• Rpg door Aurae en Alchemist

    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Vier van die vele tovenaars in wording waren Merida, Jack, Rapunzel en Hiccup, vier vrienden die nog geen idee hadden van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Die toekomst zag er maar duister uit, want diep verscholen in donkere steegjes en bossen roerde het kwaad zich. Pitch Black, de Koning der Nachtmerries, sloot een verbond met de kwaadaardige Gothel. Terwijl de twee steeds machtiger werden, begon het tot de leerlingen op Hogwarts door te dringen dat de wereld die ze kenden bedreigd werd en dat ze daar wat aan moesten doen. Speel mee en beslis zelf het lot van de Grote Vier en hun vrienden!


    Gelieve hier al het gefreak te droppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:13 ]


    help

    Ellison schreef:
    (...)

    Dan wordt ze vijandig als zeemeermin :')

    Mag het pleaseeeeeeee? (krul)


    I dunno, Melissa. Meermensen blijven meestal in het water, op Selkies na, maar die worden omgeschreven als, erm, niet de mooiste personen. :x Kan je er geen halve Veela van maken ofzo?


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    (...)

    I dunno, Melissa. Meermensen blijven meestal in het water, op Selkies na, maar die worden omgeschreven als, erm, niet de mooiste personen. :x Kan je er geen halve Veela van maken ofzo?

    Wat was een Veela ookalweer? (voel me nu een beetje dom, maar latijn tast mijn kennis aan)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Meh jij hebt het zoveel makkelijker!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    221B schreef:
    (...)
    Wat was een Veela ookalweer? (voel me nu een beetje dom, maar latijn tast mijn kennis aan)


    Half Siren. (':


    kindness is never a burden.

    Dus, even voor de duidelijkheid omdat er blijkbaar iets fout liep;
    IK KIES VOOR MERIDA. :'P


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aurae schreef:
    (...)

    I dunno, Melissa. Meermensen blijven meestal in het water, op Selkies na, maar die worden omgeschreven als, erm, niet de mooiste personen. :x Kan je er geen halve Veela van maken ofzo?

    Ik heb het opgezocht, en er is geen informatie bekend over zeemeerminnen in Harry Potter Wikia. Dus ook niet of ze gezien worden als vijandig en monsterlijk of niet.

    Sjorreh.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 18:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Ik heb het opgezocht, en er is geen informatie bekend over zeemeerminnen in Harry Potter Wikia.

    Sjorreh.


    Yo gurl. Denk je dat ik alles uit mijn duim zuig of zo xd

    http://harrypotter.wikia.com/wiki/Merpeople


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    (...)

    Half Siren. (':

    Merci!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Aurae schreef:
    (...)

    Yo gurl. Denk je dat ik alles uit mijn duim zuig of zo xd

    http://harrypotter.wikia.com/wiki/Merpeople


    Dat zijn merpeople , niet mermaids. Meermensen zijn andere creaties dan meerminnen, gurl.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 19:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Dat zijn merpeople , niet mermaids. Meermensen zijn andere creaties dan meerminnen, gurl.


    Dat is hetzelfde, Melissa. Meerminnen, zijn de vrouwelijke versies van meermensen. Net als en meermannen zijn. Meermensen is algemeen. Ik wil heus niet vervelend doen, maar je moet het realistisch houden en deze rpg is gebaseerd op Harry Potter. J.K. Rowling heeft geen meerminnen in haar boeken gebruikt, maar wel meermensen. Zo is dat nu eenmaal.


    kindness is never a burden.

    Okeh dan :c

    Dan wel een half Veela.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb nog een vraag, waar staat dat 1;6 achter Eugene, of 1;8 achter Zuko en Elric voor?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Het spijt me, maar ik kan het niet toelaten. :x
    Dan gaan anderen ook afkomen met speciale krachten die bij hun personage passen en idk. Dan word het niet echt Hogwarts mee.


    kindness is never a burden.

    221B schreef:
    Ik heb nog een vraag, waar staat dat 1;6 achter Eugene, of 1;8 achter Zuko en Elric voor?


    Ah! Die staan voor: 1 -> het rollentopic, voor het geval een nog een zou komen en 6 of 8 of whatever -> voor de pagina.
    Dat is handiger mocht je de rol van een ander willen opzoeken. (:


    kindness is never a burden.

    Damn, nu moet ik kiezen tussen 2 RPG's. Deze en 'n andere. Twiiiijfel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28