• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:08 ]


    -

    Cenation schreef:
    (...)

    ?
    wops wrong topic maar ik wilde inloggen op LoL


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)wops wrong topic maar ik wilde inloggen op LoL


    Ah, haha ok xp


    16 - 09 - '17

    Wanneer starten we nu met de RPG

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 21:30 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:

    Wanneer starten we nu met de RPG


    Haha, jij ook al ongeduldig? Tjonge zeg xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, jij ook al ongeduldig? Tjonge zeg xp

    Het lijkt maar zo :'D
    Gehe, nee, ik ben dus echt veel te enthousiast en wil starten ermee :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Het lijkt maar zo :'D
    Gehe, nee, ik ben dus echt veel te enthousiast en wil starten ermee :3


    Haha, mensjes toch


    16 - 09 - '17

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Bedankt, maar het blijft Dooddoenervo


    Ik ben van mening dat als DDVO zo genoemd moet blijven worden als DDVO dat prettiger vindt. Sommige mensen vinden hun naam minder leuk dan andere en kunnen het dan apprecieren als mensen hun bij hun nicknaam noemen.
    Daarnaast zijn er mensen die op internet toevlucht zoeken van hun echte leven. Dit doen ze dan veelal onder een schuilnaam en vinden het dan minder prettig om met hun echte naam aangesproken te worden omdat hun dat herinnert aan hun echte leven.

    Mijn punt: DDVO heeft zo zijn redenen om liever zijn gebruikersnaam te gebruiken, dus dan vind ik dat we dat moeten respecteren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als we morgen beginnen, ben ik pas 's avonds bereikbaar. En half in elkaar geslagen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Hahaha Justine. Die gif is zo grappig zeg. xD ik moet nog iets met verraders bespreken and we're good 2 go.
    Okay en nu ga ik me vingers weer rusten. Er moest zonodig kramp bijkomrn -.-


    -

    Asmodeus schreef:
    Als we morgen vandaag beginnen, ben ik pas 's avonds bereikbaar. En half in elkaar geslagen.


    Edit:
    Bedankt Pathaloog.
    De rest:
    Ik vind dit echt niet leuk meer.
    Als jullie willen dat ik stop kun je dat ook gewoon zeggen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 6:37 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Edit:
    Bedankt Pathaloog.
    De rest:
    Ik vind dit echt niet leuk meer.
    Als jullie willen dat ik stop kun je dat ook gewoon zeggen.


    Ik sluit me aan bij wat Patholoog zei. Als DDVO/Jarne liever DDVO gebruikt moeten we dat respecteren. Het kan best zijn dat we Jarne een mooie naam vinden - vind ik zelf ook, maar als hij zich er ongemakkelijk bij voelt dan moeten we proberen dat te vermijden en dus DDVO gebruiken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zo, Topic 1 staat online (:


    -

    Meschien een domme vraag, maar wat gebeurt er eigenlijk met gevangene? Ik bedoel, zitten ze alleen in een donkere kamer, worden ze ook gemarteld? Dat soort dingen. :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Huh? Maar hoe weet je nou waar je bij hoort?

    Scamander schreef:
    Huh? Maar hoe weet je nou waar je bij hoort?

    Dat vind je in de storie: klik ;)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”