• Hoi,

    Gezien het niet meevalt om lezers voor je te verhalen te werven doordat je je creaties maar op weinig manier kunt en mag promoten, vroeg ik me af of de regels niet iets versoepeld kunnen worden omtrent het maken van reclame in gastenboeken.

    Er zijn namelijk veel mensen die op hun profiel aangeven reclame te willen ontvangen, maar wanneer je hier als schrijver in mee zou gaan, overtreed je nog steeds de huisregels.

    Ik wil absoluut niet dat de ban opgeheven wordt en iedereen overal reclame mag maken, maar dat er een regeltje bij komt dat het maken van reclame in gastenboeken enkel is toegestaan als diegene daar om vraagt.

    EDIT (mod):

    Mod-mededeling

    In dit topic vindt je verdere informatie. =)

    Hierbij een slotje. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 9:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 14:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zie vaak bij mensen staan dat ze geen reclame in hun gastenboek willen maar dat als mensen toch reclame willen maken dit bij een blog mogen doen. Dat vind ik persoonlijk wel een goeie oplossing. Het gastenboek komt niet vol te staan met reclame en mensen die reclame willen maken kunnen het toch doen.


    Physics is awesome

    Square schreef:
    Mensen die graag reclame willen, zetten dat meestal wel op hun profiel. ^^ Ik zie niet helemaal in wat daar verder nog voor optie bij zou moeten komen, eigenlijk. Als er een speciale instelling voor zou worden gemaakt - wat me eigenlijk sowieso al wat overbodig lijkt - zou dat betekenen dat de algehele ban op reclame in pb's en gb's opgeheven zou moeten worden, en daar ben ik zwaar tegen.

    Dat. Ik wil dus echt never ever reclame in mijn GB / PB.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parachutes schreef:
    Persoonlijk vind ik dat er genoeg manieren zijn om reclame te maken, je hebt namelijk zowel de spotlight als het forum. En zoals Square al zei; bij mensen die op hun profiel hebben staan dat ze wel reclame willen krijgen kun je gewoon reclame maken. Dat is ook - voor zover ik weet - de regel: in principe geen reclame, tenzij mensen er zelf om vragen. En eerlijk gezegd zou ik zelf niet erg gelukkig zijn als die regel ineens zou veranderen.

    Nou de spotlight en het forum werken nou niet heel erg goed. Ik ben het verder ook met Square eens, ik zou het alleen fijn vinden als dit ook in de huisregels wordt opgenomen. Jullie kunnen allemaal wel vinden dat het wel een regel is, maar dat is nog steeds niet hard te maken en het valt nog steeds volgens de officiële richtlijnen onder 'spam'.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)
    Nou de spotlight en het forum werken nou niet heel erg goed. Ik ben het verder ook met Square eens, ik zou het alleen fijn vinden als dit ook in de huisregels wordt opgenomen. Jullie kunnen allemaal wel vinden dat het wel een regel is, maar dat is nog steeds niet hard te maken en het valt nog steeds volgens de officiële richtlijnen onder 'spam'.

    Well, that is a good point. Ze zouden dat inderdaad bij de regels moeten zetten. Dat je dus iets krijgt als:
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight. Er is één uitzondering op deze regel, namelijk dat als er op een profiel staat dat je reclame mag maken, dit ook daadwerkelijk mag.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 8:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Mensen die graag reclame willen, zetten dat meestal wel op hun profiel. ^^ Ik zie niet helemaal in wat daar verder nog voor optie bij zou moeten komen, eigenlijk. Als er een speciale instelling voor zou worden gemaakt - wat me eigenlijk sowieso al wat overbodig lijkt - zou dat betekenen dat de algehele ban op reclame in pb's en gb's opgeheven zou moeten worden, en daar ben ik zwaar tegen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Father schreef:
    (...)

    Ja, zoiets dus.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)
    Ja, zoiets dus.

    Het zou handig zijn om in de beginpost te zetten dat je zoiets bedoelt. Maakt het hele onderwerp meteen een stuk duidelijker ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Het zou handig zijn om in de beginpost te zetten dat je zoiets bedoelt. Maakt het hele onderwerp meteen een stuk duidelijker ;p


    Toen ik de beginpost schreef, had ik sowieso het gevoel dat het veranderen van de regels no deal was, maar ik zal het er nu even bijzetten. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is ook zo, dat als mensen zich er niet aan storen, het dan ook niet melden. Waar wij dan ook niet voor kunnen straffen, tenzij we er toevallig langskomen, of die mensen door iemand anders gemeld wordt ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    No way
    het is irritant
    als mensen graag van een bepaald category een verhaal willen lezen dan zoeken ze


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    No way
    het is irritant
    als mensen graag van een bepaald category een verhaal willen lezen dan zoeken ze


    Dat valt ook niet mee. Als je het niet wil, zet je toch gewoon niet op je profiel neer dat je reclame wilt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helado schreef:
    Het is ook zo, dat als mensen zich er niet aan storen, het dan ook niet melden. Waar wij dan ook niet voor kunnen straffen, tenzij we er toevallig langskomen, of die mensen door iemand anders gemeld wordt ^^

    Als die mensen zich er niet aan storen maakt het toch ook niet uit? Het lijkt me toch dat de mensen die het wel vervelend vinden de mogelijkheid moeten hebben (en die hebben ze) om er iets tegen te ondernemen?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 9:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)
    Als die mensen zich er niet aan storen maakt het toch ook niet uit? Het lijkt me toch dat de mensen die het wel vervelend vinden de mogelijkheid moeten hebben (en die hebben ze) om er iets tegen te ondernemen?


    Maar volgens de regels mag het nog steeds niet. En lang niet iedereen komt op het forum, dus ook niet iedereen kan hier zijn/haar mening geven of ze het al dan niet willen.
    En de mensen die het wel vervelend vinden, die melden het gewoon. Zo gaat dat nu ook (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)

    Maar volgens de regels mag het nog steeds niet. En lang niet iedereen komt op het forum, dus ook niet iedereen kan hier zijn/haar mening geven of ze het al dan niet willen.
    En de mensen die het wel vervelend vinden, die melden het gewoon. Zo gaat dat nu ook (:


    Het gaat niet zo zeer om de mensen die het vervelend vinden, want voor hun zou er niks veranderen.
    Het gaat om degene die hun verhaal willen promoten bij mensen die reclame willen ontvangen en om de users die het wel fijn vinden om op de hoogte te worden gehouden van nieuwe verhalen. Ik begrijp niet zo goed wat hierop tegen zou zijn. :S


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik krijg soms reclame en ben blij dat ik het kan melden, want ik vind het vreselijk irritant. Mensen die zich eraan ergeren, melden het; mensen die zich er niet aan ergeren, melden het niet. Simpel. Ik denk dat Moderators wel belangrijkere dingen te doen hebben dan GB's afstruinen en mensen melden; dit soort dingen moet je als user zelf melden als je d'r last van hebt, lijkt me. In feite ligt het dus al bij jezelf of je 't gaat melden of niet en je kunt aangeven op je profiel wat je met reclame doet of niet voor hen die reclame willen plaatsen. Als ze 't niet lezen, is 't hun fout, niet de jouwe, punt. En als er niets staat en ze worden gemeld, was dat op eigen risico, want reclame is in GB's is volgens de regel verboden.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 10:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife