• Rpg door Aurae en Alchemist

    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Vier van die vele tovenaars in wording waren Merida, Jack, Rapunzel en Hiccup, vier vrienden die nog geen idee hadden van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Die toekomst zag er maar duister uit, want diep verscholen in donkere steegjes en bossen roerde het kwaad zich. Pitch Black, de Koning der Nachtmerries, sloot een verbond met de kwaadaardige Gothel. Terwijl de twee steeds machtiger werden, begon het tot de leerlingen op Hogwarts door te dringen dat de wereld die ze kenden bedreigd werd en dat ze daar wat aan moesten doen. Speel mee en beslis zelf het lot van de Grote Vier en hun vrienden!


    Gelieve hier al het gefreak te droppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:13 ]


    help

    Quatorze schreef:
    Damn, nu moet ik kiezen tussen 2 RPG's. Deze en 'n andere. Twiiiijfel.


    Die van Secret land, huh? xd Je kan ook beide doen? Ik vraag maar 150 regels per post. Dat is niet veel


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    (...)

    Die van Secret land, huh? xd Je kan ook beide doen? Ik vraag maar 150 regels per post. Dat is niet veel


    Ja, inderdaad. xd
    Je hebt wel gelijk, met je limiet heb ik totaal geen moeite (meer). Het is eerder tijdstekort.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aurae schreef:
    (...)

    Ah! Die staan voor: 1 -> het rollentopic, voor het geval een nog een zou komen en 6 of 8 of whatever -> voor de pagina.
    Dat is handiger mocht je de rol van een ander willen opzoeken. (:

    Damn, dit had ik moeten vragen voordat ik het hele rollentopic door ging om op te zoeken wie in hemelsnaam Edward Elric was...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Aurae schreef:
    (...)

    Die van Secret land, huh? xd Je kan ook beide doen? Ik vraag maar 150 regels per post. Dat is niet veel

    Het is toch 150 woorden? Anders trek ik mij nu al bij voorbaat terug...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Meh ik vind echt geen goed foto's voor Astrid D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Even mijn topics. :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aurae schreef:
    (...)

    Die van Secret land, huh? xd Je kan ook beide doen? Ik vraag maar 150 regels per post. Dat is niet veel


    150 regels per post is nogal heel veel.


    help

    221B schreef:
    (...)
    Damn, dit had ik moeten vragen voordat ik het hele rollentopic door ging om op te zoeken wie in hemelsnaam Edward Elric was...


    Of je kon gewoon naar mijn pf hebben gekeken. :'D


    help

    MARTHE JIJ MOET TREASURE ISLAND KIJKEN. Als ik ook FMA moet kijken, moet jij dat kijken. 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    MARTHE JIJ MOET TREASURE ISLAND KIJKEN. Als ik ook FMA moet kijken, moet jij dat kijken. 8D

    inderdaad


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is het goed dat ik twee personage's neem? :'3. Anna en Giselle.
    Waar denken jullie dat Anna en Giselle het best bij passen? (afdeling).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Velton schreef:
    Is het goed dat ik twee personage's neem? :'3. Anna en Giselle.
    Waar denken jullie dat Anna en Giselle het best bij passen? (afdeling).
    Giselle Hufflepuf en wie is Anna ook al weer?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Morrowind schreef:
    MARTHE JIJ MOET TREASURE ISLAND KIJKEN. Als ik ook FMA moet kijken, moet jij dat kijken. 8D


    ALS JIJ FMA GAAT KIJKEN GA IK TREASURE ISLAND KIJKEN.

    Is het niet Treasure Planet? Of heb je het over de serie?


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    ALS JIJ FMA GAAT KIJKEN GA IK TREASURE ISLAND KIJKEN.

    Is het niet Treasure Planet? Of heb je het over de serie?
    Ja het is planet, maar er bestaan al keiveel verschillende versies van


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)Giselle Hufflepuf en wie is Anna ook al weer?


    Anna is een personage uit een nieuwe film.


    Ze wordt beschreven als een durfal die dingen doet zonder er eerst over na te denken. Tegelijkertijd is ze optimistischer en zorgzamer dan de meeste mensen. .


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.