• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Geen idee]

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik kuste hem even terug en liep toen samen met hem de Starbucks uit en over straat. Nu liet ik niet zijn hand los toen we langs de pers moesten en glimlachte juist trots. Wat kon het me allemaal toch schelen. Op school zouden ze erachter komen, nou goed, dat zou toch vroeg of laat gebeuren. Zeker omdat je bij het eindfeest een introducee mee mocht nemen en hij dan al vakantie had. Ik liep rustig met hem mee het gebouw door. Bij Niall hielden we halt. Ik hield mijn blik gefixeerd op de oudere ierse jongen en wachtte op een reactie terwijl ik zacht in jim's hand kneep.


    Bowties were never Cooler

    [ Ik heb d'r al heel lang niet meer gezien dus ik reageer maar gewoon xd]

    Jim Timothy Horan

    '' Oké .. '' zegt Niall . Ik kijk hem verbaasd aan . '' Heb je er geen probleem mee ?'' vraag ik . Hij schud zijn hoofd . Ik giechel en ik geef hem een knuffel . '' Thanks mate '' glimlach ik . Ik kijk naar Scott en ik geef hem een kus. '' Kom Scott dan gaaan weee uhmmmm naar het park toe ! Teminste als je dat wilt .. Of heb je nog wat anders te doen ? Ow ja je zal met je broer en zus naar zo'n café gaan toch ?'' vraag ik. '' Ik lul te veel '' grinnik ik en ik hou zijn hand vast en ik geef hem een kus.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Niall leek het goed op te vangen. gelukkig maar. We liepen een stukje weg en Jim kuste me weer. kort kuste ik hem terug. Dat was echt een van de fijnste gevoelens ter wereld, wat dat me gaf. Hij begon vrolijk te lullen, iets waar ik gewoon rustig uren naar kon luisteren.Toch ging ik vanavond inderdaad met Noah en Louis naar de kroeg, waar ik eigenlijk nog niet heen mocht, maar shhhhh. Ik kuste hem weer even terug. "Ik vind het wel gezellig. Als we nou gewoon in de hal gaan zitten. Daar kunnen Louis en Noah ons ook vinden en kan jij nog lekker even tegen me aan lullen." Ik trok hem mee en plofte in de hal op een van de banken. Ik trok hem naast me en liet mijn hoofd op zijn schoot zakken zzodat ik nu vrij comfortabel om de bank tegen hem aangekrult lag.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Ik grinnik ik en geef hem nog snel een kus. Ik ga met mijn handen door zijn lieve en schattige haar. '' Weet je ? De eerste keer dat ik je zag was ik al meteen verkocht'' glimlach ik . '' Je bent gewoon zo schattig en lief'' glimlach ik weer. Dat is het enigste wat ik nu kan doen glimlachen. Hij maakt me glimlachen . '' Oké.. Er zijn een paar dingen die je moet weten.. '' zeg ik . '' Vroeger toen ik klein was heb ik 10 jaar lang op ballet gezeten . Ik werd daar door veel te dun en at heel weinig. Nu ben ik gestopt. Maar nu ben ik met iets anders begonnen . Waar ik het liefste ook mee wil stoppen. Ik ben in me zelf gaan snijden.. '' zeg ik en ik laat hem mijn litteken zien. '' Ik probeer te stoppen maar ik kan je niet beloven dat het me lukt. Maar voor jou probeer ik het '' glimlach ik en ik geef hem nog een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik luisterde glimlachend naar zijn verhalen, maar ik schrok toch een beetje bij het laatste. Ik pakte zijn arm in mijn handen en stroopte zijn mouw op. Rauwe witte, paarse en rode lijntjes stonden kriskras over zijn huid. het deed me pijn om te zien. Ik ging rechtop zitten en kroop op zijn schoot met mijn gezicht naar hem toe en mijn benen aan weers zijden van hem. "Als je ooit nog de drang voelt, pak dan mijn arm en snij daar zo vaak als je bij jezelf zou doen." Ik meende dit. Mijn arm kon me niets schelen, maar hij was me te kostbaar. "En als ik nog een extra wond op je lijf zie zet ik er zelf twee." Ik wilde zelf echt dit niet, maar het deed me nog veel meer pijn om hem zo te zien. Ik zou het wel aankunnen als het voor hem was, maar hij had al zoveel door gemaakt.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    '' Ja daag ik ga echt niet in jou snijden babe! Dat is mishandeling.. '' zeg ik en ik kijk hem aan. '' Kom we houden er over op. Ik wil joun lippen'' glimlach ik en ik druk mijn lippen op die van hem . '' Waarom heb jij toch van die schattige wangetjes en ogen?'' giechel ikl


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik legde mijn hand op zijn wang. "Dan ook niet bij jezelf. Je doet me namelijk meer pijn door het bij jezelf te doen dan bij mij." Ik glimlachte een beetje toen hij over zoenen begon. Ik ging wat rechter op zitten en kuste hem terug. Zijn lippen lieten mijn hart racen en mijn ademhaling stokken. Ik bloosde bij zijn opmerking. Ik wist niet wat ik moest zeggen, dus ik kuste hem maar weer. Mijn armen legde ik om zijn nek en trok hem dichter tegen me aan. Ik ging hem echt nooit meer loslaten. Zeker nu niet. Onze lippen schuurden heerlijk over elkaar. Ik beet zacht op zijn lip en trok er zacht aan. Ik was misschien pas 15, dit was toch echt heel geweldig.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 7:55 ]


    Bowties were never Cooler

    [Anthos wents Bryonylle.]


    Reality's overrated.

    Jim Timothy Horan

    Ik glimlach . Deze jongen betekend zo veel voor me. Ik ken hem pas een dag maar ik weet zeker dat wij een grote toekomst gaan hebben. '' Ik laat je nu nooit meer gaan '' glimlach ik en ik zoen hem terug. Ik kreun zachtjes als hij op mijn lip bijt. '' Hmm jij bent perfect '' grijns ik en ik zoen hem verder. '' Ik ga vanavond maar eens is een keer uit. En ik beloof je dat ik jou niet ruil voor iemand anders'' giechel ik en ik tik met mijn tong op zijn onderlip


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynNiall schreef:
    [Kort stukje, maar ik moet nu weer aan mijn Frans.:/]
    Zayn Malik

    Met een zucht liep ik snel naar een wc toe. Voorzichtig hield ik mijn hand onder de kraan en liet het koude water lopen. De pijn nam al wat meer af, maar het was nog duidelijk voelbaar. Na een paar minuten haalde ik mijn hand er maar onderuit en droogde het voorzichtig af.
    Toen ging ik op zoek naar Brynn. Al snel vond ik haar in de aankomsthal en stil ging ik naast haar zitten terwijl ik voorzichtig af en toe met mijn hand bewoog.
    'Je gaat het Jim vergeven hè? Je hebt een te goed karakter om lang boos op iemand te blijven.' Zei ik toen tegen haar en keek haar even aan om vervolgens weer voor me te kijken.


    Brynn Noah Styles

    Ik keek op toen er iemand naast me kwam zitten. Gelukkig was het Zayn, zo te zien was hij al een stuk minder kwaad. Van de buitenkant dan, misschien dat ie van de binnenkant echt woedend was. Dat zou ik dus nooit kunnen zijn, ik snapte het ook niet waarom je niet verder zou gaan en boos bleef op iemand. Jawel, het was erg maar dan hoefde je toch niet zo te blijven hangen? Maar ik overdreef nogal dus het lag helemaal aan mij. Schuldig keek ik Zayn aan. 'Ik ben echt erg, hé?' mompelde ik. 'Hij slaat gewoon iemand in elkaar het ziekenhuis in en ik ben hartstikke vrolijk en vergeef het hem ook nog. Wie doet nou zoiets? Als je beste vriend zoiets doet dan is het normaal om kwaad te worden' zuchtte ik. Ik spoorde niet helemaal. Eigenlijk wilde ik voorstellen om wat te gaan doen, alleen wist ik niets. Enkel de stomste ideeën kwamen in me op, dus wijselijk besloot ik maar weer eens mijn mond te houden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte bij zijn woorden. "En jij komt nooit meer van me af." Ik zoende hem en beet zacht in zijn lip. Ik hoorde een zachte kreun uit zijn mond komen. Met mijn tong probeerde ik tussen zijn tanden door te komen, maar het lukte niet. "Nee, jij bent perfect." Pas iets later voelde ik zijn tong tegen mijn lippen. ik opende mijn mond en tikte even tegen zijn tong. Bijna direct erna wikkelde ik die van mij om die van hem. Mijn armen lagen stevig om zijn nek terwijl dit spel der tongen aan de gang was. Het voelde zo heerlijk. Ik voelde zijn hart kloppen tegen mijn borst en wist zeker dat hij die van mij ook voelde, aangezien die als een dolle hard in mijn borst klopte.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Ik giechel zachtjes en ik grijns om onze tongspel. Ik draai rondjes om zijn tong en ik hou hem stevig vast. Ik stop de zoen en ik kijk hem aan. '' Jij bent het mooiste wat me ooit is overkomen'' glimlach ik en ik ga met mijn hand langs zijn wangen . Mijn hart die kon er ieder moment uit springen. Hij ging zo snel ! Ik grinnikte en ik legde mijn hand op de plek waar zijn hart zat. '' Hmm die van jou gaat even snel als die van mij '' giechel ik en ik geef hem weer een kus. '' Pff nu gaan we morgen weer weg en moet ik je de hele tijd missen.. '' zeg ik zachtjes en ik kijk hem met een pruillipje aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Iemand voor Rhine of Jared?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jared kan naat Lex komen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oke, waar is Lex?]


    Spoiler alert: you will save yourself