• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik grinnikte zachtjes en knikte uiteindelijk. Helaas, ik dacht altijd dat gays zoveel hielden van shoppen. Maar dat lag blijkbaar anders bij Liam, jammer genoeg. Maar als de rest van de jongens ook gay is, kon ik een van hun misschien nog wel is meekrijgen... "Je schoenveters strijken lijkt me niet zo slim..." Mompelde ik. "Maar oké, jij hoeft niet met mij om te gaan shoppen, als je dan vanavond bij mij een film komt kijken. Anders ben ik zo alleen." Ik kon ook wel mijn broer bellen, maar daar had ik niet zoveel zin in op dit moment. Dan moest ik hem natuurlijk ook het hele verhaal vertellen wat er tussen mij en Liam had afgespeeld en straks vond hij hem helemaal niets meer, alleen omdat die gay is. Nee, dat wilde ik voorkomen. "Oh, maar wacht! Ik moet nog een stijltang..." Ik beet op mijn lip en keek Liam opnieuw heel lief aan. Als het goed is wist hij dat ik niet kon leven zonder een stijltang.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 21:41 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik stond er verstelt van dat ze ermee instemde niet te gaan shoppen. Dat was wel het laatste wat ik had verwacht. Ik grinnikte toen ze over mijn veters begon. "Ze zijn dan wel mooi recht." zei ik vrolijk. Ik aaide even door haar haren. "Tuurlijk kijk ik vanavond een film met je. Ik moet voor de date toch ook nog de jongens en mijn familie inlichten." Opeens begon ze over een stijltang. Ik zag haar smekend kijken en knikte. "Is goed en dan kijken we ook nog wel voor een overhemd en spijkerbroek voor mij." Ach, waarom ook niet? Ik vond het niets, maar als ik haar daarmee een plezier kon doen. Zij had net te horen gekregen dat haar vriende gay was en liever met een ober datete dan met haar. Dat plezier gunde ik haar dan ook wel weer, zeker als ze zelf ook echt iets nodig had. Daarbij waren 1 overhemd en 1 broek ook niet echt lastig te vinden, toch?


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Een vrolijke lach rolde over mijn lippen naar Liam's woorden. Waar hij het ook vandaan haalde... Ik slaakte een kreetje toen hij door mijn haren aaide. Mijn haar is heilig voor me. "Tuurlijk kijk ik vanavond een film met je. Ik moet voor de date toch ook nog de jongens en mijn familie inlichten." Ik klapte blij in mijn handen. Ik wist dat het eruit moest zien als een kind van vijf, maar ik vond het gewoon heel fijn om even een avondje met Liam te verspenderen, ondanks het feit dat we geen vriendje en vriendinnetje meer waren. Ik had hem ook al die tijd moeten missen toen hij op tour was, dus. "Je bent een schat," glimlachte ik, terwijl ik ondertussen mijn jasje aantrok, omdat het wat kouder begon te worden. "Is goed en dan kijken we ook nog wel voor een overhemd en spijkerbroek voor mij." Mijn glimlach werd alleen maar groter, ik had er al niet eens meer op gehoopt. "Oh echt? Waaah, dan gaan we even de per-fecte outfit samen stellen, zodat die ober aan het einde van de avond de kleding van je lijf wilt rukken. Trouwens, nu we het er toch over hebben..." Ik haakte mijn arm door die van Liam heen en veegde een pluk haar achter m'n oor. "Ben je al naar bed geweest met een jongen?" Ik wist niet of hij het me ging vertellen, maar als beste vriendin heb ik het recht, vind ik dan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chantelle 'Chantie' Madrid Valentino

    Nog geen minuut later had ik een bericht terug. Ik ontgrendel mijn mobiel en tik het berichtje aan. Heei, beetje moe maar wel okay, klink leuk, heb je iets in gedachten? xx Z lees ik en ik glimlach onbewust. Moe... Kon ik weten. Mijn vingers beginnen meteen razendsnel op het schermpje te tikken.Haha, moe? Was te verwachten ;] How about Starbucks? xxx C verstuur ik snel. Ik loop naar mijn kamer en vis een wollen vest van de stoel. Ik doe hem snel aan en til mijn haar erover. In combinatie met mijn short, panty en Dr Martens was het wel mooi. Al zeg ik het zelf.. Ik loop weer terug naar de woonkamer en plof op de bank. Daar neem ik een slok van de cola die ik nog had staan en ik kijk kort naar de tv. Taylor Swift.. Geweldig..


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik grinnikte zacht toen ze begon te klappen als een kleuter van blijdschap. Het was goed haar weer blij te zien, hoe ongelooflijk moe ik ook was. Ook stemde ik in met het shoppen. Een half uurtje kon geen kwaad, toch? Ik zag haar helemaal oplichten. Bij haar woorden aan de andere kant werd ik knal rood en erg ongemakkelijk. Haar vraag maakte het alleen maar erger. Heel licht schudde ik mijn hoofd. Ik ging niet vreemd en was ook niet van de one night stands. Tijdens deze tour was ik er pas naar mezelf toe vooruit gekomen dat ik gay was, en ervoor had ik al een relatie met haar. Dus, nee. Ik was echt nog maagd op dat gebied, wat dit alleen maar spannender maakte. Ik wist wel hoe het zat, Lou en Niall waren vrij luidruchtig als het daarop aan kwam en hotelmuren waren niet erg dik, maar zelf had ik geen ervaring. Ik keek naar haar vanuit mijn ooghoeken. "Nee" zei ik zacht, omdat ik niet wist of ze het schudden had gezien. Inmiddels waren we al bijna bij de winkel waar ze volgens mij stijltangen verkochten. Eerst dat, daarna konden we mooi naar een warenhuis voor een overhemd en een broek.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Gelukkig zaten er in Londen zoveel winkels dat je uiteindelijk ergens wel kon slagen voor een stijltang. "Nee," hoorde ik hem best wel zacht zeggen en ik glimlachte. Ik had het kunnen weten, Liam was niet zo gauw iemand die je zou bedriegen in een relatie. Dat is toch een van zijn goede eigenschappen. "Dus die ober word straks jouw eerste?" Ik wiebelde met mijn wenkbauwen. "Wat schattig, eigenlijk, maar hey, wat is zijn naam?" Best wel raar dat ik er nog niet eerder om gevraagd had en er nu pas aan dacht. Vanuit mijn ooghoeken zag ik het winkeltje voorbij komen waar ik mijn vorige stijltang ook gekocht had. "Hier naar binnen, Li." Ik trok de jongen gewoon de winkel mee in voordat hij iets had kunnen zeggen. Eigenlijk was het wel raar dat we nog helemaal geen fans hadden gezien, maar ik vond het niet erg. Veel fijner als je een keertje alleen met zijn tweën bent.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik
    De melk klotste ongemakkelijk tegen de mok aan terwijl ik naar de woonkamer liep. "Jezus Christ..'vloekte ik toen de bruine vloeistof mijn hand had bereikt en er een brandend gevoel achterliet. Met mijn vrije hand pakte ik mijn mobiel weer tevoorschijn en gleed met mijn vingers over het scherm. Haha, moe? Was te verwachten ;] How about Starbucks? xxx C Zuchtend liep ik richting de bank waar ik mijn mok op tafel neerzette. Mijn vingers tintelde door de warme melk en even gromde ik toen de pijn toenam. Starbucks klopt goed en misschien leidde het me wat af van alle dingen rond de band. Starbucks? klinkt goed, zie ik je daar? x Z Langzaam drukte mijn vingertop op de verzend knop en besloot ik vast mijn schoenen te gaan zoeken. Met grote ogen staar ik naar de rode plek op mijn pols. "Heb ik weer," brom ik en trek de voordeur ondertussen open. Verbitterd staar ik naar buiten en haal uit mijn zak mijn aansteker en een leeg pakje sigaretten. Verslaafd? Nooit, toch was het moeilijk om te minderen


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Liam Payne
    Ik keek op bij haar vraag en grinnikte bij haar wenkbrauwwiebel, al waren mijn wangen nogsteeds rood omdat dit nou niet mijn favourite onderwerp was om over te praten. "Dat zien we nog wel." Ik dook niet met jan en alle man het bed in. Bij haar volgende vraag werden mijn wangen iets minder rood en mijn postuur minder opgelaten. "Craig, dat stond in elk geval op zijn naamplaatje." Onder mijn antwoord werd ik de winkel ingetrokken. Ik liet me gewoon meeslepen. Vandaag had ik al een aantal fans gezien, of in elk geval mensen met een One Direction shirt, maar ze hadden me niet herkent. Waarschijnlijk ook omdat ik op een zwerver of heroine verslaafde leek. Ik vond het wel fijn om gewoon rustig over straat te kunnen lopen zonder steeds aangesproken te worden. Ik keek ik een van de vitrines en zag allerlei verschillende electronische apparaten. Iets verderop lagen allemaal stijl en krultangen. "Welke wil je hebben?" vroeg ik aan haar. Ik wist niet welke mijn zus had. Voor mij maakte het weinig uit. Ik wilde haar vooral gewoon een leuke tijd geven. Ik krabte aan mijn baard. Echt raar, zo'n baard.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Liam's wangen werder nog roder dan ze al waren en ik kon het niet laten om een klein 'awh' geluidje uit te stoten. "Dat zien we nog wel." Hoorde ik hem zeggen en ik glimlachte. "Craig, dat stond in elk geval op zijn naamplaatje." Ik knikte en keek gauw rond door de winkel. Ik wilde eigenlijk een beetje dezelfde als de vorige keer. "Hm, schattige naam. Liam en Craig. Dat klinkt wel leuk, niet?" Een grijns speelde rond mijn lippen en toen ik een verkoopster op ons af zag komen trok ik Liam mee naar de andere kant van de winkel. Ik had geen zin in zo'n opdringerige trut. "Welke wil je hebben?" Hoorde ik Liam vragen, vanuit mijn ooghoeken bleef ik de verkoopster in de gaten houden. "Dezelfde als de vorige keer, het liefste. Maar dat zal we niet kunnen..." Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam payne
    Ik glimlachte toen ze zei dat onze namen samen leuk klonken. Dat was ook echt zo. "Zeker" zei ik vrolijk. Zonder dat ik doorhad waarom werd ik door de winkel gesleurd voor we voor het vak met apparaten stonden. Ik vroeg aan haar wat ze wilde hebben. iets als de vorige keer. Okay, dat was logisch, maar neit duidelijk. "Wat had je vorige keer, dan?" vroeg ik aan haar. Als ik dat wist kon ik helpen zoeken. Mijn ogen liet ik over de stijltangen gaan, maar het verschil snapte ik niet helemaal. het waren allemaal 2 hete platen waartussen je je haar kon doen om het stijl te maken. Ik trok mijn beanie weer recht over mijn eigen krullen en keek naar Marnie. Zelf vond ik haar krullen leuk staan, maar zij vond dat blijkbaar niet, dus ik zei er maar niets over. Als zij graag geen krullen had moest ze dat zelf weten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    "Mijn engels is niet zo goed." Antwoorde Aedan mijn vraag. Ik glimlachte lief naar hem. Hij deed me zo erg aan Niall denken, met zijn ierse accent. "Sorry Harry je mag heus wel weten waar over we het hebben." Zegt Evana dan zacht en verlegen. "Ik had een kleine discussie met Aeden ten eerste over mijn laag zelf beeld " Zei ze daarna weer zacht maar extra verlegen. Ik pakte haar hand en streek met mijn duim over de bovenkant van haar hand "En den tweede gaf hij me het praatje als je begrijpt wat ik bedoel ik werd een beetje boos zei dat ik oud genoeg was om zelf te kiezen wat ik deed en toen kwam ik terug naar de woonkamer. Maar ik weet dat hij het aardig bedoelde dus sorry Aeden en sorry Harry dat je dit allemaal moet aan horen." Ratelde ze aan een stuk door. 'Oké, ik begrijp het." Zei ik terwijl ik een slok koffie nam. "Ik heb je echt gemist Harry." Zei Evana. "Ik jou ook Evana, maar je hoeft helemaal niet zo onzeker te zijn, want je bent prachtig." Zei ik terwijl ik een kusje op haar wang plaatste.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Chantelle 'Chantie' Madrid Valentino

