• Haaaaii,

    ik verveel me een beetje dus ik dacht, laat ik anime kijken, maar ik weet niet welke. Ik hou heel erg van zielige huil series.
    heb Clannad, Clannad after story, Kanon, Angel Beats en AnoHana al gezien, maar ik vroeg me af wat jullie zielige series vinden die me laten huilen :'D

    Dusja dat haha

    x


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Geen een? xD

    De enige die ik ken is Pokémon.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vond 07-Ghost erg mooi.


    † Love? I want to sleep.

    Ef! Je moet echt Ef gaan kijken! ^^
    Het eerste seizoen is Ef - a tale of memories, het tweede seizoen heet Ef - a tale of melodies. Het zijn zeker weten huil anime's en ze zijn echt heel erg goed. Alleen bijna niemand kent ze. ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    black butler
    naruto
    death note
    bleach
    ...


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Sowieso Deathnote een keer kijken! Dat is echt een hele goede. Ook vond ik Romeo x Juliet heel mooi. Vampire Knight.
    Toradora is heel romantisch en komisch. Ouran highschool host club is ook geweldig:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sorry, Bakugan en Pokémon zijn de enige animes die ik ken ;D.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Grave of the Fireflies. Zeker weten.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Romeo x Juliet en Wolf's Rain zijn de enige die ik ken waarbij het wel zielig / dramatisch gemaakt wordt


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Death Note is mijn favoriet =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Death Note I guess.. maar ik kijk niet echt tranen trekkers al heb ik bij de meeste goede anime wel (bijna) één keer gehuild.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ga-rei: Zero!!



    Ik vond clannad etc. ook geweldig, al die anime's die jij noemt en hou eigenlijk niet zo veel van die 'vecht' anime's, maar deze liet me echt janken. De eerste ep is misschien wat vreemd, maar echt, de anime zit zooo goed in elkaar en is helemaal niet lang. Je moet op zijn minst de eerste twee episodes kijken voordat je een oordeel mag vellen, want de eerste ep lijkt niet eens op de rest van de anime :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Parachutes schreef:
    Ef! Je moet echt Ef gaan kijken! ^^
    Het eerste seizoen is Ef - a tale of memories, het tweede seizoen heet Ef - a tale of melodies. Het zijn zeker weten huil anime's en ze zijn echt heel erg goed. Alleen bijna niemand kent ze. ;c


    Ef heb ik ook gezien haha, ik vond hem eigenlijk niet zo haha ik vond ze een beetje saai :')

    @Elements Death note heb ik ook gezien, maar die vond ik alleen echt niet zielig (Alleen episode 25) en Toradora ben ik nu mee bezig, tot nu toe vind ik hem wel heel leuk! De rest ga ik zeker even een kijkje bij nemen ^^

    @Pewds Grave of the fireflies heb ik ook gezien, ik vond hem wel heeeeell erg goed, maar ik heb niet verschrikkelijk erg gehuild haha!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ubiquitous schreef:
    Ga-rei: Zero!!



    Ik vond clannad etc. ook geweldig, al die anime's die jij noemt en hou eigenlijk niet zo veel van die 'vecht' anime's, maar deze liet me echt janken. De eerste ep is misschien wat vreemd, maar echt, de anime zit zooo goed in elkaar en is helemaal niet lang. Je moet op zijn minst de eerste twee episodes kijken voordat je een oordeel mag vellen, want de eerste ep lijkt niet eens op de rest van de anime :')


    Awsome, ik zal zeker een kijkje nemen ^^ En bij deze beloof ik sws de eerste twee episodes te kijken ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik raad aan air en little busters aan ze zijn van de zelfde maker dan kanon , clannad en angel beats.
    Verder raad ik aan : H2O footprints in the sand , myself;yourself , Sola, true trears, kokoro connect .


    Kawaii ^w^

    Wolf's Rain en Elfen Lied zijn heel zielig. Alleen Elfen Lied is ook horror, dus ik weet niet of je daar van houdt. :]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel