• Omdat ik best wel nieuwsgierig ben. Ik heb er geen eerder topic over gevonden, al zal dat vast wel bestaan.
    Niet alleen hippe Engelse muziek is mooi, er zijn ook prachtige liedjes te vinden in het Nederlands, zowel van Belgische als van Nederlandse zangers/zangeressen. Wat vinden jullie een écht mooi lied?


    Persoonlijk vind ik dit heel erg mooi.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 16:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geen :'D Ik heb een grote hekel aan Nederlandse muziek.

    Sowieso Boudewijn de Groot. Held.


    "I shut my eyes in order to see.'


    Ik heb over het algemeen echt een hekel aan rap, maar dit liedje en die clip blijf ik heel mooi vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn Leven Is Van Mij, uit de musical Elisabeth.
    Liefst de versie van Maike Boerdam :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe je me vast van Niels Destadsbader


    Queer zijn is gewoon alles

    Tellen musical liedjes ook? Want dan heb ik er veel 8D






    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lovina schreef:
    Geen :'D Ik heb een grote hekel aan Nederlandse muziek.


    Ex astris, sciencia

    Lovina schreef:
    Geen :'D Ik heb een grote hekel aan Nederlandse muziek.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik haat Nederlandse muziek, maar het enige Nederlandstalige liedje dat ooit mijn iPod heeft gehaald is Ik Neem Je Mee van Gers Pardoel.

    Dat liedje van Maaike Ouboter vind ik nog steeds prachtig. Het maakt me altijd, maar dan ook echt altijd, aan het huilen.



    Voor de rest:

    Dit vind ik ook echt prachtig, noem me maar een idioot of zo, maar ik vind het echt heel mooi. :'D Huilen, iedere keer weer.






    Eerst had ik ook de grootste hekel aan Nederlandstalige muziek, maar nu ik goed naar de tekst luister, kan ik daar heel erg door geraakt worden. Vooral dat liedje van Maaike; dat is echt een gedicht. Zij moet echt dichter worden, ik zou al haar bundels kopen. Zo mooi.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 20:47 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lovina schreef:
    Geen :'D Ik heb een grote hekel aan Nederlandse muziek.

    SKIK is ook geweldig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik houd niet zo heel erg van Nederlandse muziek, maar Marco Borsato en Blof kan ik over het algemeen wel waarderen.
    Een favoriet lied(je) heb ik dan ook niet :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oh en het is 'jouw favoriete Nederlandstalige liedje'.

    Heh, nu begin ik zelf vreselijk te twijfelen. :'D
    Negeer deze opmerking maar, ik weet het niet en ga het nu meteen opzoeken, want dit kan ik niet hebben.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 20:52 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind trouwens ook wel dat veel disney liedjes in het Nederlands heel mooi zijn
    Vooral die van musicals
    En als zeeuwse luister ik natuurlijk ook graag blof en racoon


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one