• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is het relevant om te discussiëren of ze wel een topic had moeten openen of niet? :P
    Ze wilt dit denk ik gewoon even kwijt en misschien hoeft ze geen hulp.
    Want als ze hulp zou willen dan zou ze vast en zeker een topic hebben geopend.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ugh, je kúnt gewoon geen koek maken. Deal with it. Het smaakt helemaal nergens naar.


    Some people are art and do art at the same time

    De afgelopen week staat The Potters steeds bij laatst gelezen. Waarom nou net dat? x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De afgelopen week staat The Potters steeds bij laatst gelezen. Waarom nou net dat? x')

    Omdat het een mooi verhaal is. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sorry.. Ik wilde gewoon ff mijn ei kwijt :$


    'The best way to predict the future is to create it'.

    I finally have a euroka moment with Sai.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, is het slecht dat ik blij ben dat mijn moeder vanavond weer weg is? :X

    Heerlijk geparty-crashed gister (cat). Misschien ben je niet het type jongen op wie ik op het eerste gezicht val, maar damn, je hebt echt een geweldig karakter.


    i put the fun in funeral

    Synthopia schreef:
    Hmm, is het slecht dat ik blij ben dat mijn moeder vanavond weer weg is? :X

    Heb ik ook altijd :'D. Dan zeurt ze tenminste niet dat ik van de computer af moet :X.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leuk dat je je vriendinnen in de steek laat voor een mof. (cat)
    Pfffffffft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eh, dikke vinger.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Waarom kan ik die grap nergens in het Italiaans vinden? Of de titel van Eat, Pray, Love in het Italiaans of op z'n minst een review van een Italiaan?! Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan wel huilen, dit is echt het meest saaie huiswerk ooit.

    Fuck. Ik had nog wel zo goed geleerd en dan heb ik een 3,9 >.< Ik háát Frans.

    Ik heb echt geen zin in mijn personeelsfeest dadelijk .____. De collega's met wie ik moet werken die vind ik wel aardig, maar met de anderen heb ik niet hoeven werken en die mag ik gewoon niet ._.