• Haaaaii,

    ik verveel me een beetje dus ik dacht, laat ik anime kijken, maar ik weet niet welke. Ik hou heel erg van zielige huil series.
    heb Clannad, Clannad after story, Kanon, Angel Beats en AnoHana al gezien, maar ik vroeg me af wat jullie zielige series vinden die me laten huilen :'D

    Dusja dat haha

    x


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Midori schreef:
    Ik raad aan air en little busters aan ze zijn van de zelfde maker dan kanon , clannad en angel beats.
    Verder raad ik aan : H2O footprints in the sand , myself;yourself , Sola, true trears, kokoro connect .


    Ooh air is zoooo zielig!! D: heb je clannad after story btw ook al gezien? Die is pas zielig!! Nana is ook erg sneu, veel drama enzo. Helaas lijkt het bij de eerste eps op een nogal kinderachtige, luchtige anime.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xAries schreef:
    (...)

    Ef heb ik ook gezien haha, ik vond hem eigenlijk niet zo haha ik vond ze een beetje saai :')

    @Elements Death note heb ik ook gezien, maar die vond ik alleen echt niet zielig (Alleen episode 25) en Toradora ben ik nu mee bezig, tot nu toe vind ik hem wel heel leuk! De rest ga ik zeker even een kijkje bij nemen ^^

    @Pewds Grave of the fireflies heb ik ook gezien, ik vond hem wel heeeeell erg goed, maar ik heb niet verschrikkelijk erg gehuild haha!


    Wat, echt waar? D: Dat snap ik niet...
    In dat geval raad ik je H2O: Footprints in the sand aan, dat zit ook een beetje in dat genre. Plus Air TV, dat is ook van key, net als Clannad en Kanon.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik checkte even mijn MAL en man, hoe kon ik deze anime vergeten! Ginban Kaleidoscope


    Hij is echt zeer apart, lekker kort en ook heel mooi vond ikzelf. Best wel onbekend en eens wat anders (:
    De geest van een stuntpiloot raakt verbonden met een kunstschaatster(?), haha. Echt heel romantisch ook.

    En dit is een film, echt om te janken!

    Ano Hana / Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai.
    Read more at http://myanimelist.net/anime/9989/Ano_Hi_Mita_Hana_no_Namae_wo_Bokutachi_wa_Mada_Shiranai.#g9WFbuIFxSQ0PP6c.99
    Echt heeeel zielig ook :a

    Hotarubi no Mori e / The Time Traveler's Wife Ook een film, ook heel mooi en sneu (:


    En:
    Ouran Koukou Host Club / Ouran Highschool Host Club IN het begin denk je wss: Wtf.. Vooral de broers die nogal 'romantisch' doen, maar damn. De anime krijgt steeds meer diepte en dat gemengd met zoveel humor en ook drama en damnn, heeeel goede anime.
    Pandora Hearts Nice nice nice. (: En tot mijn verbazing zat er best wel een heel awesome verhaal achter.
    Paradise Kiss Weer zo'n onbekende anime, wel romantisch, leuk en verdrietig. Ik haatte het einde (: Jaja, in de zin van dat het gewoon te zielig was tbh
    Special A Ja ze kunnen geen benen tekenen. Ja die mensen zijn supernatural etc. maar ook hier schuilt een romantisch en mooi verhaal achter ^^
    The girl who leapt through time / Japanse titel blabla Weer een film, een nice one though. Romantisch, zielig, maar ook wel erg grappig (:
    En natuurlijk Kaichou Wa Maid-Sama In het beign hilarisch, maar langzamerhand romantischer, dramatischer, liever, zieliger etc. Loved this one! Ooh, echt waar, ik vind Takumi echt een geweldig personage.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Death Note, en Huntik haha


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Alle animes die ik uit mijn hoofd ken:

    Shugo Chara
    Vampire knight
    Elfen lied
    Diabolik lovers
    Brother conflict
    Free!


    Stay strong

    Ben je al begonnen met een anime eigenlijk? ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ben je al begonnen met een anime eigenlijk? ^^


    Ja, ik ben begonnen met Air, maar ik vind hem tot nu toe eigenlijk helemaal niet zo leuk haha


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    xAries schreef:
    (...)

    Ja, ik ben begonnen met Air, maar ik vind hem tot nu toe eigenlijk helemaal niet zo leuk haha

    Ja air was geloof ikwel een beetje sloom, maar het einde was wel super zielig :3 en meestal kijk ik er dan nog wat naast, kan je eens afwissrlen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Ja air was geloof ikwel een beetje sloom, maar het einde was wel super zielig :3 en meestal kijk ik er dan nog wat naast, kan je eens afwissrlen :p


    Haha doe ik ook, ik ben ook bezig met Toradora alleen daardoor kijk ik Air niet echt meer, maar ik wil hem wel nog afzien hoor, alleen ik heb dan zo weinig concentratie om te blijven kijken haha


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Kamisama no Inai Nichiyoubi


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pandora Hearts en Hetalia sws. Hetalia zijn hele korte afleveringen, van ongeveer 5 min. per aflevering ofzo. Echt hilarisch!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Sword Art Online
    Full Moon wo Sagashite


    "never let anyone dull your sparkle"

    LacieChan schreef:
    Pandora Hearts en Hetalia sws. Hetalia zijn hele korte afleveringen, van ongeveer 5 min. per aflevering ofzo. Echt hilarisch!


    Maar ik wil huilen niet lachen haha, en Pandora Hearts wil ik inderdaad al heel lang zien :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”