• Ik heb alweer geen idee in welk subforum dit thuishoort, maar dit leek me het meest logische.
    Naar aanleiding van het topic voor 'gewone' ziektes - klik - vroeg ik me af of jullie ook "ziektes", bij gebrek aan betere woorden, hebben, maar dan op psychologisch vlak.

    Zelf ben ik hoogbegaafd en hoogstwaarschijnlijk ook hoogsensitief, al is dat laatste nog altijd niet officieel bevestigd.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 22:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben hoogbegaafd, dat is bewezen. Maar dat is eigenlijk iets dat ik niet wil, want telkens als sukkels daarachter komen lachen ze me er voor de rest van de tijd mee uit.
    Verder heb ik DCD, ik heb opgezocht voor wat dat stond (IK DENK, discorder coördination devlopment of zoiets, maar ik weet het niet zeker), maar ik ben het kwijt & ben te lui het weer op te gaan zoeken. Dat betekend vooral dat ik een soort fysieke "stoornis" heb (bijvoorbeeld verschrikkelijk lomp zijn), maar ook niet lang kunnen concentreren valt daaronder.
    Ik weet niet of dit hieronder hoort, maar ik heb ook claustrofobie en verschrikkelijke hoogtevrees (echt verschrikkelijk. Ik moet nog geen meter in de lucht staan voor ik bang ben, al heb ik een vaag vermoeden waarom.)
    Voor de rest ben ik normaal, denk ik :Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 7:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben nooit getest voor iets, dus ik heb geen idee. :')


    Take me to wonderland

    Yayde schreef:
    Ik ben obsessed met Aziatische jongens. (cat)
    Maar voor de rest heb ik - gelukkig- geen stoornissen (God, ik vind dit zo'n verschrikkelijk woord).
    :'DDD


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb af en toe last van woede-aanvallen, wanneer ik moe ben. Faalangst. Daarnaast kan ik prettig gestoord doen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lasaraline schreef:
    Ik ben hoogbegaafd, dat is bewezen. Maar dat is eigenlijk iets dat ik niet wil, want telkens als sukkels daarachter komen lachen ze me er voor de rest van de tijd mee uit.
    Verder heb ik DCD, ik heb opgezocht voor wat dat stond (IK DENK, discorder coördination devlopment of zoiets, maar ik weet het niet zeker), maar ik ben het kwijt & ben te lui het weer op te gaan zoeken. Dat betekend vooral dat ik een soort fysieke "stoornis" heb (bijvoorbeeld verschrikkelijk lomp zijn), maar ook niet lang kunnen concentreren valt daaronder.
    Ik weet niet of dit hieronder hoort, maar ik heb ook claustrofobie en verschrikkelijke hoogtevrees (echt verschrikkelijk. Ik moet nog geen meter in de lucht staan voor ik bang ben, al heb ik een vaag vermoeden waarom.)
    Voor de rest ben ik normaal, denk ik :Y

    'Dat betekent'. Moet dus met een t. :')


    Take me to wonderland

    Twist schreef:
    (...)
    'Dat betekent'. Moet dus met een t. :')

    Als je hoogbegaafd bent, hoef je nog niet de spelling volledig onder controle te hebben. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Twist schreef:
    (...)
    'Dat betekent'. Moet dus met een t. :')


    Sorry, het was avond, en ik was moe (: en ik haat het werkwoord betekenen, ik zit daar altijd fout (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Comanche schreef:
    (...)
    Als je hoogbegaafd bent, hoef je nog niet de spelling volledig onder controle te hebben. (cat)


    Haha, bedankt (: Normaal gezien ken ik de regels wel hoor, maar er zijn zo van die momenten dat ik gewoon geen zin heb erover te denken (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Winter depressie :[
    Ik voel het er gewoon langzaam weer inkruipen.
    En ik zie nu al op tegen het verzetten van de klok !!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dumbledore schreef:
    Ik zou het eigenlijk niet weten, want ik ben nog nooit ergens op getest zeg maar. Maar denk het niet dan?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Misschien wel iets, maar wat heb je eraan als je er een labeltje opplakt. ^.^

    Ja, misschien in sommige gevallen, maar niet in de mijne.


    "I shut my eyes in order to see.'

    De kans is groot dat ik hoogsensitief ben al is dat nooit bewezen.
    Voor de rest heb ik een spraakstoornis waardoor ik heel veel woorden niet goed kan uitspreken of ik stotter het.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben hoogbegaafd maar zie dat niet als een stoornis, lol.


    The universal language of art.

    dyslexie, waarschijnlijk (weer) epilepsie en faalangst,

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 21:56 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Nope


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.