    Al snel had ik weer een berichtje terug en snel open ik hem. Starbucks? klinkt goed, zie ik je daar? x Z lees ik en ik tik gelijk iets terug. Okii, ben er over zo'n tien minuten xxx C verstuur ik en ik strik snel de veters van mijn laarsjes. Mijn telefoon glijdt in de zak van mijn short en ik gooi zo'n twintig pond in mijn zak. Ik trek het vest wat ondertussen tot mijn ellebogen was gezakt over mijn schouders en loop naar de deur van mijn huis. Ik vis mijn sleutels van het haakje en doe de deur open. Ik sluit hem achter me en ik begin met lopen. Op naar de Starbucks.. Het was niet heel ver, dus ik zou er binnen zo'n tien minuten wel zijn. Ik trek het vest nog wat dichter als ik wat wind voel en stap snel door...


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik
    Langzaam ontgrendel ik mijn mobiel en bekijk haar laatste bericht. Okii, ben er over zo'n tien minuten xxx C Voor ik naar Starbucks ga, besluit ik eerst nog even naar de tabakzaak om de hoek te lopen voor sigaretten. Ik loop richting de balie en laat het pakje sigaretten zien. "Nog maar een pakje'zeg ik kortaf en de vrouw trekt arrogant haar wenkbrauw omhoog. Ze geeft me een pakje en ik betaal het met korte twijfel. Was het niet beter om niks te kopen? Naja, nu al te laat... Handig steek ik er een aan en neem een aantal hijzen. De wolkjes dwarrelen rond mijn gezicht terwijl ik mijn zonnebril mijn ogen laat bedekken. Vlot loop ik door de straten richting de starbucks om daar Chantelle weer te ontmoeten.


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Toen de verkoopster helemaal uit mijn zicht was, nam ik Liam weer mee terug naar de andere kant van de winkel, waar we dus eerst stonden. "Wat had je de vorige keer, dan?" Hoorde ik hem vragen en ik keek heel even wat rond, totdat ik eentje zag die verdacht veel op m'n vorige leek. "Ja, die!" Ik wees Liam de paarse aan en die is misschien wel wat duurder, maar ach, ik had het nodig. Ik zocht met mijn ogen het apparaat af en vond de prijs aan de voorkant. Zestig euro. Misschien wel een beetje duur, mijn vorige had nog maar dertig gekost. Ik beet op mijn lip en viste mijn portemonnee uit mijn tas, waar ik twee briefjes van twintig in zag zitten en een van tien. Fuck. Op m'n rekening stond vast ook niet meer zoveel en ik wist dat je hier niet de helft kon pinnen en de helft kon betalen. "Li, mag ik van jou een tientje lenen?" Ik trok een pruillipje en keek de jongen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik zag dat ze nog wist welke ze vorige keer had. Hij was Hij was paars en glimde. Ik vond hem wel wat aan de dure kant, maar ach ja, als zij er gelukkig van werd. Ik keek een beetje verward omlaag toen ze met haar portemonee begon te morrelen. Toen ze me met een pruillipje aankeek wist ik hoe laat het was. "Ik betaal wel." zei ik met een kleine glimlach. Ik had toch geld genoeg en ik had haar toen we nog samen waren nooit echt verwend met etentjes en kado's enzo, vooral omdat ik op tour was, dus dit mocht wel een keertje. Ik vulde het bonnetje in met de juiste code en pakte toen haar hand. "Kom, dan gaan we betalen." Ik trok haar rustig mee door de winkel opzoek naar de kassa. Daar legde ik het bonnetje op de balie. de vrouw liet me betalen en stuurde het bonnetje toen naar het magazijn om het apparaat op te laten halen. Ik leunde casual tegen de balie wachtend op het ding.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 22:08 ]


    Bowties were never Cooler