• Een groep jonge archeologen gaan opzoek naar verborgen schatten in het regenwoud van Peru. Volgens vele verhalen en legendes, zou er diep in het regenwoud van Peru een groot geheim verborgen zijn voor de mensheid. Niemand weet precies waar de schat precies ligt, maar de jonge archeologen zijn vastberaden om er achter te komen.
    Wanneer ze per toeval onder een grote waterval doorzwemmen, ontdekken ze een grot met vreemde spullen die niet uit deze tijd komen. Ze besluiten de grot te doorzoeken en komen er al snel achter dat de grot naar een heel andere wereld leidt. Telemnar.
    Telemnar lijkt wel een paradijs in vergelijking met het regenwoud. Bloemen in allerlei kleuren, dieren die ze nog nooit eerder hebben gezien en die al lang uitgestorven waren. Goud in de rivieren en edelstenen in de rotsen.
    Maar al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn. Telemnar wordt namelijk bewoond door een inheemse, Indiaanse stam die zichzelf de Tachi noemen. Zij zijn de bewaarders van het grote geheim uit het regenwoud van Peru en elk van hun staat symbool voor een ander dier en zijn kracht. De Tachi zorgen er voor dat niemand het geheim naar buiten kan brengen, met of zonder geweld.
    Wat de jonge archeologen echter niet weten, is dat het geheim best gruwelijk is. Aan de voet van de vulkaan zitten namelijk 8 moordlustige demonen opgesloten die ook de gedaante van een mens kunnen hebben. Maar wanneer er 4 weten te ontsnappen, staat hun veiligheid op het spel en moeten ze samenwerken met de Tachi om in leven te blijven en de demonen voor eens en voor altijd buiten spel te zetten.

    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 350 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Naerys maakt de topics aan.



    Meedoen kan altijd indien je de regels goed hebt gelezen!
    De Archeologen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Leeftijd: Minstens 23
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    De Tachi:
    Rol:
    Rang/Functie:
    Naam:

    Leeftijd:
    Symbolisch dier met kracht: Ze dragen het symbool aan een ketting of armband en dit geeft hun, volgens hun geloof, kracht.
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    Demonen:
    Rol:
    Soort Demon:
    Naam:

    Leeftijd:
    foto van menselijke gedaante:
    Foto/Tekening ware uiterlijk:
    Innerlijk:

    Extra:




    Rollen:
    Archeologen: [Max 5.] [Vol]
    - Lucia Grace Solomon (Lucy) - Naerys - 1,1
    - Alaia Cipriano. - Morticia - 1,15
    - Loren Rhys Harvey - Aurae - 1,1
    - Kasper Nick Weston (Kas) - BilboBaggins - 1,1
    - Davide Fabrizio Agnelli (Daf) - Malafide - 1,12

    Tachi: [Onbeperkt]
    - Lupinia Blaid The'eba. (Lupin of Teba) - VladiFerr - 1,3
    - Samira Malaika - Ubiquitous - 1,12
    - Reservatie voor Lachlan
    - Reservatie voor Barricades
    - Iolar Eryr Aquila - Stamhoofd - VladiFerr - 1,4
    - Yahto Skandar Siqa - BilboBaggins - 1,8
    - Howahkan (Khan) - Morticia - 1,16


    Demonen: [Max 4]
    - Lily Adams (A.k.a. Lilith) - Aurae - 1,2
    - Meysta Corres Linjuivi - Pwettyness - 1,16
    - Colin Waylin LeFeu (A.k.a. Lucifer) - Naerys - 1,2
    -


    Vragen mogen uiteraard altijd gesteld worden.


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 20:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Caffeine schreef:
    Ik zal proberen vanavond mijn rol af te maken, maar ik ben ook druk bezig met andere RPG's.

    Neem je tijd (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Morticia schreef:
    (...)
    Aww, dat is nou jammer, nu wil ik het niet meer.
    Ik wil mijn man absoluut seks laten hebben.


    Ik waarschuw je liever. :3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Quatorze schreef:
    (...)
    Ik waarschuw je liever. :3

    Haha, don't mind it. Zo'n seksmaniak ben ik ook weer niet, hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I lol'd. :')

    Ik zou Prim als uiterlijk willen nemen, maar dat is niet echt geschikt. Iemand suggesties?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naerys schreef:
    (...)
    Neem je tijd (:

    Weet je al wanneer je wilt beginnen of uiterlijk het speeltopic aan wilt maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Weet je al wanneer je wilt beginnen of uiterlijk het speeltopic aan wilt maken?

    Ik weet nog niet zeker wanneer juist, maar ik denk dat het ergens in een weekend zal zijn.
    Ik moet toch wachten tot alle gereserveerde rollen allemaal in orde zijn. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Quatorze schreef:
    I lol'd. :')
    Ik zou Prim als uiterlijk willen nemen, maar dat is niet echt geschikt. Iemand suggesties?

    Omg, zij is blond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naerys schreef:
    (...)
    Ik weet nog niet zeker wanneer juist, maar ik denk dat het ergens in een weekend zal zijn.
    Ik moet toch wachten tot alle gereserveerde rollen allemaal in orde zijn. (:

    Okay, het heeft ook geen haast. Just a question.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Tachi meisje.
    Rang/Functie: Gewone dorpeling (ik weet niet wat voor functies en rangen er nog meer zijn?), misschien iemand van een wat rijkere familie.
    Naam: Takala Ituha Odine Meoquanee.

    Leeftijd: Ze is nu negentien jaar oud.
    Symbolisch dier met kracht:
    Uiterlijk mét foto:


    Klik
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    Ik maak hem morgen verder af!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 9:18 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Godver, het lukt simpelweg niet. Ik wilde de man als eerst beschrijven, maar ik zit nu al uren te zoeken naar een getinte man.
    Urgh, de perfecte is echt lastig te vinden. Dus als iemand hier een site of plaatjes heeft? Feel free to send 'em.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Godver, het lukt simpelweg niet. Ik wilde de man als eerst beschrijven, maar ik zit nu al uren te zoeken naar een getinte man.
    Urgh, de perfecte is echt lastig te vinden. Dus als iemand hier een site of plaatjes heeft? Feel free to send 'em.

    Ik zal voor je kijken als ik klaar ben/beginnetje heb met mijn rol. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    Godver, het lukt simpelweg niet. Ik wilde de man als eerst beschrijven, maar ik zit nu al uren te zoeken naar een getinte man.
    Urgh, de perfecte is echt lastig te vinden. Dus als iemand hier een site of plaatjes heeft? Feel free to send 'em.

    Heb je nog een verdere beschrijving?
    Zoiets?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 22:56 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Och Hemel, ik weet niet welke ik moet kiezen voor de rol. This one, this one or this one, guys?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die eerste vind ik het leukst...Zijn ogen zijn zo mooi :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Heb je nog een verdere beschrijving?
    Zoiets?


    Verloofd met (waarschijnlijk) een veertienjarig meisje? Ohlord, no.
    Ik dacht aan een man midden twintig, getinte huid, halflang haar, kille aanblik...


    Quiet the mind, and the soul will speak.