• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, bij een quiz ben ik "populair in de klas."

    For the first time in almost a century, I felt hope.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eerst was ik alleen, maar stilletjes aan komen er meer en meer bij.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    sl;jkddsjlkf weoihfwolaeilwg hnads ;aef.;kuwebgfr ;oirhfaoiwwoui gvhyhnaro;iae/ioghna;rv m helo


    o

    Ugh. Betweters


    26 - 02 - '16

    Jemig. Hoe bedoel je, je legt het er dik bovenop dat je me leuk vindt. >.<
    WAAROM kan ik nooit eens normaal met een jongen omgaan, zonder dat er gevoelens in het spel komen? Arrrrggggh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Reageer! Je bent toch niet blind ofzo!?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 16:50 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Shit, I never thought that I would love you so much D:

    Pffff, een hoofdstuk van ca. tweeduizend woorden verbeteren voor een wedstrijd, gezellig toch. Ik vind het wel leuk, maar nu ben ik even lui D:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké, dit is de druppel. Ik ben zozozozozozozozoo klaar met jou, serieus. Klootzak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het maakt me niet uit of ik niet kan zingen, ik geef met veel plezier de hele buurt een gratis concert vanuit mijn raam


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sommige mensen moeten eerst maar eens wat levenservaring krijgen voordat ze hun mening vast leggen...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    Sommige mensen moeten eerst maar eens wat levenservaring krijgen voordat ze hun mening vast leggen...

    Oh, you couldn't be more right.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zucht.


    26 - 02 - '16

    En weet je, ik voel er nu niet eens iets voor, behalve woede. Ik denk dat ik het onbewust al aan had zien komen - en dan mij nog eens beschuldigen van liegen. Well, thank you very much, here's your coffin.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morgen eerste stagedag! Baaaaaaaaahh!


    Birds born in a cage think flying is an illness.