• Een groep jonge archeologen gaan opzoek naar verborgen schatten in het regenwoud van Peru. Volgens vele verhalen en legendes, zou er diep in het regenwoud van Peru een groot geheim verborgen zijn voor de mensheid. Niemand weet precies waar de schat precies ligt, maar de jonge archeologen zijn vastberaden om er achter te komen.
    Wanneer ze per toeval onder een grote waterval doorzwemmen, ontdekken ze een grot met vreemde spullen die niet uit deze tijd komen. Ze besluiten de grot te doorzoeken en komen er al snel achter dat de grot naar een heel andere wereld leidt. Telemnar.
    Telemnar lijkt wel een paradijs in vergelijking met het regenwoud. Bloemen in allerlei kleuren, dieren die ze nog nooit eerder hebben gezien en die al lang uitgestorven waren. Goud in de rivieren en edelstenen in de rotsen.
    Maar al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn. Telemnar wordt namelijk bewoond door een inheemse, Indiaanse stam die zichzelf de Tachi noemen. Zij zijn de bewaarders van het grote geheim uit het regenwoud van Peru en elk van hun staat symbool voor een ander dier en zijn kracht. De Tachi zorgen er voor dat niemand het geheim naar buiten kan brengen, met of zonder geweld.
    Wat de jonge archeologen echter niet weten, is dat het geheim best gruwelijk is. Aan de voet van de vulkaan zitten namelijk 8 moordlustige demonen opgesloten die ook de gedaante van een mens kunnen hebben. Maar wanneer er 4 weten te ontsnappen, staat hun veiligheid op het spel en moeten ze samenwerken met de Tachi om in leven te blijven en de demonen voor eens en voor altijd buiten spel te zetten.

    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 350 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Naerys maakt de topics aan.



    Meedoen kan altijd indien je de regels goed hebt gelezen!
    De Archeologen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Leeftijd: Minstens 23
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    De Tachi:
    Rol:
    Rang/Functie:
    Naam:

    Leeftijd:
    Symbolisch dier met kracht: Ze dragen het symbool aan een ketting of armband en dit geeft hun, volgens hun geloof, kracht.
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    Demonen:
    Rol:
    Soort Demon:
    Naam:

    Leeftijd:
    foto van menselijke gedaante:
    Foto/Tekening ware uiterlijk:
    Innerlijk:

    Extra:




    Rollen:
    Archeologen: [Max 5.] [Vol]
    - Lucia Grace Solomon (Lucy) - Naerys - 1,1
    - Alaia Cipriano. - Morticia - 1,15
    - Loren Rhys Harvey - Aurae - 1,1
    - Kasper Nick Weston (Kas) - BilboBaggins - 1,1
    - Davide Fabrizio Agnelli (Daf) - Malafide - 1,12

    Tachi: [Onbeperkt]
    - Lupinia Blaid The'eba. (Lupin of Teba) - VladiFerr - 1,3
    - Samira Malaika - Ubiquitous - 1,12
    - Reservatie voor Lachlan
    - Reservatie voor Barricades
    - Iolar Eryr Aquila - Stamhoofd - VladiFerr - 1,4
    - Yahto Skandar Siqa - BilboBaggins - 1,8
    - Howahkan (Khan) - Morticia - 1,16


    Demonen: [Max 4]
    - Lily Adams (A.k.a. Lilith) - Aurae - 1,2
    - Meysta Corres Linjuivi - Pwettyness - 1,16
    - Colin Waylin LeFeu (A.k.a. Lucifer) - Naerys - 1,2
    -


    Vragen mogen uiteraard altijd gesteld worden.


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 20:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ubiquitous schreef:
    Rol: Tachi
    Rang/Functie: Vrouw? :Y) (Volgens mij hadden vrouwen geen functie, of wel?)
    Naam: Samira Mailaka

    Leeftijd: 19 (Zo jong, hehe, maar Yahto is ook jong)
    Symbolisch dier met kracht: Aap


