• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Noah Louise Tomlinson

    'Mam ik ga even London in. Doeg!'En met die woorden loop ik het gebouw uit. Ik heb zin om naar een club te gaan. En aangezien ik pas over 1 uurtje in een cafeetje moet zijn kan het dus best. Ik loop naar een of andere club en,ga naar de bar waar ik tegen aan leun. In eens staan er veel mensen om iets heen,waar ik nieuwschierig van word. Bij het midden aangekomen, zie ik een vreemde jongen staan en........Jim. De jongen slaat hem in zin maag en trap tegen zijn hoofd,waarna ik op de jongen af stap. O god...als dit fout afloopt. 'Doe eens even normaal!'Snauw ik tegen hem. De jongen trekt een wenkbrauw omhoog. 'Waarom zou ik naar een slet luisteren.'Is zijn antwoord. Ik bijt even op mijn lip. Zal ik slaan of.....mee laat ik dat niet doen. 'Weet je. Ik heb geen tijd voor ruzie.'Reageer ik kort af wanneer ik naar Jim toe loop. 'Euhmm.....'Wat moet ik doen? Een ambulance bellen! Ja! Snel pak ik mijn mobiel wanneer ik een ambulance bel.
    De ambulance is er al en Jim wordt op een brancard de ambulance in getild. Scotty moet dit weten. We moeten naar het ziekenhuis ik haal pap zijn auto,en ik wacht dan op je. X NoahSms ik naar Scotty toe. Waarna ik de club uit ren,en me snel naar het gebouw.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jim Timothy Horan

    Ik wil mijn ogen openen maar het lukt haast niet.. Ik wist het wel. Hij heeft me gestraft. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. '' Meneer Horan ?'' hoor ik iemand vragen. Ik kraam iets uit en ik word wakker. '' meneer Horan hoeveel vingers steek ik op ?'' vraagt de meneer. Ik kijk naar zijn vingers '' 4 meneer.. '' zeg ik. Hij knikt. '' Mooi zo hij is weer bij bewustzijn. '' glimlacht hij. Ik kijk om me heen en ik zie dat ik in een witte kamer ben . Alles is wit. '' Waar .. Waar ben ik ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    (he, zijn er nog rollen beschikbaar? :) )


    How far is far

    Louis William Tomlinson
    'Lou, hoelang is dit al aan de gang?' vraagt Harry zacht. 'En waarom heb je het nooit eerder tegen me gezegd? Misschien had één van ons dan al eerder geluk gehad,' mompelde hij. Het volgende moment drukte hij zijn lippen op de mijne, voor een paar seconden. Zijn lippen waren zo zacht, zo perfect. Jammer dat het maar een paar seconden duurde.
    'En had ik sommige dingen al veel eerder kunnen doen,' zegt hij.
    Ik kan het niet helpen dat er een glimlach op mijn gezicht komt te staan. Zijn reactie op wat ik gezegd heb is er aan waar ik eerst alleen maar van kon dromen. Ik had dit eigenlijk niet verwacht.
    Ik was zo gericht op Harry, dat ik een stuiterende Scotty achter me niet opmerkte.
    Ik kon mezelf niet langer beheersen. Ik vlocht mijn vingers zacht in Harry's perfecte krullen en drukte mijn lippen zachtjes op de zijne.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Een glimlach kwam op Louis zijn gezicht te staan waardoor mijn mondhoeken automatisch ook omhoog krulde. Ik wist dat ik straks problemen zou krijgen, maar op dit moment kon het me allemaal niet schelen. Het gene wat ik wilde, had ik op dit moment en de rest was bijzaak. Ik wilde nu eerst gewoon genieten van dit moment, want ik had niet verwacht dat dit ooit nog eens zou gebeuren.
    Met glimmende oogjes keek ik naar de jongen op mijn schoot terwijl ik achter hem een stuiterende Scotty zag. Daardoor kleurde mijn wangen ietwat rood, want ik had geen idee wat hij hiervan zou vinden, maar mijn mondhoeken krulde toch nog ietwat verder omhoog.
    Mijn blik werd alleen al snel weer naar de jongen op mijn schoot getrokken toen hij zijn vingers zacht in krullen vlocht en zijn lippen zachtjes op de mijne drukte.
    Mijn armen sloten zich weer om zijn middel, om hem vervolgens iets dichter tegen me aan te trekken. Ja, dit was het gene wat ik wilde.

    ( Meh, sorry ik moet naar school)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Harry merkte me op en bloosde een beetje. Louis had nog niets gemerkt en kuste de krullebol vol op zijn mond. Het was echt heel schattig. Ik bleef nog even vrolijk stuiteren tot mijn telefoon ging. Het was Noah en haar bericht liet me stilvallen. Mijn ogen werden groot. Wat zou er zijn? Ik rende het gebouw uit en schoof in de auto. Ik klikte mijn riem vast en keek naar Noah. Het was dus niet zij die in de penarie zat. "Wat is er aan de hand, No? Wie ligt er in het ziekenhuis?" Ik friemelde zenuwachtig aan mijn krullen. "Trouwens Lou en Harry zitten te zoenen." zei ik. Vaak als ik zenuwachtig was begon ik over random dingen te ratelen, iets wat veel mensen in het verkeerde keelgat schoot.


