• Ik heb alweer geen idee in welk subforum dit thuishoort, maar dit leek me het meest logische.
    Naar aanleiding van het topic voor 'gewone' ziektes - klik - vroeg ik me af of jullie ook "ziektes", bij gebrek aan betere woorden, hebben, maar dan op psychologisch vlak.

    Zelf ben ik hoogbegaafd en hoogstwaarschijnlijk ook hoogsensitief, al is dat laatste nog altijd niet officieel bevestigd.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 22:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Voor zover ik weet ben ik alleen claustrofobisch, maar niet zo heel erg. Verder zou ik niet weten of ik nog iets heb.


    Do what people say you can't.

    -

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 1:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -
    Not really want to share it anymore.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 18:13 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Faalangst, verlatingsangst en meer weet ik niet. Of het kan komen doordat ik gewoon moe ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ichthyophobia en helminthophobia. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben bang voor spinnen en heb hoogtevrees, hoewel ik dat allebei geen echte fobie zou noemen. Verder heb ik niets, tenminste niet voor zover ik weet. Ik ben in ieder geval nooit ergens voor getest, dus ik zou er geen naam voor hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Faalangst? Wanneer ik eenmaal in de spotlights ben gezet en iedereen op mij let, begin ik heel erg te shaken en word ik zo rood als een tomaat. Echt vreselijk. En ik ben bang voor naalden, maar ik weet niet of ik dit een probleem kan noemen xd. O, en mijn concentratie is zo'n 0,0. Ik word altijd wel afgeleid door iets.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hoogbegaafd, daarbij komt ook nog eens kijken dat ik een erg hoge EQ heb waardoor ik hoogsensitief ben waaronder heel veel angsten vallen. Faalangst, bindingsangst, verlatingsangst. Ik ben echt bang van alles, lol.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Vooral faalangst en zeker voor te dansen. Zingen of acteren of weet ik veel, niet zo erg, maar voor dansen heel erg…


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik begin nu te denken dat ik verlatingsangst heb :'(


    26 - 02 - '16

    diagnosed angststoornis en paniekstoornis. En ik ben lichtgevoelig

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 14:28 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Depressief.+ angststoornis (waarbij soms wanen en ideeën van achtervolging, ook paniekaanvallen) << zijn beide bijna niet meer aanwezig.. Meestal in de winter kans op terugval. Eetstoornis.. gehad. voor alle 3 wel therapie gehad.. niet veel geholpen, Heb eigenlijk mezelf uit de put kunnen halen. Ook al ben ik nu tevreden met mezelf.. ik zal altijd de littekens ervan houden.
    Heb nog wel verlatingsangst en (niet ander omschreven) identiteits-stoornis.. toch ben ik normaal als ieder ander en ben ik blij met wie ik ben.


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    ODD, Depressie gehad en volgens sommigen anorexia omdat ik wel eens een dag niet eet --"


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik heb een dysthyme stoornis en sociale faalangst.

    Ik ben extreem gevoelig voor stress. Is dat ook een stoornis?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.