• Hey allemaal,

    Ik heb altijd al iets gehad met tattoeages en vind ze dus erg mooi.
    De verhalen erachter vind ik het super om te horen en nu ben ik dus ook benieuwd naar jullie.
    Hebben jullie een tattoeage? Zo ja, hoe ziet tie eruit en waar heb je hem gezet op je lichaam? Wat is het verhaal erachter of heeft het geen betekenis?
    het zou leuk zijn als je er een foto bij zet van je tattoo.
    Ik ben erg nieuwsgierig

    Wil je een tattoo maar heb je die nog niet, dan mag je het natuurlijk ook erbij zetten

    xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Guinness schreef:
    (...)op vingers slijt hij heel snel weg... hij word dus heel snel (binnen een paar maanden) lelijk. veel tattoeerders zetten ook geen tattoeages meer op vingers.

    Dat weet ik, ik zet 'm ook niet op mijn vinger :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    aan de binnenkant van mijn pols wil ik graag 'aimé & perdu' als herinnering aan mijn mama die is overleden.
    en in mijn nek een vogel die symbool staat voor wie ik ben, ik ben iemand die steeds vrijheid nodig heeft, die steeds probeert weg te geraken bij problemen, vroeger moest ik steeds veranderen van iedereen. Maar nu heb ik mezelf aanvaard , ik zal altijd als een vogel zijn, steeds op zoek naar vrijheid, naar nieuwe plaatsen om te ontdekken.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Als ik een tattoo zou laten zetten zou het iets in het latijn zijn, of een quote. Ook zou ik mijn sterrenbeeld teken willen laten tatoeëren. (leeuw)


    Alleen maar tranen van geluk

    Artpop schreef:
    Als ik een tattoo zou laten zetten zou het iets in het latijn zijn, of een quote. Ook zou ik mijn sterrenbeeld teken willen laten tatoeëren. (leeuw)


    Je sterrenbeeld laten tatoeëren vind ik ook wel wat hebben. Alleen vind ik het dan lijken alsof ik iemand na doe aangezien iemand mijn sterrenbeeld als tatoeage heeft.


    Physics is awesome

    Ik zou graag een 'Stay Strong' tattoo willen. Het heeft een grote betekenis voor me.


    Believe in you'reself. You're amazing! <3



    This is my daddy, dus tattoos zijn er met de paplepel ingeduwd.. ghehe. (die speedo maakt het helemaal) (cat)
    Mijn papa zijn rug staat ook helemaal vol. Mijn broer heeft ook een hele arm vol en ook één op zijn rug.. Dus ja, ik wil tattoo's hehe


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik ben erg fan van The Rising Bastards in Nijmegen!

    RBastard schreef:
    Ik ben erg fan van The Rising Bastards in Nijmegen!

    100% reclame.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben echt weg van tattoos. Ik heb er zelf (nog) geen, maar ben wel van plan om er ooit eentje of zelfs meerdere te laten zetten. Ik vind zwart-wit tattoos wel mooi & ook zo’n rode ingekleurde roos. Ik zou er later eentje op mijn arm willen, misschien op mijn voet & misschien ook eentje op mijn ribben.
    Van die kleine, korte tekstjes zoals ‘Stay Strong, Little Fighter’ enz. vind ik ook best wel mooi. Of de eerste letter van mijn naam, dat zou ik ook nog overwegen.


    Everything has its beauty, but not everyone sees it.

    Ik heb de mijne sinds 31 oktober 2013 en ben er nog steeds heeeeeel blij mee! :'D
    Wassende maan staat voor creativiteit, dromen en geluk. Ik heb dit gekozen omdat de maan me altijd gefascineerd heeft en omdat het mijn droom is om schrijfster te worden. Ook vind ik het leuk om creatief bezig te zijn (schrijven, tekenen, drama, fotografie). De betekenis past dus echt bij mij.

    Edit: ik zie net dat ik al eens in dit topic gereageerd heb. I'm sorry! ;s


    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:40 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb zelf 3 tattoo's
    mijn eerste heb ik ongeveer 2 of 3 jaar geleden gekregen. & een klein jaartje later heb ik er 2 bij genomen. Nu zou ik er graag nog 1 willen...
    Als je er 1 zet wil je er meer en meer....

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:55 ]


    Chicks before dicks

    Huf schreef:
    (...)

    Pathetic en slutty? I'm sorry, maar voor sommige mensen gaat 't om persoonlijke dingen en dingen die ze hebben meegemaakt. Zie niet in wat hier zielig of sletterig aan is :') Vind zo'n lip piercing erger staan tbh.

    I know, I know, maar als ik mensen zie met tattoo's dan vind ik dat persoonlijk gewoon niet mooi staan. En ja, ik vind tattoo's bij best veel mensen slutty staan, zeker bij veel meisjes en zeker als ze van die 'orginele' dingen laten tattooeren. Iemand die ik ken heeft laatst bijvoorbeeld een roos laten tattooeren en ik vind het slutty staan, no offence, but that's just moi opinion. Bovendien kan ik ook niet weten wanneer een tattoo een persoonlijke diepere mening heeft, maar als ik mensen zie lopen met zo'n super 'orginele' quote op hun arm dan vind ik dat vaak een beetje pathetic staan.
    En om je nog even gelijk te geven, piercings vind ik helemaal erg, die vind ik gewoon lelijk.

    So pls don't be offenced and all, want er zijn vast en zeker wel mensen met orginele of mooie tattoo's, maar er lopen op deze wereld nou eenmaal veel tokkies rond die mijn beeld over tattoo's een beetje verpest hebben.

    Prefect schreef:
    (...)
    I know, I know, maar als ik mensen zie met tattoo's dan vind ik dat persoonlijk gewoon niet mooi staan. En ja, ik vind tattoo's bij best veel mensen slutty staan, zeker bij veel meisjes en zeker als ze van die 'orginele' dingen laten tattooeren. Iemand die ik ken heeft laatst bijvoorbeeld een roos laten tattooeren en ik vind het slutty staan, no offence, but that's just moi opinion. Bovendien kan ik ook niet weten wanneer een tattoo een persoonlijke diepere mening heeft, maar als ik mensen zie lopen met zo'n super 'orginele' quote op hun arm dan vind ik dat vaak een beetje pathetic staan.
    En om je nog even gelijk te geven, piercings vind ik helemaal erg, die vind ik gewoon lelijk.

    So pls don't be offenced and all, want er zijn vast en zeker wel mensen met orginele of mooie tattoo's, maar er lopen op deze wereld nou eenmaal veel tokkies rond die mijn beeld over tattoo's een beetje verpest hebben.
    ieder zijn mening, ik draag mijn tattoo's with pride. Elk stukje heeft genoeg pijn gedaan maar heeft een hele diepe betekenis voor mij, hoe groot of klein ze ook zijn =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.