• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:08 ]


    -

    Woah, ik heb een domme fout gemaakt :'D. Eigenlijk was het mijn bedoeling op te zeggen dat ik stiekem blij was dat Jarne nu gevangen is door de rebellen, maar in een moment van verstrooidheid heb ik het verwisseld. Maar goed,het is nu aangepast.
    Trouwens, die spoilers ontregelen het topic helemaal, dus voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, we stoppen met de spoilers, zet het anders tussen haakjes als je OOC gaat.

    -Sorry als ik foutjes schrijf, ik zit op mobiel D:. -


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cenation schreef:
    Ik ga nu wachten tot nog andere mensen hebben gereageerd dat Gail en ik niet steeds 1 op 1 spelen

    Ik ben bezig met een 2de post, al weet ik niet hoe snel ik effectief ga posten, aangezien er een lekker pizza in de oven steekt :3

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 22:53 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik ben bezig met een 2de post, al weet ik niet hoe snel ik effectief ga posten, aangezien er een lekker pizza in de oven steekt :3


    Oeh, welke pizza is het?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Oeh, welke pizza is het?

    Tonijn :3 Mijn lievelings, op een goeie shoarma pizza van de pizzeria/kebapzaak na, dan :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Tonijn :3 Mijn lievelings, op een goeie shoarma pizza van de pizzeria/kebapzaak na, dan :'D


    Nah, hawaii of peperoni zijn mijn favo's. Tonijn mag je houden, anders had ik graag een stukje geruild tegen een beetje van mijn zelfgemaakte tiramisu (en nu niet om te stoefen fzo, maar hij is echt om je vingers bij af te likken, al zeg ik t zelf)


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Nah, hawaii of peperoni zijn mijn favo's. Tonijn mag je houden, anders had ik graag een stukje geruild tegen een beetje van mijn zelfgemaakte tiramisu (en nu niet om te stoefen fzo, maar hij is echt om je vingers bij af te likken, al zeg ik t zelf)

    Des te meer pizza voor mij :3
    Maar zelfgemaakte tiramisu is dan wel weer echt ontzettend lekker, i want dessert :3 Doet me eraan denken dat ik dat ook gauw eens weer moet maken met de kleine :3 Die vind dat dus kei leuk om te maken, en om achteraf natuurlijk te eten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Des te meer pizza voor mij :3
    Maar zelfgemaakte tiramisu is dan wel weer echt ontzettend lekker, i want dessert :3 Doet me eraan denken dat ik dat ook gauw eens weer moet maken met de kleine :3 Die vind dat dus kei leuk om te maken, en om achteraf natuurlijk te eten :3

    Nou wacht eerst op tante Gail. :P


    -

    Merrow schreef:
    (...)
    Des te meer pizza voor mij :3
    Maar zelfgemaakte tiramisu is dan wel weer echt ontzettend lekker, i want dessert :3 Doet me eraan denken dat ik dat ook gauw eens weer moet maken met de kleine :3 Die vind dat dus kei leuk om te maken, en om achteraf natuurlijk te eten :3


    Het was serieus de eerste keer dat ik het zelf ging maken en ik dacht dat het zou mislukken, maar ik was serieus tevreden met het uiteindelijke resultaat (:


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Het was serieus de eerste keer dat ik het zelf ging maken en ik dacht dat het zou mislukken, maar ik was serieus tevreden met het uiteindelijke resultaat (:

    Ow goodie!
    Gehe bij mij is het dus al eens mislukt, het wilde niet opstijven :'D Maar al bij al valt Tiramisu goed mee om te maken, in dat opzicht ben ik dus absoluut geen keukenprinses :'D
    Ik wil binnenkort eens tiramisu met fruit maken, dat heb ik nog niet gedaan :3

    En ik ben verliefd op m'n kasteel :3

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 23:46 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ow goodie!
    Gehe bij mij is het dus al eens mislukt, het wilde niet opstijven :'D Maar al bij al valt Tiramisu goed mee om te maken, in dat opzicht ben ik dus absoluut geen keukenprinses :'D
    Ik wil binnenkort eens tiramisu met fruit maken, dat heb ik nog niet gedaan :3

    En ik ben verliefd op m'n kasteel :3


    Oei, bij mij was het opstijven geen probleem eigenlijk. Ik hield de schaal waar het inzat even omgedraaid haha, maar niks viel eruit. Ik hou van koken, ik vind het echt leuk.
    Tiramisu met fruit? Hmm, nooit van gehoord ..


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Oei, bij mij was het opstijven geen probleem eigenlijk. Ik hield de schaal waar het inzat even omgedraaid haha, maar niks viel eruit. Ik hou van koken, ik vind het echt leuk.
    Tiramisu met fruit? Hmm, nooit van gehoord ..

