• Omdat ik best wel nieuwsgierig ben. Ik heb er geen eerder topic over gevonden, al zal dat vast wel bestaan.
    Niet alleen hippe Engelse muziek is mooi, er zijn ook prachtige liedjes te vinden in het Nederlands, zowel van Belgische als van Nederlandse zangers/zangeressen. Wat vinden jullie een écht mooi lied?


    Persoonlijk vind ik dit heel erg mooi.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 16:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Parachutes schreef:
    Dat liedje van Maaike Ouboter vind ik nog steeds prachtig. Het maakt me altijd, maar dan ook echt altijd, aan het huilen.



    Die is ideaal voor als je verliefd bent.. Prachtig nummer.


    ars moriendi

    Clouseau - Afscheid Van Een Vriend.
    En Zoltan, hij heeft echt prachtige nummers.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Darryl - 't maakt niet uit & Met mij zijn


    El Diablo.

    Parachutes schreef:
    Oh en het is 'jouw favoriete Nederlandstalige liedje'.

    Heh, nu begin ik zelf vreselijk te twijfelen. :'D
    Negeer deze opmerking maar, ik weet het niet en ga het nu meteen opzoeken, want dit kan ik niet hebben.

    Inderdaad. Ik was even in de war omdat bij een onzijdig substantief het adjectief geen e-verbuiging krijgt, maar dat is enkel als het lidwoord onbepaald is. Alleen komt het nogal fanatiek over om de titel om die reden aan te laten passen door een mod :'D. Een moment van verstrooidheid... :/

    OT: En ik maar denken dat maar weinig mensen Nederlandse liedjes kennen... :3

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ramses schreef:
    (...)
    Die is ideaal voor als je verliefd bent.. Prachtig nummer.


    Voor als je verliefd bent? Dat snap ik dan weer niet helemaal...
    Maar het is ook op verschillende manieren en voor verschillende situaties te interpreteren, dus dat ligt aan mij. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Chocolata schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik was even in de war omdat bij een onzijdig substantief het adjectief geen e-verbuiging krijgt, maar dat is enkel als het lidwoord onbepaald is. Alleen komt het nogal fanatiek over om de titel om die reden aan te laten passen door een mod :'D. Een moment van verstrooidheid... :/

    OT: En ik maar denken dat maar weinig mensen Nederlandse liedjes kennen... :3


    Maar wat ik zeg klopt wel? Want ik was nogal in de war ineens. Het is volgens mij 'Het favoriete Nederlandstalige liedje' en 'Een favoriet Nederlandstalig liedje', maar als je 'jouw' gebruikt weet ik de regel niet meer honderd procent zeker, al klink 'jouw favoriete Nederlandstalige liedje' way better dan dat andere.
    Oh wacht, natuurlijk klopt dat, het is immers ook 'jouw favoriete liedje'...

    Urgh, laat maar, het is laat en aangezien ik net Harry Potter heb zitten kijken zit mijn hoofd daar vol mee in plaats van met grammaticaregeltjes. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind 'papa' van Chantal Janzen heel erg mooi, maar wel meerdere eigenlijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik houd niet van Nederlandse muziek. Af en toe een Nederlandse rap vind ik wel leuk om naar te luisteren, maar voor de rest heb ik er niks mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Racoon - Oceaan vind ik erg mooi, en, don't kill me, Ik Lees Je Naam In De Sterren van Jan Smit ook.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.


    Julie Jellyfish

    Pennybags schreef:
    Racoon - Oceaan vind ik erg mooi, en, don't kill me, Ik Lees Je Naam In De Sterren van Jan Smit ook.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 15:38 ]


    26 - 02 - '16




    :'D



    Normaal heb ik een bloedhekel aan Nederlandse muziek, maar Mia van Gorki blijf ik een fantastisch nummer vinden. :')

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 16:18 ]


    Take me to wonderland

    Spinvis met Drinken Aan Zee.


    there's this tune i found that made me think of you somehow.