• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Timothy Horan

    Ik knik en ik neem afscheid van hem door hem een lange zoen te geven. '' Nou dan zie ik je morgen babe'' glimlach ik en ik loop terug naar het hotel waar ik me omkleed en ik mezelf douch. Ik bedoel eigenlijk andersom maar ik heb geen zin om het te verbeteren. Ik giechel zachtjes en ik maak me klaar voor deze avond. Ik doe mijn cap op en ik trek mijn leren jasje aan. Dat is mijn lievelingsjas om eerlijk te zijn. Ik grinnik en ik loop naar buiten waar ik de stad in duik. Ik heb mezelf belooft om niet zoveel alcohol te drinken. '' Hey babe'' zegt een meisje. Ik kijk haar aan en ik bekijk haar lichaam. Niet slecht om eerlijk te zijn. Maar ik voel niks voor haar want ik heb Scott en ik ben gay. '' Zin om te dansen ?'' vraagt ze. '' Ik ben homo.. '' zeg ik . '' Nice.. Maar heb je zin om te dansen ?'' vraagt ze nog een keer. Ik grinnik en ik knik. We staan nu zo'n 5 minuten te dansen en opeens probeert ze me te zoenen. Ik hou haar tegen . Ze ruikt naar alcohol. '' Ik zei toch dat ik Gay ben ?''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [OMG OMG OMG! IK GA NAAR ONE DIRECTION OP 25 JUNI IN AMSTERDAM WHAAAAAAAA! Sorry dit moest even haha]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik de vierentwintigste vak 401)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.
    Harry stak zijn armen naar achter, waarna hij ze met moeite om me heen sloeg en mij naar zich toe trok. Ik had het niet verwacht en verloor dus bijna mijn evenwicht. Gelukkig kon ik me nog net staande houden, mijn handen nog steeds op zijn ogen.
    'Ik gok op de kerstman, want ik heb zin in cadeautjes,' antwoordde Harry. 'Dus stel me niet teleur met het nieuws dat je hem niet bent.'
    Ik grinnikte. 'Helaas, de kerstman kon niet vandaag, dus ik moet je toch teleurstellen.'
    Ik haalde mijn handen van zijn gezicht, liep om het bankje heen en plofte op zijn schoot. 'Ah, eindelijk. De banken zitten hier prima, maar mijn favoriete zitkussen heb ik toch wel gemist,' zei ik en knipoogde even kort, terwijl er een grote grijns op mijn gezicht verscheen.


    "Family don’t end in blood”

    [Ik ga ook de 24e! Vak 422, 2e rij.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis grinnikte. 'Helaas, de kerstman kon niet vandaag, dus ik moet je toch teleurstellen.'
    Hij haalde zijn handen van mijn gezicht en plofte niet veel later op mijn schoot. 'Ah, eindelijk. De banken zitten hier prima, maar mijn favoriete zitkussen heb ik toch wel gemist,' zei hij vervolgens en knipoogde even kort, terwijl er een grote grijns op zijn gezicht verscheen.
    Ik sloeg mijn armen om de jongen heen en trok hem nog wat dichter tegen me aan. Mijn mondhoeken krulde omhoog tot een nog bredere grijns en steunde met mijn kin op zijn schouder. 'Ik zie jou als een cadeautje van de kerstman, dus ik neem er genoegen mee,' begon ik terwijl mijn greep ietwat verstrakte, als teken dat hij van mij was. 'En daarbij heb ik mijn knuffelbeer ook gemist hoor. Hij mist alleen nog een strik in zijn haar, om het af te maken. Maar wat brengt mijn mijn knuffelbeer hier zo vroeg in het jaar?'

