• Ik heb alweer geen idee in welk subforum dit thuishoort, maar dit leek me het meest logische.
    Naar aanleiding van het topic voor 'gewone' ziektes - klik - vroeg ik me af of jullie ook "ziektes", bij gebrek aan betere woorden, hebben, maar dan op psychologisch vlak.

    Zelf ben ik hoogbegaafd en hoogstwaarschijnlijk ook hoogsensitief, al is dat laatste nog altijd niet officieel bevestigd.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 22:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nee, dat heb ik eigenlijk niet. Ik heb wel een paar fobieën, maar die zijn niet zo extreem als mensen die er echt heel veel last van hebben. Zo ben ik een beetje claustrofobisch, maar niet heel erg ofzo. Ook ben ik bang voor honden, maar daar kan ik me sinds een paar jaar aardig overheen zitten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Niks, zover ik weet. Heb wel eens last van autisme / OCD trekjes, maar goed, wie niet? En daarbij, wat heb ik eraan als ik een stempel op mijn kop heb? Ik wil niet anders behandeld worden :'D

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 17:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Depressieve stoornis, angststoornis, suïcidaal (geweest) en een vrij ernstige valfobie. Ook dachten ze een tijdje dat ik hoogbegaafd was, maar later bleek dat ik 'gewoon' heel snel dingen oppikte (maar omdat ik een enorme wijsneus was, dachten ze in eerste instantie aan hoogbegaafdheid. :W). Ik denk niet dat dat alles is, maar dat is wat er officieel allemaal op mijn lijstje staat (na het laatste psychiatrische onderzoek).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik weet niet, ik heb soms wel het gevoel dat ik iets heb
    maar mijn ouders willen (gelukkig) niet testen omdat ze vinden dt er dan zo'n "stempel
    op je wordt gedrukt"


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Hoogsensitief

    ADHD en ASS.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had een aantal jaren een zware depressie, wat al heel vroeg begon. Voor de rest nog best wat angststoornissen en verdere psychische problemen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 17:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik denk het niet. Voor zover ik me kan herinneren ben ik nooit ergens op getest geweest, dus ik ga er vanuit dat ik niets heb. Sommige van mijn vrienden beweren dat ik hoogbegaafd ben, gewoon omdat ik goede punten haal in vergelijking met hen. ._.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ramses schreef:
    Ik ben allergisch voor gras. (cat)


    Same. Hooikoorts.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Walsh schreef:
    (...)
    Same. Hooikoorts.

    Maar dat is geen psychologisch probleem / stoornis.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dumbledore schreef:
    Ik zou het eigenlijk niet weten, want ik ben nog nooit ergens op getest zeg maar. Maar denk het niet dan?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb het syndroom van Asperge
    Dat is een (lichtere) vorm van autisme


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Autisme (pddnos), ADHD, verlatingsangst,...


    Julie Jellyfish

    Zayniak schreef:
    Ik heb het syndroom van Asperge
    Dat is een (lichtere) vorm van autisme


    Ligt eraan, er zijn heus mensen met Asperger die een zware vorm hebben, evengoed zijn er lichtere vormen van. Het verschilt per persoon.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I have this urge to lick things I like.


    No growth of the heart is ever a waste