• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:08 ]


    -

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Edit:
    Bedankt Pathaloog.
    De rest:
    Ik vind dit echt niet leuk meer.
    Als jullie willen dat ik stop kun je dat ook gewoon zeggen.


    De rest? Je spreekt naar iedereen en niet iedereen buiten Pathaloog en LacieChan doen mee door je naam te zeggen.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    De rest? Je spreekt naar iedereen en niet iedereen buiten Pathaloog en LacieChan doen mee door je naam te zeggen.



    Ghehe sorry, maar je snapt het wel.
    Wil je nu antwoord geven op mijn vraag? *pruillip*


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Meschien een domme vraag, maar wat gebeurt er eigenlijk met gevangene? Ik bedoel, zitten ze alleen in een donkere kamer, worden ze ook gemarteld? Dat soort dingen. :'D

    Haha, dat vraag ik mij dus ook af. En ik wil ook wel eens weten hoe de verraders hun rol geheim trachten te houden, maar tegelijk allerlei smerige streken uithalen die iedereen kan lezen :'D.
    Voor alle duidelijkheid: ik ben verrader noch gevangene. Dat is trouwens onmogelijk aangezien ik bij de regering zit als bèta-reader en nieuwsbriefschrijver. ;)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:37 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahaha. Even ieta tegen iedereen: Admin begint met de storie. Dus Merrow!!


    -

    Dooddoenervo schreef:
    (...)


    Ghehe sorry, maar je snapt het wel.
    Wil je nu antwoord geven op mijn vraag? *pruillip*


    Ja, ik snap je.
    Over die gevangenen? Dat moet je aan Gail vragen, zij is grotendeels met het idee gekomen en beslist dus vooral de dingen. Maar ik denk ook dat je gewoon zelf mag beslissen hoe het er aan toe gaat waar je gevangen zit. Of bespreek het eventueel samen met de rest van de gevangenen hoe jullie het gaan laten lopen fzo?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:38 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ja, ik snap je.
    Over die gevangenen? Dat moet je aan Gail vragen, zij is grotendeels met het idee gekomen en beslist dus vooral de dingen. Maar ik denk ook dat je gewoon zelf mag beslissen hoe het er aan toe gaat waar je gevangen zit.


    Zit iedereen apart gevangen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Zit iedereen apart gevangen?


    Euh, geen idee. Gail, kom is helpen en antwoorden!

    Edit op vorige reactie van me: Of bespreek het eventueel samen met de rest van de gevangenen hoe jullie het gaan laten lopen fzo?


    16 - 09 - '17

    Dooddoenervo schreef:
    (...)


    Ghehe sorry, maar je snapt het wel.
    Wil je nu antwoord geven op mijn vraag? *pruillip*

    Uhm. Jullie worden gemarteld, moeten zwaar werk doen. Uhm zitten idd triest achter de tralies. Hahah kidding hoor!
    Excuse moi. Ga even snel met sylvie vespreken. Als ik eerlijk ben is dit eigenlijk mijn eerste rpg. Witch meeting telt niet echt mee. Wou m sluiten maar de deelnemers smeekten van niet dus liet ik die doorgaan.


    -

    Cenation schreef:
    (...)

    Euh, geen idee. Gail, kom is helpen en antwoorden!

    Edit op vorige reactie van me: Of bespreek het eventueel samen met de rest van de gevangenen hoe jullie het gaan laten lopen fzo?


    Ja dat is een goed idée, dus andere prisoners: hoe gaat het er aan toe volgens jullie? En Gail, jou mening?

    Edit, @Gail, ik ben goed in pijn faken, dus mij maakt het niks uit.:Y)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:41 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Rey schreef:
    (...)
    Uhm. Jullie worden gemarteld, moeten zwaar werk doen. Uhm zitten idd triest achter de tralies. Hahah kidding hoor!
    Excuse moi. Ga even snel met sylvie vespreken. Als ik eerlijk ben is dit eigenlijk mijn eerste rpg. Witch meeting telt niet echt mee. Wou m sluiten maar de deelnemers smeekten van niet dus liet ik die doorgaan.

    Haha, ik vind dat je het heel goed doet, hoor, zeker als het nog maar je tweede RPG is :Y).
    Oh ja, en mijn vraag?

    Haha, dat vraag ik mij dus ook af. En ik wil ook wel eens weten hoe de verraders hun rol geheim trachten te houden, maar tegelijk allerlei smerige streken uithalen die iedereen kan lezen :'D.
    Voor alle duidelijkheid: ik ben verrader noch gevangene. Dat is trouwens onmogelijk aangezien ik bij de regering zit als bèta-reader en nieuwsbriefschrijver.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rey schreef:
    Hahaha. Even ieta tegen iedereen: Admin begint met de storie. Dus Merrow!!

    Ik ben bezig met een post, al weten de meesten (die mij kennen toch :'D) dat ik de traagste schrijfster ever ben :'D Al doe ik dus wel m'n best om iets sneller te zijn dan normaal XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga eten mensen, tot zo x


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Ik ga eten mensen, tot zo x



    Bye


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahah, wel thank you Lotta (bloos)
    Verraders doen alles via mij. Halen smerige streken uit en dat komen allemaal in nieuwsbrief te staan. Sylvie en ik zijn dus bemiddelaars. Ik heb zelf geen idee hoe de verraders alles geheim gaan houden. Lekker pittig wordt het voor hun.

    Nu ga ik DDVO's vraag beantwoorden. De gevangenen zitten apart gevangen. Maar een paar keer per week moeten ze buiten zwaar werk doen. Het internet zal een oppergevangene bepalen (thnx Justine voor de website). Oppergevangene krijgt zelf eisen opgedragen die hij/zij door moet geven aan de rest van gevangenen. Denk aan slaventijd ;)


    -

    Rey schreef:
    Hahah, wel thank you Lotta (bloos)
    Verraders doen alles via mij. Halen smerige streken uit en dat komen allemaal in nieuwsbrief te staan. Sylvie en ik zijn dus bemiddelaars. Ik heb zelf geen idee hoe de verraders alles geheim gaan houden. Lekker pittig wordt het voor hun.

    Nu ga ik DDVO's vraag beantwoorden. De gevangenen zitten apart gevangen. Maar een paar keer per week moeten ze buiten zwaar werk doen. Het internet zal een oppergevangene bepalen (thnx Justine voor de website). Oppergevangene krijgt zelf eisen opgedragen die hij/zij door moet geven aan de rest van gevangenen. Denk aan slaventijd ;)



    Ohhh oke, wie is de oppergevangene?

    Edit, wat een vrouwengevangenis.D':

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:58 ]


    Queer zijn is gewoon alles