    Uiterlijk:
    Innerlijk: Samira is een jonge vrouw die slecht stil kan zitten en ook slecht tegen stilte kan. Het liefst is ze de hele dag door bezig, het beste zou nog zijn als ze verschillende dingen kan doen, aangezien ze het ook moeilijk vind iets een langere tijd te blijven doen. Als dit het geval is zal ze dat dan duidelijk maken ook, want ze zegt wat haar dwars zit en draait er dan niet te veel omheen. Toch weet ze ook goed wanneer ze beter haar mond kan houden en dan trekt ze zich zwijgend terug. Het is zeker niet zo dat ze zonder er bij na te denken dat alles eruit flapt. Samira is juist verrassend genoeg iemand die goed nadenkt voordat ze iets zegt. Het overkomt haar dan ook bijna nooit dat er zomaar iets aan haar lippen ontsnapt wat ze niet wilde. Haar handelingen daarentegen zijn altijd spontaan en ondoordacht, wat haar soms in vreemde en ongemakkelijke situaties kan brengen.
    Haar symbolische dier heeft betrekking op verschillende karaktertrekken van haar. Zo vertrouwd Samira vreemdelingen niet gauw en dat zal ze laten merken ook, of ze dit aanvallend of juist schuw en terughoudend laat merken hangt volledig van de situatie en persoon af. Toch is ze ook erg nieuwsgierig en zal ze dus ook gauw van alles over de vreemdeling te weten komen en het is ook niet zo dat ze mensen geen kans geeft. Het duurt misschien wat langer voordat Samira je in haar hart sluit, maar als ze je eenmaal vertrouwd zou ze volledig open voor je staan en je willen helpen wanneer nodig. Apen zijn erg sociale dieren en Samira is dit ook, ze is graag onder de mensen en kan erg behulpzaam en beschermend zijn. Zelf vind ze het ook fijn als ze weet dat ze er niet alleen voor staat, maar volledig afhankelijk van anderen is ze ook niet. Als het niet anders kan zou ze niet twijfelen om het zelf op te lossen, zichzelf te beschermen of wat er ook gebeuren moet.
    Als laatste is Samira vooral iemand die van plezier houdt. Alles moet niet te zwaar geladen of serieus zijn, ze doet dan soms ook wel erg luchtig of dingen en kan soms erg dromerig zijn. Sommigen zien dit als het ontlopen van de werkelijkheid, maar zij denkt dat er niks mis is met dromen en fantaseren.

    Familie:
    Extra: Samira kan redelijk goed koken en is nog altijd bezig met het verbeteren van haar vaardigheden hierin. Het helpt dat ze van lekker eten houdt, maar nog leuker vindt ze het om anderen blij te maken met haar eten.
    Toch is dansen haar grootste passie, zodra er muziek gespeeld wordt kan ze niet stilzitten en ze is dan ook een erg goede danser. Niks weerhoudt haar er dan ook van om te dansen zodra ze de kans krijgt.


    Welke foto vinden jullie het beste bij dit karakter passen?
    1. Niet erg tachi-achtig denk ik..
    2. of 3.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naerys schreef:
    (...)
    Is guuwd (:
    En zodra alle rollen klaar zijn, start ik gewoon de RPG.

    Oehhhh nice! Als iedereen 'm snel afmaakt, kunnen we sneller beginnen! *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Welke foto vinden jullie het beste bij dit karakter passen?
    1. Niet erg tachi-achtig denk ik..
    2. of 3.


    Ik vind 3 heel mooi :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Sorry, Maia/Morticia – geen idee wat je 't liefste hebt – maar ik heb nog geen idee. Ik heb huiswerk zitten maken de afgelopen twee uur, maar nu ga ik op zoek.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Welke foto vinden jullie het beste bij dit karakter passen?
    1. Niet erg tachi-achtig denk ik..
    2. of 3.

    3 Is inderdaad erg mooi (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hahaha, ik zie dat nu pas!

    Ik zie het ook nu pas, maar Elise, die doe ik wel zonder piercing eh. Hehe.
    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Welke foto vinden jullie het beste bij dit karakter passen?
    1. Niet erg tachi-achtig denk ik..
    2. of 3.

    Eerlijk gezegd, vind ik ze allemaal niets hebben voor een Tachi vrouw. But if I have to choose; 3.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 20:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand die nog suggesties heeft? Ik vind echt niets. :L


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Quatorze schreef:
    Iemand die nog suggesties heeft? Ik vind echt niets. :L


    Ik zal wel wat dingetjes zoeken en je helpen ^^

    Hoe oud??

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 20:06 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Morticia schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd, vind ik ze allemaal niets hebben voor een Tachi vrouw. But if I have to choose; 3.


    Ja blah, iedereen had blanke mensjes, dus toen had ik blanke mensjes gezocht en sowieso kan ik nergens getinte vrouwen vinden D: Of juist van die vrouwen helemaal in gewaden, maar 'indiaan achtige' zijn er bar weinig op 't internet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Quatorze schreef:
    Sorry, Maia/Morticia – geen idee wat je 't liefste hebt – maar ik heb nog geen idee. Ik heb huiswerk zitten maken de afgelopen twee uur, maar nu ga ik op zoek.

    Morticia liever, tenzij we elkaar goed kennen.
    Ik zal eens voor je zoeken, welke leeftijd heb je gekozen? En welke haarkleur, of maakt het niet uit?

    @Ubiquitous: Ik kan ze juist wel goed vinden, maar van mijn part kies je drie.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 20:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo'n veertien. En de haarkleur doet er niet toe, voor mijn part.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 20:08 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb deze gevonden
    Het is inderdaad moeilijk om een goede te vinden.


    "Rebellion's are build on hope"

    Of deze.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Morticia schreef:
    (...)
    Morticia liever, tenzij we elkaar goed kennen.
    Ik zal eens voor je zoeken, welke leeftijd heb je gekozen? En welke haarkleur, of maakt het niet uit?

    @Ubiquitous: Ik kan ze juist wel goed vinden, maar van mijn part kies je drie.


    Echt? Waar zoek jij dan op en waar? Ik heb al verscheidene dingen geprobeerd op DA, maar met weinig resultaat.. :/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.