• Rpg door Aurae en Alchemist

    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Vier van die vele tovenaars in wording waren Merida, Jack, Rapunzel en Hiccup, vier vrienden die nog geen idee hadden van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Die toekomst zag er maar duister uit, want diep verscholen in donkere steegjes en bossen roerde het kwaad zich. Pitch Black, de Koning der Nachtmerries, sloot een verbond met de kwaadaardige Gothel. Terwijl de twee steeds machtiger werden, begon het tot de leerlingen op Hogwarts door te dringen dat de wereld die ze kenden bedreigd werd en dat ze daar wat aan moesten doen. Speel mee en beslis zelf het lot van de Grote Vier en hun vrienden!


    Gelieve hier al het gefreak te droppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:13 ]


    help

    xBoselfje schreef:
    Vraagje, mag je eigenlijk ook honden meenemen naar Zweinstein?


    Woeps, dit had ik niet gezien. Maar van mij mag je (;


    kindness is never a burden.

    Hehe I love Astrid


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iemand voor Vaneloppe?(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Stiekem doet het begrip seeker me nog steeds denken aan the Host


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    En ik vind dat dit ding te weinig gebruikt wordt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iemand voor Lottie?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wolfheart schreef:
    Iemand voor Vaneloppe?(:


    Ik heb Lottie als je wil?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Ik heb Lottie als je wil?


    Is goed.(: Waar is ze?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    net op het perron maar ik kan mijn reactie nog aanpassen :) waar is de jouwe :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    zometeen astrid post schrijven :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LostMagic schreef:
    net op het perron maar ik kan mijn reactie nog aanpassen :) waar is de jouwe :)


    In een lege coupé.^-^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    aangepast


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    aangepast


    Okii, ik zal dan nu een post schrijven.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga Ariel zo even afmaken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @LostMagic: Heb je dit over de kat of over Vaneloppe?:'D "En je hebt toch niets tegen katten hoop ik?' Ik kijk even bezorgt naar naar Princess"


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki