• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fuck-ing hoer. Achterbaks tyfuswijf. ($*#%&*$#% *Scheld nog met een boel andere scheldwoorden* Wat ben jij achterbaks en hypocriet zeg. Je eigen fouten maken en ze zelf niet erkennen, maar aan mij de schuld geven dat het mijn schuld zou zijn. Nog even zo doorgaan en ik gooi dat vieze beest tegen je gezicht aan, dan ken je janken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RavensMoon schreef:
    5 boeken... 233 euro.... wtf school echt hoor...


    6 boeken, 321,35 euro. >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ugh, waarom praten en lachen volwassen altijd zo hard?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kizuna schreef:
    (...)

    6 boeken, 321,35 euro. >.>

    20 boeken, 0 euro :'D School betaald onze boeken, tenzij je schade hebt. Ook mogen wij niet in de werkboeken schrijven.

    OT: Zuuuucht ik wil eten.

    Asldfkjsdlfkj. Ik heb toen wel aan jou gedacht, je mocht zelfs mee. Nu is het weer zover, je hebt niet eens gevraagd of het me wel gelukt is. Bah, ik ben zo klaar met jou.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 18:22 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lovina schreef:
    (...)
    20 boeken, 0 euro :'D School betaald onze boeken, tenzij je schade hebt. Ook mogen wij niet in de werkboeken schrijven.

    OT: Zuuuucht ik wil eten.


    Wij mogen gelukkig er wel in schrijven, gezien dat wij ze gewoon kopen. Voor het volgende semester weer een nieuw boekenpakket kopen >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kizuna schreef:
    (...)

    Wij mogen gelukkig er wel in schrijven, gezien dat wij ze gewoon kopen. Voor het volgende semester weer een nieuw boekenpakket kopen >.>

    Wow, voor elk semester een nieuw pakket? O.o Wij bestellen voor de zomervakantie voor je volgende jaar, en daar doe je t hele jaar gewoon mee..

    Dames, kan dit gesprek verder gevoerd worden in pb/gb? ^^

    OT: Ugh, teveel gegeten >< En ik hoop nog steeds dat op miraculeuze wijze die verkoudheid verdwijnt. Anderhalve week is lang genoeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovina schreef:
    (...)
    Wow, voor elk semester een nieuw pakket? O.o Wij bestellen voor de zomervakantie voor je volgende jaar, en daar doe je t hele jaar gewoon mee..


    Het punt is dat nou komend semester je een major (hoofdrichting) moet kiezen en gezien dat ik de major Ecologie en Evolutie ga kiezen (ik studeer biologie), heb ik bijna niets aan de boeken die ik nu heb, gezien dat die voornamelijk gaan op de microbiologie...

    @Helado
    I'm sorry...

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 18:25 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb een hekel aan Frans, maar het valt me op dat ik buiten Papaoutai meer Franse nummers luister. Het klinkt opzich wel lekker. :'D

    Ik begin me steeds meer te irriteren aan dat beest van je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Srlsy D:
    Na drie jaar lukte het weer en dan na 1 nummer springt het weer af. You wanna make me cry? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    christ... serieus ik dacht lekker met mn bordje op school tv kijken terwijl ik eet... jahoor drie happen en de tv laat iemand zien die over zn nek gaat. bye bye eetlust.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Neus, stop met lekken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik luister Papaoutai. Ik kom erachter dat ik bijna alles mee kan zingen. *.*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.