    Probleem lag met het ei, er zat per ongeluk nog wat eigeel bij m'n eiwit, en tja, dan kan je kloppen wat je wilt, dan wordt hem niet stijf :'D En ik dacht dus van, dat komt wel goed in de koelkast. Niet dus :'D
    Je kan feitelijk van alles met je tiramisu uitvreten, dat is nog het leukste van al :3 Ik wil het ook eens proberen met een beetje kokoslikeur en kokosnippers (in plaats van cacao poeder wat je er ter afwerking opstrooi :3)
    In dat opzicht probeer ik dan weer graag uit.
    En tja, van fruit, je kan aardbeien doen, frambozen, kersen, ananas, banaan, kiwi, mango en noem maar op ^_^ Via google vind je nog veel tiramisu gerechten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kan iemand mij mss helpen? Ik weet dat het hier niet echt hoort mrja xp. En op google word ik niet echt geholpen. Een paar uur geleden toen ik op bezoek was bij mijn tante kreeg ik opeens een steek in mijn achterhoofd, bijna in mijn nek en het voelde als kramp zoals je dat in je benen en voeten kan krijgen. Ik raakte serieus in paniek en begon er van te zweten, maar gelukkig ging het over en opeens in de auto opweg naar huis kreeg ik hoofdpijn, maar door een pilletje te nemen ging de hoofdpijn gewoon over zoals altijd. Maar toch, echt vreemd, ik heb het nooit eerder gekregen en als ik me te fel draai met mijn nek voel ik nog steeds wat op die plek waar het was. Weet iemand hier iets van of ooit zelf al zoiets meegemaakt? Ik maak me namelijk nogal snel zorgen als ik lichamelijke klachten heb of had ;s

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 0:09 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Kan iemand mij mss helpen? Ik weet dat het hier niet echt hoort mrja xp. En op google word ik niet echt geholpen. Een paar uur geleden toen ik op bezoek was bij mijn tante kreeg ik opeens een steek in mijn achterhoofd, bijna in mijn nek en het voelde als kramp zoals je dat in je benen en voeten kan krijgen. Ik raakte serieus in paniek en begon er van te zweten, maar gelukkig ging het over en opeens in de auto opweg naar huis kreeg ik hoofdpijn, maar door een pilletje te nemen ging de hoofdpijn gewoon over zoals altijd. Maar toch, echt vreemd, ik heb het nooit eerder gekregen en als ik me te fel draai met mijn nek voel ik nog steeds wat op die plek waar het was. Weet iemand hier iets van of ooit zelf al zoiets meegemaakt? Ik maak me namelijk nogal snel zorgen als ik lichamelijke klachten heb of had ;s

    Euhm, ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het kan zijn... bij mij is het althans altijd de oorzaak van een verkeerd gerolde spier, maar in dat opzicht zijn mijn nek en schouderspieren te kort, waardoor het akelig pijn doet als ze verkeerd schieten door een ietsje verkeerde beweging. Dan is het precies alsof ik kapot aan het gaan ben van de kramp.
    Ik moet die spieren dan ook terugrollen - wat verrekte pijnlijk is - maar anders gaat die kramp pijn en bijbehorende hoofdpijn echt niet weg. Meestal die spieren wat masseren verlicht ook al de pijn.
    Even in de gaten houden, en anders toch bij de huisarts langs gaan, want ik weet dus wat het bij mij is, maar bij jou natuurlijk niet XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Euhm, ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het kan zijn... bij mij is het althans altijd de oorzaak van een verkeerd gerolde spier, maar in dat opzicht zijn mijn nek en schouderspieren te kort, waardoor het akelig pijn doet als ze verkeerd schieten door een ietsje verkeerde beweging. Dan is het precies alsof ik kapot aan het gaan ben van de kramp.
    Ik moet die spieren dan ook terugrollen - wat verrekte pijnlijk is - maar anders gaat die kramp pijn en bijbehorende hoofdpijn echt niet weg. Meestal die spieren wat masseren verlicht ook al de pijn.
    Even in de gaten houden, en anders toch bij de huisarts langs gaan, want ik weet dus wat het bij mij is, maar bij jou natuurlijk niet XD


    Hmm, ik zat gewoon normaal aan tafel en opeens voelde ik zo'n steek en ik ging voelen natuurlijk, haha. Niet dat daar iets te voelen was, maar ik heb ook al de hele dag het gevoel dat migraine opkomt, maar het komt niet. En de laatste tijd ben ik ook erg moe en slaap ik gewoon wat minder daardoor, misschien heeft dat er ook een reden toe, ik weet niet. Maar ik heb het sowieso al tegen mijn moeder gezegd dus.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Hmm, ik zat gewoon normaal aan tafel en opeens voelde ik zo'n steek en ik ging voelen natuurlijk, haha. Niet dat daar iets te voelen was, maar ik heb ook al de hele dag het gevoel dat migraine opkomt, maar het komt niet. En de laatste tijd ben ik ook erg moe en slaap ik gewoon wat minder daardoor, misschien heeft dat er ook een reden toe, ik weet niet. Maar ik heb het sowieso al tegen mijn moeder gezegd dus.

    Als het vaker voorvalt, denk ik dat het toch raadzaam is om eens naar de huisarts te gaan. In ieder geval sterkte ermee (K)

    En ik heb gepost, en ik lief m'n kasteel (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”