    ( Ik de 25ste in vak paars ^^)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Harry sloeg zijn armen om mij heen en trok mij nog dichter tegen zich aan. Hij begon ook breed te grijnzen en steunde met zijn kin op mijn schouder.
    'Ik zie jou als een cadeautje van de kerstman, dus ik neem er genoegen mee,' zei hij, waarna zijn greep verstrakte. Zo leek het alsof ik echt van hem was. Was ik dat maar. Was ik maar de zijne.
    'En daarbij heb ik mijn knuffelbeer ook gemist hoor. Hij mist alleen nog een strik in zijn haar, om het af te maken. Maar wat brengt mij mijn knuffelbeer hier zo vroeg in het jaar?' ging hij verder.
    Ik grinnikte nogmaals. 'Volgende keer zal ik een strik in mijn haar doen. En jouw knuffelbeer kon gewoon niet langer wachten.'
    Ik slikte even. Misschien was het nu een goed moment te vertellen waar ik echt voor kwam.
    'Maar jouw knuffelbeer is hier om nog een reden, hij heeft je iets te zeggen.' Ik zuchtte even. 'Hazz, wat ik laatst zei, over dat ik niet zeker wist of mijn gevoelens voor jou meer waren dan vriendschap... Dat is niet zo, ik weet het namelijk zeker. Ik ben verliefd op je, Harry. Het speelt al een hele tijd.'
    Ik keek naar beneden, lichtelijk bang voor zijn reactie.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis grinnikte nogmaals. 'Volgende keer zal ik een strik in mijn haar doen. En jouw knuffelbeer kon gewoon niet langer wachten.'
    Zijn woorden zorgde voor een nog breder grijns die mijn mondhoeken bijna lieten scheuren. Toch vervaagde deze ietwat toen de jongen slikte, want ik had het idee dat de jongen toch ergens meezat. Dit vermoeden werd bevestigd toen de woorden 'Maar jouw knuffelbeer is hier om nog een reden, hij heeft je iets te zeggen.' zijn mond verlieten.
    Ik ging iets rechter op zitten terwijl de blauwogige even zuchtte voor de woorden zijn mond verlieten. 'Hazz, wat ik laatst zei, over dat ik niet zeker wist of mijn gevoelens voor jou meer waren dan vriendschap... Dat is niet zo, ik weet het namelijk zeker. Ik ben verliefd op je, Harry. Het speelt al een hele tijd.'
    Louis keek naar beneden terwijl ietwat verward en met vergrootte ogen naar de jongen keek. Dit had ik niet aanzien komen en daardoor duurde het ook heel even tot de woorden tot me doorgedrongen woorden. De woorden moesten ook een paar herhaald worden in mijn gedachten.
    Maar toch moest ik uiteindelijk moeite doen, om een achterlijke grijns te onderdrukken waarna ik mijn vingers onder de kin van Louis legde. 'Kijk me is aan, Lou,' was het enige wat ik zei voor ik zijn gezicht mijn kant opdraaide. Heel even bleef ik daarna stil terwijl ik in de blauwe kijkers van de jongen bleef staren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Toen ik weer opkeek zag ik Harry met een verwarde blik en grote ogen naar me kijken. Hierdoor werd ik nog onzekerder. Ik keek hem onzeker, bijna wanhopig aan.
    Het duurde lang voor Harry de stilte doorbrak. 'Kijk me eens aan, Lou,' was het enige wat hij zei terwijl hij zijn vingers onder mijn kin plaatste. Hij draaide mijn gezicht zijn kant op. Daarna bleef hij weer stil terwijl hij recht in mijn ogen bleef staren. En ik staarde alleen maar terug, nog steeds wachtend op een echt antwoord. Zijn groene ogen hielden die van mij vast, mijn blik losmaken was voor mij op dit moment echt onmogelijk. Ik keek hem afwachtend aan; ik wist tenslotte nog steeds niet wat hij er precies van vond, of hij ook iets voor mij voelde of dat dit onze vriendschap nu had verpest. Ik wist nog niets.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik zag dat Louis alleen maar onzekerder werd door mijn reactie. Zijn onzekere, bijna wanhopige blik deed mijn greep nog ietwat verstrakken, want ik kon er niet tegen om hem zo te zien. Zeker niet nu ik wist dat ik degene was die ervoor zorgde.
