• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    EN JA, ik ben bijna weer ongesteld. De hormonen vliegen door m'n lijf! Godsamme, ik word helemaal knettergek van mezelf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh, you couldn't be more right.
    I know right. ik word er moe van dat meisjes van 12 jaar denken dat hun mening zo gegrond is... tot dat ze dalijk in het echte leven lopen en niet meer door pappie en mammie overal bij worden geholpen -.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)I know right. ik word er moe van dat meisjes van 12 jaar denken dat hun mening zo gegrond is... tot dat ze dalijk in het echte leven lopen en niet meer door pappie en mammie overal bij worden geholpen -.

    Niet alle twaalfjarigen zijn zo (cat). Sorry, dat moest er even uit.

    Zucht. Mijn vader vraagt me de hele tijd of het druk op Facebook is, terwijl ik hij vergeet dat ik helemaal niet op Facebook zit.. -.-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben er helemaal klaar mee..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Niet alle twaalfjarigen zijn zo (cat). Sorry, dat moest er even uit.

    Zucht. Mijn vader vraagt me de hele tijd of het druk op Facebook is, terwijl ik hij vergeet dat ik helemaal niet op Facebook zit.. -.-
    sorry daar heb je gelijk in, ik bedoelde niet alle 12 jarige natuurlijk maar over de personen waarover ik het had ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    You're getting more and more insane, my dear.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RavensMoon schreef:
    (...)sorry daar heb je gelijk in, ik bedoelde niet alle 12 jarige natuurlijk maar over de personen waarover ik het had ;)

    Haha, ik begrijp het. Ik trek me sommige dingen gewoon veel te persoonlijk aan :').


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Werk nou eens mee, Quizlet. :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom is het zo'n drama om een leuke/goede nieuwe tumblr url te vinden?! Ik zoek echt al een tijdje maar niks vind ik leuk, of is al bezet. Oh en ik kan niks verzinnen wat een beetje bij mn blog past D:

    Godver, wat haat ik dit gevoel!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Waarom kan het leven niet bestaan uit alleen maar weekend? Laat mij slapen tot het vrijdagavond is, pwease.


    i put the fun in funeral

    I reallyreallyreally need a hug. And a brain.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    I reallyreallyreally need a hug. And a brain.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    5 boeken... 233 euro.... wtf school echt hoor...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zelfs mijn lievelingseten moet eraan geloven, snel in mijn strot geduwd en nu weer verder met het huiswerk. Zucht.