    Bowties were never Cooler

    [Waar was Jared ook al weer
    Sorry had het even heel erg druk]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ Hij zou toch naar Lex gaan ofzo]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    Toen ik van mijn vader(Die erg verbaasd was) de sleutels had gekregen rende ik naar de zwarte BMW. Ongeduldig zat ik in de auto en uit eindelijk kwam Scotty eraan. 'Wat is er aan de hand, No? Wie ligt er in het ziekenhuis.'Vraagt Scotty me. 'Jim.'Fluisterde ik,waarnaik mijn stem verhefde en verder praatte:'Ik ging naar een club,en daar stonden mensen om iets heen. Ik ging kijken en zag hoe een jongen,Jim in zijn maag sloeg en een paar keer tegem zijn hoofd trapte.'
    'Trouwens Lou en Harry zitten te zoenen.'Zegt Scotty,en meteen heb ik door dat hij zenuwachtig is.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Oke]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jared Mason Malik

    Heey Jared, Tuurlijk mag je komen, jij mag altijd komen. Ik heb ehm mijn ouders verteld dat k iets met je hebt dus pas op voor mijn moederXD. Het gaat wel , mijn hoofd en borst doen best veel pijn xx Ik glimlach. Zo zou mijn moeder ook reageren. Ach ja, het maakt niet echt uit. Ik besluit met de bus te gaan, aangezien ik geen zin heb om te fietsen, en ik nog niet mag rijden. De busreis duurt misschien tien minuten, maar dat maakt me niet uit. Het valt me opeens op dat ik weet waar Lex woont, maar ik heb echt geen idee waar Brynn en Jim wonen. Misschien heb ik dan toch al die tijd op hem gelet. Eindelijk kom ik aan, en de deur wordt snel opengedaan door een vrouw waarvan ik verwacht dat ze Lex' moeder is. 'Hallo, ik ben Jared.' Stel ik mezelf voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik keek erg bezorgt en in schok naar Noah. Wat zou er met Jim zijn? Ja, hij was in elkaar getrapt, maar zou het heel erg zijn? Ik begin wat idiote dingen te ratelen, waaraan mijn spanning zichbaar was. "No, gassen. Ik wil weten hoe het is." Mijn vingers begonnen nu ook op mijn dunne beentjes te drummen. Uit mijn mond stroomde onsamenhangende stukken Shakespeare in plak Geordie Engels. Dat was pas echt iets wat gebeurde als mijn systeem op breakdown stond. Ik wilde gewoon heel graag naar mijn vriendje toe, want ik maakte me echt heel veel zorgen om hem, iets wat ik eigenlijk nooit deed.


    Bowties were never Cooler

    Lex Huwerd

    Na een poosje val ik langzaam in slaap door de warmte, rust en zachte muziek. Na een poosje schrik ik wakker van een hard geluid en kreun pijnlijk. Mijn moeder staat op en opent de deur en ik glimlach als ik Jared hoor. 'Hooi ik ben Mena de moeder van Lex. Kom verder, hij ligt op de bank in de woonkamer en ik denk dat hij weer wakker is' hoor ik haar vrolijk kwebbelen. 'Maahaam' zucht ik redelijk hard. 'Wat is er lieverd' ik zucht weer. 'laat maar' mompel ik. Met pijn in mijn borst wurm ik mezelf wat omhoog en sla de dekens beter om me heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Hooi ik ben Mena de moeder van Lex. Kom verder, hij ligt op de bank in de woonkamer en ik denk dat hij weer wakker is.' Zegt de vrouw, en ik glimlach vriendelijk. Ik doe mijn best om zo rustig mogelijk naar binnen te lopen. 'Maahaam.' Nu ik zijn stem heb gehoord hou ik het bijna niet meer. Hij is... Ik hoor niet meer wat hij en zijn moeder bespreken, zo gefocust ben ik op het feit dat ik rustig moet lopen, dat ze het raar vinden als ik ga rennen, en ik een goede indruk moet maken. Ik open de deur naar de woonkamer, en het duurt een tijdje voor ik de klink naar beneden heb getrokken. 'Hoi Lex.' Zeg ik, en ik glimlach. Op de een of andere manier voelt het nu echter dan in het ziekenhuis. Toen was het... Nep kan ik niet zeggen, maar hij lag in een ziekenhuisbed, en dat maakt veel uit. Ik ga naast hem zitten en pak zijn hand vast. 'Gaat het goed?' Vraag ik maar, omdat ik niets anders weet te zeggen. Niet nu zijn moeder vanaf een afstandje staat te kijken, huilend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Hoi Lex' hoor ik en ik begin te grijnzen als ik Jared zie. 'Heey' begroet ik hem. Ik snapte wel dat hij me niet ging kussen, dat zou ik ook ongemakkelijk vinden. Hij gaat naast me zitten en pakt mijn hand. 'Gaat het goed?" Ik knik. 'Al is mijn borst nog erg pijnlijk vooral als ik moet gapen of niesen en mijnhoofd gaat goed aangezien ik medicijnen heb' vertel ik hem vrolijk. Ik zucht zacht door mijn moeder. 'Mam ik weet het, ik ben je enigste kind en blaablaablaa maar wil je ons alsjeblieft Privacy geven of moeten we naar boven?" zucht ik. MIjn moeder schud haar hoofd en ik geef haar nog snel een knuffel. Ze vraagt wat we willen drinken en vlucht dan naar de keuken. 'thanks mom' roep ik zachtjes. Ik hield van haar maar ze moest niet zo emotioneel gaan doen omdat mijn vriendje binnen kwam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan