• Ik heb alweer geen idee in welk subforum dit thuishoort, maar dit leek me het meest logische.
    Naar aanleiding van het topic voor 'gewone' ziektes - klik - vroeg ik me af of jullie ook "ziektes", bij gebrek aan betere woorden, hebben, maar dan op psychologisch vlak.

    Zelf ben ik hoogbegaafd en hoogstwaarschijnlijk ook hoogsensitief, al is dat laatste nog altijd niet officieel bevestigd.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 22:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb ADHD, dyslectie en ik heb boulimia gehad en daar ben ik nu voor het grootste deel al van herstelt.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hashirama schreef:
    I have this urge to lick things I like.

    Same.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dyscalculie, en de rest is privé c:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 18:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik vind mezelf irritant in bijna alles wat ik doe, telt dat ook? Nee, ik heb niet echt wat.


    Life is hard and then we die

    Cult schreef:
    Ik heb p.d.d - n.o.s en een dysthyme stoornis.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:31 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Fortunatis schreef:
    Dyscalculie ,en de rest is privé c:


    En faalangst, als dat erbij hoort tenminste.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 19:06 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ehm, ik heb wel wat psychische problemen, maar het is niet echt goed te benoemen wat het precies is. Oh en ik krijg paniekaanvallen als iemand een naald in me wil steken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Ehm, ik heb wel wat psychische problemen, maar het is niet echt goed te benoemen wat het precies is. Oh en ik krijg paniekaanvallen als iemand een naald in me wil steken.


    Dit heb ik ook. :\


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dit heb ik ook. :\


    It´s pretty bad. Ik moest bloed laten prikken in het ziekenhuis en ze hebben me met twee personen vast moeten houden en een derde die prikte me. Ik schopte en sloeg om me heen en schold ze alledrie verrot :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    It´s pretty bad. Ik moest bloed laten prikken in het ziekenhuis en ze hebben me met twee personen vast moeten houden en een derde die prikte me. Ik schopte en sloeg om me heen en schold ze alledrie verrot :'D


    Haha, oké zo erg heb ik het niet. (': Maar ik heb wel echt een fobie voor die dingen. Ik heb ook twee keer gehad dat ik flauwviel nadat ik een prik had gehad en sindsdien heb ik het al helemaaaal niet meer op die dingen, terwijl mijn angst er waarschijnlijk juist voor gezorgd had dat ik flauwviel, in plaats van de prik zelf. Tja...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fortunatis schreef:
    Dyscalculie

    Oh god ja, dat heb ik ook heel zwaar. Zou het bijna vergeten..


    ars moriendi

    Ik ben obsessed met Aziatische jongens. (cat)
    Maar voor de rest heb ik - gelukkig- geen stoornissen (God, ik vind dit zo'n verschrikkelijk woord).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gimlas schreef:
    Gilles de la Tourette, OCS/ OCD [dwangneurose], en ik ben net een paar dagen geleden getest op ADHD, uitslag moet nog komen.


    Dat eerste is toch dat je uit het niets kan gaan zitten schelden enzo?

    Ik heb niks dat bewezen is, maar heb volgens mij wel een lichte vorm van faalangst en plankenkoorts (al komt dit dan door faalangst, haha) en ik ben als de dood voor spinnen, weet alleen niet of het zo ernstig is dat het een fobie is. Wanneer is iets überhaupt een fobie?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet niet. Maar Borderline en Schizotypen komen bij mij in de familie voor, en ik heb enkele, vrij sterke kenmerken van een paar van deze dingen.
    Ook heb ik heel wat anxiety disorder kenmerken en dan vooral social anxiety disorder. Maar ik weet niet of ik dit heb, want ik heb wat info erover opgezocht en herkende me heel erg in deze dingen.
    Wat nog steeds niet betekent dat ik ze heb though. Maarja... :'s


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    ik heb een eetstoornis gehad..
    en heb op het moment een ptss en een sociale fobie.. (en n hoop therapie daardoor)
    als ik hier vanaf ben dan willen mijn ouders mij op hoogbegaafdheid laten testen... mijn zusje is bewezen hoogbegaafd en heeft een pv kloof.
    mijn moeder heeft zich hierover ingelezen en vind de kenmerken meer bij mij passen... mrr ik ben het liever niet... het is geen gave zoals veel mensen denken,, ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis