• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Timothy Horan

    Mijn hart maakt een grote sprong als ik Scott zie. Ik ben echt verliefd op die jongen . Ik kijk hem aan en ik glimlach even . '' Hoi '' zeg ik zachtjes . En ik geef hem een koffie. Die had ik ook al besteld maar ik zat vol na die eerste . Ik grinnik even zachtjes en ik kijk hem weer aan. '' Ik ben blij dat je wou praten.. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    Scotty schudde mijn armen van zich af en pakte zijn mobiel weer. Hij tikt wat op zijn mobiel waarna hij die weer laat zakken. Louis staat op en knielt ook bij Scotty neer. Hij pakt Scotty's mobiel en begint te lezen. 'Geef me mijn mobiel terug. Dat is privé. Ik had het je ook wel vertelt,'Zei Scotty toen hij ontdekte dat Louis zijn mobiel heeft. Louis geeft hem snel terug. 'Sorry, dat had ik misschien niet moeten doen. Maar dat terzijde, geef Jim nog een kans. Natuurlijk moet je het hem niet zomaar vergeven, maar geef hem tenminste een kans. Toen ik problemen had met Harry gaf hij mij ook nog een kans en nu is het weer goed, ook al is wat Jim gedaan heeft misschien wel ietsjes erger. Het is natuurlijk jouw leven, maar dit kan toch niet de goede beslissing zijn als jij er zoveel verdriet van hebt?'Vertelt Louis aan Scotty. Ik bijt op mijn lip en zeg niks.
    'Dat weet ik, maar je weet hoe ik tegenover geweld sta, Lou. Ik kan gewoon niet tegen de gedachte een vriendje te hebben die zomaar klappen uitdeelt. Dan liever alleen en schuldig de rest van mijn leven, dan bang voor mijn eigen vriendje.'Antwoord Scotty weer. 'Maar even eerlijk. Jij vergeleek net Harry en jij met mij en Jim. Speelt er iets tussen jullie? Zou je het graag willen? Of is het niets?'Vraagt Scotty aan Louis. 'Nee, er speelt niets tussen ons. Maar ik zou het wel graag willen. Ik voel eigenlijk al heel lang meer voor hem dan vriendschap. Ik weet niet wat Harry voelt. Hij doet zo raar, zo onduidelijk. Ik durfde de vorige keer niet verder te vragen, uit angst dat er weer ruzie kwam. Maar toen hij wegging gaf hij wel een kus op mijn mond. Een klein kusje maar toch.'Antwoord Louis waarna ik glimlach. Misschien is Larry Stylinson wel echt dus.
    'Zeg het hem. Echt waar. Bij mij is het wel heel raar gelopen met Jim, maar ik heb het hem gezegt en toen bleek dat hij ook iets om mij gaf. Zeker als hij je heeft gekust zou ik het risico nemen. Het komt echt goed. Dat voel ik. Maar je hebt gelijk, ik moet met Jim praten. Dank je, Lou.'Geeft Scotty Louis raad. 'Dankje Scotty'Zegt Louis tegen Scotty waarna hij opstaat zijn mobiel pakt,en begint te sms'en. En Scotty doet het zelfde. Ik denk dat ik ook maar Liam moet sms'en. Met trillende handen pak ik mijn mobiel en tik een berichtje in.
    Hey,het spijt me. Kunnen we morgen om 10 uur in de Starbucks die dicht bij de Big Bang is afspreken? X Noah
    Twijfelend verstuur ik het berichtje toch naar Liam. Scotty loopt ook weg en ik ben weer alleen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harry Styles
    Voorzichtig maakte Nicky zich los uit de omhelzing waar we nog altijd in zaten. 'Ik denk dat ik ook maar eens met Liam moet gaan praten. Hij moet het ook weten,' zei ze zacht. 'Bovendien zijn twee bodyguards altijd veiliger dan een, al twijfel ik natuurlijk niet aan jou spierkracht,' grapte Nicky er achter aan waardoor ik met een glimlach op mijn gezicht knikte. 'Dat is goed en aan dat laatste moet je ook zeker niet twijfelen, dus dat is goed dat je dat al weet. Maar het is graag gedaan en succes.'
    Voor een moment sloeg ik mijn armen nog om haar heen en keek hoe ze daarna in de richting van Liam verdween. Ik zwaaide naar haar tot het moment dat het zwart werd voor mijn ogen. Ik kon net een gil onderdrukken en beet op mijn lip.
    Natuurlijk had ik dit kunnen verwachten, want het kon maar een iemand zijn die dit deed, zeker als ik naar het berichtje van net keek. Alleen nam dat allemaal niet weg dat ik alsnog schrok van zijn actie, want had hem niet zo snel verwacht.
    Mijn armen stak ik uiteindelijk toch naar achteren, om deze met moeite om degene achter me te slaan en naar me toe te trekken.
    'Ik gok op de kerstman, want ik heb zin in cadeautjes.' antwoordde ik met een lichte grijns op mijn gezicht bij de vraag van Louis. 'Dus stel me niet teleur met het nieuws dat je hem niet bent.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Als mijn telefoon afgaat twijfel ik even. Zal ik kijken of niet? Als Niall niks zegt neem ik toch een kijkje. Het zou belangrijk kunnen zijn. Al verwacht ik van niet.
    Hey,het spijt me. Kunnen we morgen om 10 uur in de Starbucks die dicht bij de Big Bang is afspreken? X Noah
    Ik zucht en begin dan maar te typen. OK. antwoord ik kortaf. Ik heb geen zin om iets langers te antwoorden. Maar ik zou nou eenmaal moeten antwoorden al had ik dat liever helemaal niet gedaan.
    "Niall?" vraag ik de blonde Ier dan zachtjes, als ik tegen de muur aangeleund ga staan en een hand door mijn kuif haal.


    Reality's overrated.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte verlegen toen ik hem zag. "Hey." zei ik zacht. Mijn hart klopte in mijn keel en belachelijk snel. Ik trok hem mee naar een tafeltje en ging daar zitten. "Ik wil gewoon dat je wat dingen weet en als het kan dat ik ook wat van jou mag weten. " Mijn hand legde ik op tafel op die van hem. De verliefdheid was heviger dan eerst. Ik was echt totaal de weg kwijt. Ik kneep zacht in zijn hand en glimlachte. "Sorry dat ik misschien erg overdreven reageerde, maar ik kan niet gegen geweld. Ik wil geen vriendje waar ik bang voor ben dat hij boos zal worden. Daar kan ik gewoon niet mee leven." Mijn grote ogen keken recht in die van hem. Dit was de volledige waarheid. Ik wilde gewoon alles eruit gooien voor we hier een beslissing over namen.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Ik knik begrijpelijk . '' Ik snap het. Ik weet niet wat me bezielde. Maar ik heb mijn excuses bij hem aangeboden.. '' zeg ik zachtjes. '' Ik ben bezig met mezelf te veranderen Scott.. Ik probeer om zo lief mogelijk te doen. En ik voel me echt kut. Ik had hem niet zomaar in elkaar mogen slaan ik weet het. En ik wil ook niet dat je bang voor me bent. '' zeg ik zachtjes. '' Ik zit de laatste tijd gewoon in de knoop met mezelf. En ik weet dat is geen goede reden om iemand in elkaar te slaan. Maar ik las het verkeerd. En daar door werd ik boos... Ik heb echt super veel spijt.. '' zeg ik en ik kijk hem aan . Ik hou zijn hand vast . Ik heb nu alles verteld . Nou ja niet alles . Ik durf hem niet te vertellen dat ik in mezelf snij enzo ... En dat ik op dansen heb gezeten. Maar dat komt later nog wel aan woord denk ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik luisterde stil naar Jim. Ik wreef zacht met mijn duim over de rug vanzijn hand. "Ik wil niet bang zijn, Jim. Daarom juist. Als jij zo bij anderen reageert met een communicatie probleem, of een meningsverschil, dan kan dat ook tussen ons voorkomen. Dat durf ik niet aan." Er stonden tranen in mijn ogen. Ik wilde hem echt niet kwijt, maar ik wilde ook niet de kans lopen op klappen. Ik was normaal onbezorgd en vrij, maar dit was voor mij wel een struikel punt. Ik keek wat ongemakkelijk en schaamtevol naar de tafel. Dit was vast heel kinderachtig, maar voor mij was het een reële angst. Ik wilde niet het slachtoffer worden van mijn eigen vriendje. Dat zou ik niet aankunnen, mentaal in elk geval niet.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    '' Ik wil ook niet dat je bang voor me bent Scott.. Ik wil echt veranderen. Des noods ga ik naar Therapie om daar alles weer even op een rij te zetten. Ik wil echt heel graag met jou verder. '' zeg ik zachtjes. Ik loop naar hem toe en ik omhels hem . '' Niet huilen babe.. '' zeg ik en ik wrijf met mijn hand over zijn rug. Dit doet me echt pijn van binnen om hem te zien huilen. '' Ik moet volgende keer gewoon beter lezen.. Ik ga vanaf nu elk bericht die ik krijg 5x lezen'' zeg ik zachtjes en ik kijk hem aan . '' Ik snap het als je hier onze relatie wilt stoppen ik begrijp het echt... Je verdiend ook beter eigenlijk.. '' zeg ik en ik kijk naar de grond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Zijn woorden en handelingen deden me erg goed. Ik voelde me ondanks mijn angst voor zijn woede veilig in zijn armen. Ik keek omhoog naar zijn gezicht en sloeg mijn armen om hem heen om hem te dwingen tegen me aan te blijven staan. "Ik wil je niet kwijt, gekkie. Nooit niet. Je bent perfect, vergeet dat nooit. En al denk je zelf van niet, dan ben je nogsteeds perfect voor mij." ik drukte mijn lippen kort tegen zijn arm. "en 5 keer is ook overdreven. een keer goed ben ik al tevreden mee. Twee keer als je twijfelt." Ik stond op en ging op mijn tenen staan terwijl ik mijn handen verplaatste naar mijn nek. Doe gewoon je best, dan komt het echt goed." Ik rekte me nog iets uit en drukte toen mijn lippen zacht op die van hem.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Ik grijns als hij me een kus geeft. '' Ik heb je lippen gemist babe '' glimlach ik en ik druk mijn lippen weer terug op die van hem . '' Zijn we weer samen of wil je niet meer ?'' vraag ik zachtjes en ik ga weer zitten . Ik trek hem voorzichtig op mijn schoot en ik glimlach . '' Een koffie voor Scim Toran ?'' vraagt een vrouw. Ik grinnik . '' Die is voor ons '' glimlach ik en ik pak de koffie van de bar. Ik geef het aan Scott en ik glimlach . '' Weet je ? Jij bent de enigste bij wie ik mijn hart durf te luchten... '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty'George Tomlinson
    Ik glimlachte bij zijn woorden en kuste hem nog even terug. "Ik ook die van jou, lief." zei ik zacht. Bij zijn vraag aaide ik door zijn blonde haren. "Wat denk je zelf, mallerd? Tuurlijk wel." Ik liet me op zijn schoot trekken en gaf hem een kusje op zijn neus. Ik trok een wenkbrauw op bij de vreemde naam. Toen hij terugkwam met de koffie kroop ik weer op zijn schoot. "Ik heet toch liever gewoon Scotty T." zei ik vrolijk voor ik hem een kusje op zijn wang drukte. Zijn woorden raakten me in mijn hart. ik sloeg mijn armen om hem heen. "en dat mag je altijd komen doen." zei ik zacht. Ik pakte de koffie met de twee rietjes van de tafel en hield hem tussen ons in. Ik dronk rustig een slok uit het ene rietje en wachtte tot hij ook een slok zou nemen. Dit was eigenlijk veel onhandiger dan ik had gedacht.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Ik glimlach en ik houd zijn hand vast. '' Thanks babe'' glimlach ik en ik neem ook een slok . Ik kijk hem verliefd aan . '' Nu moet ik uit kijken voor Zayn en Jared.. Die hebben gezegd dat ze me het liefst willen slaan. Ik ben bang babe.. Die 2 zijn echt sterk.. '' zeg ik zachtjes en ik kijk hem aan . '' Louis zou zeker ook wel boos op me zijn en is bang dat ik jou iets aan doe .. '' zeg ik . Ik pak mijn mobiel en ik maak een foto van ons 2. Ik stel hem in als mijn achtergrond. Ik giechel en ik neem mijn laatste slok de rest mag Scott opdrinken. '' Ik betaal even '' glimlach ik en ik loop naar de balie waar ik betaal en ik loop weer terug


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Bij zijn woorden beet ik even op mijn lip. "Lou zal je niets doen zolang je mijn hart niet breekt, of mezelf gebroken achterlaat door het met jou uit te maken. Tegen de andere twee kan ik ook weinig uitrichten. ik ben nog geen 1,60 en een scharminkel. Mijn zus heeft meer spieren dan ik." ik zag dat hij een foto wilde maken en drukte net op het juiste moment een kusje op zijn wang. Ik keek naar de foto en glimlachte. "Die moet je me sturen." Daarna dronk ik rustig de rest op terwijl hij ging betalen. Ongegeneerd keek ik hoe hij weg liep en daarna weer terug kwam. Hij was echt heel knap. Toen hij terug kwam stond ik op. "Nu aan Niall vertellen?" Ik wist hoeveel hij daar tegenop zag, maar als we hand in hand naar hem zouden lopen zou de ergste klap tenminste al vallen voor er iets gezegt was.


    Bowties were never Cooler

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ja het zal wel moeten eh?'' zucht ik . Ik glimlach en ik geef hem een kus. Samen met hem loop ik StarBucks uit en lopen we naar Niall toe die NOG STEEDS in het gebouw zit. Ik klop op de deur en ik loop naar binnen . '' Niall ik en Scott zijn samen. Ik ben homo '' zeg ik en ik kijk naar de grond. ik ben er klaar voor om een hele zak vol scheld woorden te horen. Ik kijk Scott aan en ik durf niks te zeggen . '' Kom op zeg dan wat Niall... ''zeg ik

    [ Waar is de speelster van Niall ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik