSM tot psychologische problemen/stoornissen. ^^

    Euh, ik heb volgens mij niets. Of toch niet officieel. Ik ben een beetje bang voor paarden, maar dat is sterk verminderd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    -

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 22:35 ]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ehm, ik heb faalangst (weet niet of het erbij hoort) en ik heb een fobie voor spuiten :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Cult schreef:
    Ik heb p.d.d - n.o.s ADD en een dysthyme stoornis.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dyslexie.anxiety,paniek aanvallen en -als het hier thuishoort- ook claustrofobie.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    -

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 16:35 ]


    ars moriendi

    Ik heb helaas al een aantal jaar een depressie. De ene keer heviger dan de andere keer. Ik werk nu wel met mensen met bordeline en schizofrenie.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gilles de la Tourette, OCS/ OCD [dwangneurose], en ik ben net een paar dagen geleden getest op ADHD, uitslag moet nog komen.