    Louis staarde alleen maar terug toen ik hem aanstaarde, nog steeds wachtend op een echt antwoord. Zijn blauwe ogen hielden die van mij vast en liet me helemaal niet meer uit mijn woorden. Alles vervaagde behalve de jongen op mijn schoot waar al mijn aandacht naar ging. Alleen zijn afwachtende liet me met moeite toch nog een aantal woorden uit mijn mond krijgen. Misschien was dat maar goed ook, want ik wilde zijn onzekere blik niet nog langer aanzien.
    'Lou, hoe lang is dit al aan de gang?' vroeg ik zachtjes. 'En waarom heb je het nooit eerder tegen me gezegd? Misschien had een van ons dan al eerder geluk gehad,' mompelde ik zachtjes terwijl ik een heel zacht mijn lippen, voor een aantal tellen, op de zijne drukte. 'En had ik sommige dingen al veel eerder kunnen doen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik huppelde vrolijk over de gangen en mijn krullen sprongen alle kanten op door de bewegingen. Ik was zo blij dat we het hadden bijgelegd, al was ik nog geen uur geleden dieptriest geweest. Ik huppelde vrolijk door en was bijna begonnen met luid fluiten toen ik stil viel. Niet veel verderop zag ik Harry zijn lippen op die van mijn broer drukken. Mijn ogen werden heel groot en mijn mond viel open. Was dit nou echt wat ik denk dat het was? Viel de bruinharige krullenbol op Louis? Hij had er zo over ingezeten, maar nu leek het toch waar. Langzaam kreeg ik mijn mond weer dicht en verscheen er tegelijkertijd een hele brede grijns op mijn gezicht. Ik begon ongecontroleerd te stuiteren en zacht te piepen van opwinding. Het zag er ook zo lief uit. Ik merkte nu pas dat ik recht in Harry zijn blikveld stond en zocht wild met mijn ogen naar een verstopplek, maar ik vond er geen. Ik kon dus niets anders dan hier blijven en hopen dat ze te diep in hun wereldje waren om een stuiterende kabouter op te merken.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 22:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    '' Kom op zoen me gewoon !'' zegt ze. '' Nee donder op !'' zeg ik en ik loop weg. Ik ga nu een andere club in en ik neem weer een drankje. Ik grinnik en ik ga weer op de dans vloer staan. Ik begin te dansen en nu komt er weer een JONGEN op me af. '' Hey ik zag je net mijn zusje afwijzen.. '' zegt hij. Ik kijk hem raar aan. Met deze gast wil een geen ruzie. '' Ja dat klopt.. '' zeg ik zachtjes. '' Waarom?'' vraagt hij. '' Omdat ik meisjes niet leuk vind. '' zeg ik . Hij knikt even. '' Ik dacht al dat ik een flikker rook'' zegt hij en ik raakt mijn neus met zijn hand. '' Auw waarom deed je dat?'' vraag ik . '' Omdat ik niet van jou en je achterlijke gay vriendjes hou ! Donder op uit deze club !'' zegt hij woest. Iedereen is gestopt met dansen en kijkt ons aan. '' Nee ik mag hier heus wel zijn'' zeg ik. Ik had het beter niet kunnen zeggen want ik kreeg een stomp in mijn maag en tegen mijn hoofd. langzaam werd alles zwart na 5 schoppen tegen mijn hoofd gekregen te hebben


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Waar kan Noah heen? Hihi!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ Misschien naar Jim ? Dat ze ziet dat hij in elkaar gestompt word en zij de ambulance belt ofzo idk ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    [ Misschien naar Jim ? Dat ze ziet dat hij in elkaar gestompt word en zij de ambulance belt ofzo idk ]


    [ Is goed! Whaha]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded