• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Normaal vond ik het niet erg dat Jim zoveel sprak, maar op dit moment werd het wel vervelend. Ik gleed met mijn handen naar zijn borst en duwde me een stukje terug. "Ik jou ook, Jimmy, maar we kunnen mailen en skypen. Wees nu alsjeblieft gewoon even stil, al dat geklets doet het moment geen goed." Ik drukte een kus in zijn mondhoek waarna ik mijn lippen naar zijn nek liet afzakken. Daar zoog ik zacht een stukje huid omhoog en bleef erop zuigen om het bloed goed omhoog te krijgen. Zo had hij in elk geval een permanent aandenken. Ik beet nog zacht op het plekje en drukte er een kusje op voor ik me weer op zijn lippen richtte. In zijn nek stond nu een verbazingwekkend goede zuigzoen. Mijn lippen schuurden prettig tegen die van hem met mijn handen nogsteeds op zijn borst. Als dit nou voor altijd kon duren zou mijn leven echt perfect zijn.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Schuldig keek ze me aan. 'Ik ben echt erg, hé?' mompelde ze. 'Hij slaat gewoon iemand in elkaar het ziekenhuis in en ik ben hartstikke vrolijk en vergeef het hem ook nog. Wie doet nou zoiets? Als je beste vriend zoiets doet dan is het normaal om kwaad te worden' zuchtte ze. Ik haalde mijn schouders op en legde mijn arm om haar heen als een soort omhelzing.
    'Dat maakt helemaal niets uit. Ik zou blij zijn met een karakter zoals die van jou. Zelf vergeef ik mensen juist helemaal níét snel. Ik zou wel wat van jouw karakter kunnen gebruiken en jij die van mij,' zei ik tegen haar waarna ik op stond en haar aan keek.
    'Kom je. We gaan iets leuks doen. Dat kunnen we nu wel even gebruiken.' Zei ik toen met een kleine glimlach tegen haar.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Jim Timothy Horan

    Ik giechel en ik maak een gebaar dat ik mijn mond op slot doe en ik het sleuteltje weg gooi. Ik ga met mijn hand door zijn haar en ik begin te kreunen als hij mijn bloed naar boven zuigt. Daarna laat hij er een kusje achter en ik glimlach. Ik plant mijn lippen weer op die van hem. Ik begin te grijnzen en ik duw hem zachtjes van me af. Nu ga ik op zijn borst liggen en zet ik bij hem ook een zuigzoen. Ik grijns en ik zoen hem ruw weer terug. Zijn lippen op die van mij is als een puzzelstuk wat ontbreekt in mijn leven. Maar nu ik eindelijk de puzzel stuk weer terug heb geniet ik er van. Ik streel met mijn vinger zijn wang en ik ga voorzichtig met mijn handen onder zijn shirt. Ik bedoel er niks mee en ik wil ook nog helemaal geen seks. Maar zijn borst is gewoon lekker warm


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Thuis bik zn ouders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik grijnsde tegen zijn huid toen hij kreunde door mijn zuigzoen. Het was echt een heel speciaal gevoel om dit bij iemand anders uit te kunnen lokken. Ik kuste hem weer, maar jammer genoeg kwam er wel een einde aan. Hij duwde me achterover op de bank en ik keek hem bedenkelijk aan. De kus was heerlijk. Hoe had ik kunnen leven zonder hem voor 15 jaar? Toch kreeg ik weer wat bedenkingen toen hij zijn koude handjes onder mijn shirt schoof. Ik besloot het af te schudden zolang mijn shirt aan bleef en ging zelf met mijn handen naar zijn rug. Ik trok hem dicht tegen me aan en hield hem daar terwijl onze lippen stevig op elkaar gedrukt waren. Alleen Louis en Noah zouden me nu kunnen doen weggaan. De rest van de wereld kon me nu echt geen hol schelen.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Ik keek hem aan en ik stopte de zoen. Hij heeft zulke mooie ogen. '' Even op adem komen'' grinnik ik en ik knuffel hem . Ik ga recht op zitten en ik kijk hem aan. Wat nou als hij een grapje met me uithaalt en hij helemaal niet van me houd maar dat dit zijn wraak is. Ik denk er niet meer over na en ik begin hem maar weer te zoenen. '' Hmmm '' kreun ik zachtjes en ik haal mijn handen onder zijn shirt vandaan. '' Morgen heb ik een verrasing voor je '' glimlach ik . Ik weet nu al wat ik ga doen. We gaan picknicken in het park hier.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    Terwijl ik op een antwoord wacht,sta ik op en begin ik rondjes te lopen. Ik moet iets doen. As ik mijn mobiel hoor pak ik hem zo snel dat hij bijna uit mijn handen valt. Ok. Is dat zijn antwoord. Fuck ik heb het echt verpest!
    Zuchtend begin ik weer te typen. Liam ik weet dat je boos op me bent. En ik weet dat ik het verpest heb. Maar please,antwoord normaal op me. N
    Rustig loop ik weer naar mam en pap toe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik piepte toen hii de kus afsloot. Dat wilde ik niet. Ik knuffelde hem zacht terug en legde mijn hoofd op zijn borst. Ik vond het heel fijn om bij hem te zijn. Als hij alleen met mijn gevoelens speelde wist ik niet wat ik zou doen, janken waarschijnlijk. Nu dacht ik er niet aan. Ik zoende hem terug en legde mijn handen weer op zijn borst. Ik voelde zijn handen wegschuiven en keek hem met mijn grote ogen aan. Toen hij over een verrassing begon stuiterde ik hyper op zijn schoot. "Mag ik niet weten wat het is? Ik kan echt niet slapen anders." Ik legde mijn handen op zijn schouders. Ik was echt super blij met mijn vriendje. Een glimlach sierde nogsteeds mijn lippen. "Ik hou van je." zei ik blij voor ik hem met moeite een kus op zijn voorhoofd gaf.


    Bowties were never Cooler

    Jim Horan

    '' Hmm omdat je zo aandringt. We gaan morgen picknicken. Alleen wij 2 en niemand anders '' glimlach ik en ik pak zijn hand. '' Ik hou ook van jou'' glimlach ik en ik wrijf met mijn duim over de hand van hem. Ik giechel zachtjes als hij me een kus op mijn voorhoofd geeft. '' Je hebt een mooi lichaam'' grijns ik en ik druk mijn lippen weer op die van hem. Ik til hem zoenend op en ik loop naar de drank automaat waar ik 2 blikjes cola uit haal. Ik geef hem er een en de andere hou ik zelf. '' Ja mijn keel is droog'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Iemand voor Noah?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    [Iemand voor Noah?]

    [Rhine?]

    Jared Mason Malik

    Na een tijdje gaat ook Lex weg, en blijf ik alleen over. Ik kijk op mijn horloge. Wow, de tijd is niet snel gegaan. Als ik nu nog naar school ga, kom ik niet al te erg in de problemen. Bij de gedachte aan school alleen al voel ik me niet goed. Het feit dat ik weer tussen die pestkoppen moet staan, en aangevallen moet worden als ik een goed cijfer haal. Ik wil weg bij school, maar van mijn ouders mag dat niet. Ze willen dat ik mijn carriere voorbereid, en dat kan blijkbaar dus niet op een andere school. Waar dan heen? Ik besluit maar naar huis te gaan, aangezien mijn ouders allebei heel erg veel werken, is dat dus geen probleem. Thuis hang ik wat voor de tv, als ik besluit Lex maar te smsen. Hé Lex, hoe gaat het met je? Wil je iets afspreken ofzo? Verveel me ;). Jared. Typ ik, en ik kijk naar het envelopje dat verdwijnt.
    .


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    Na nog een ijsje op te hebben kijk ik op mijn mobiel en ik zie dat Jared me ge'sms't heeft. Hé Lex, hoe gaat het met je? Wil je iets afspreken ofzo? Verveel me . Jared Ik glimlach even. Heey Jared, Tuurlijk mag je komen, jij mag altijd komen. Ik heb ehm mijn ouders verteld dat k iets met je hebt dus pas op voor mijn moederXD. Het gaat wel , mijn hoofd en borst doen best veel pijn xx<3Sms ik Jared terug. 'LEeex wil je thee?" ik glimlach. 'Graag mam' mama hobbelt en pakt mijn kussen van boven die ze voorzichtig achter mijn hoofd schuift en ze dekt me onder een dekentje. Daarna komt ze terug met thee en een koekje en ik glimlach. "Dankje mam ow Mam, Jared komt zo nog even langs' meld ik. 'Ohhh dat is je vriendje toch, dan kan ik mijn schoonzoon eindelijk ontmoeten' ik begin te gniffelen. Grote kans dat ze alles ging poetsen zich zelf en pap liet omkleden alleen voor de eerste indruk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik grijnsde breed toen ik van zijn plan hoorde. Ik had daar echt veel zinin. "Dat klinkt echt geweldig." Ik drukte een kus op zijn voorhoofd. Ik bloosde bij zijn compliment. Nog nooit had iemand dat gezegt. "Nee joh. Ik ben een dun scharminkel. Jou lijf daarin tegen is echt perfect." Ik boog voorover en kuste hem. Uiteindelijk zette hij me op de bank en ik keek hem na hoe hij drinken haalde. Ik pakte het blikje van hem aan, opende het en nam een slok. De prik voelde fijn in mijn keel en ik kroop weer op zijn schoot. "Geeft niets." Rustig dronk ik verder terwijl ik tegen zijn borst leunde. Ik voelde me zo veilig en fijn bij hem in de buurt. Toch zou ik hem vanavond moeten missen. Het was ook wel het beste want hij wilde echt niet op een van onze vreemde voetbal familieavonden zijn.


    Bowties were never Cooler

    Jim Horan

    '' Haha nee joun lichaam is het mooiste lichaam wat ik ooit heb gezien'' giechel ik . '' Ik bescherm je tegen alles en iedereen. Als iemand je probeert lastig te vallen moet je het zeggen oké ? Want dan ga ik eens een hartig woordje met hem of haar praten.. '' zeg ik en ik ga met mijn hand door zijn warrige haar. Bij hem stond het wel schattig maar hoe zou hij eruit zien als ik zijn haar is een keer doe ? Gewoon in model ? Hmm nee daar moet ik nu niet over na denken. Ik moet nu van hem genieten zo lang het nog kan. Want morgen middag zijn we allebei weer van elkaar weg.. En ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan. Ik heb nog nooit een lange afstands relatie gehad. Nou ja ik heb nog nooit een relatie gehad. Ja 1 x maar toen was ik 10 dus die telt niet vind ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik bloosde weer bij zijn woorden en drukte een kus op zijn wang. "Dat hoeft niet lieverd. Ik red me wel." Ik glimlachte toen zijn handen door mijn haren. Het was een warrige bende, zoals altijd. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Morgen middag zou ik weer naar huis gaan en overmorgen ochtend zou mijn moeder me terugbrengen naar de kostschool, waar ze me vrijdagmiddag weer ophaalde. Dan zou ik Jim een hele tijd niet meer in het echt zien. We konden smsen en hopelijk ook Skypen. Ik kneep zacht even in zijn schouders. "Ga jij je maar klaarmaken voor je uitgaan, dan ga ik mijn broer en zus zoeken. We moeten nog wat met Lou regelen." Ik drukte nog een korte kus op zijn lippen. "Ik ben morgen weer om 10 uur in de hal." Ik glimlachte naar hem. Hij was zo geweldig.


    Bowties were never Cooler