• Hoi,

    Gezien het niet meevalt om lezers voor je te verhalen te werven doordat je je creaties maar op weinig manier kunt en mag promoten, vroeg ik me af of de regels niet iets versoepeld kunnen worden omtrent het maken van reclame in gastenboeken.

    Er zijn namelijk veel mensen die op hun profiel aangeven reclame te willen ontvangen, maar wanneer je hier als schrijver in mee zou gaan, overtreed je nog steeds de huisregels.

    Ik wil absoluut niet dat de ban opgeheven wordt en iedereen overal reclame mag maken, maar dat er een regeltje bij komt dat het maken van reclame in gastenboeken enkel is toegestaan als diegene daar om vraagt.

    EDIT (mod):

    Mod-mededeling

    In dit topic vindt je verdere informatie. =)

    Hierbij een slotje. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 9:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 14:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sonyara schreef:
    (...)


    Ow echt, 0_o oeps, (a)
    Dat wist ik dus niet, ik dacht dat dat wel mocht namelijk..
    Hmmz, had ik eindelijk iets gevonden om mijn Gb iets te verlichten mag dat dus eigenlijk niet :S
    Sorry!!


    Jij mag wel het blog aanmaken, maar wij mogen volgens de regels onze verhalen er niet neerzetten.
    Ja, het is een beetje krom. Vandaar ook dit topic. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sonyara schreef:
    (...)


    Ow echt, 0_o oeps, (a)
    Dat wist ik dus niet, ik dacht dat dat wel mocht namelijk..
    Hmmz, had ik eindelijk iets gevonden om mijn Gb iets te verlichten mag dat dus eigenlijk niet :S
    Sorry!!

    Jij zit niet in de fout hier, hoor. ^^ Je geeft mensen de gelegenheid reclame te dumpen, maar het is nog steeds hun eigen risico om het daadwerkelijk te doen. ... Tot nu dan. Ik ben eigenlijk wel voor deze maatregel, zolang mensen niet duidelijk op hun profiel hoeven te zetten dat ze GEEN reclame willen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    (...)
    Jij zit niet in de fout hier, hoor. ^^ Je geeft mensen de gelegenheid reclame te dumpen, maar het is nog steeds hun eigen risico om het daadwerkelijk te doen. ... Tot nu dan. Ik ben eigenlijk wel voor deze maatregel, zolang mensen niet duidelijk op hun profiel hoeven te zetten dat ze GEEN reclame willen.

    I agree with that. De regel moet nog steeds blijven dat mensen geen reclame mogen maken, waarbij de uitzondering is dat het wel mag bij mensen die duidelijk op hun profiel hebben gezet dat ze reclame willen / toestaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het wel goed als de regel iets aangepast wordt, zodat er wel reclame kan worden gemaakt in GB's van mensen die dat willen. Het nadeel is alleen dat dit onoverzichtelijk kan worden voor de mods. Dan wordt het moeilijker om te bepalen of zulke reclame wel of niet mag. Voorbeeld:
    Iemand zet boven op zijn profiel: Reclame in GB mag, maar geen 1D. Vervolgens zet iemand een 1D-story in het GB van die persoon. Dan moeten de Mods uitzoeken of het nou wel of niet mag, want in principe houdt de regel in dat reclame in een GB mag, verder geen specificaties.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Ik vind het wel goed als de regel iets aangepast wordt, zodat er wel reclame kan worden gemaakt in GB's van mensen die dat willen. Het nadeel is alleen dat dit onoverzichtelijk kan worden voor de mods. Dan wordt het moeilijker om te bepalen of zulke reclame wel of niet mag. Voorbeeld:
    Iemand zet boven op zijn profiel: Reclame in GB mag, maar geen 1D. Vervolgens zet iemand een 1D-story in het GB van die persoon. Dan moeten de Mods uitzoeken of het nou wel of niet mag, want in principe houdt de regel in dat reclame in een GB mag, verder geen specificaties.

    Je zou dan iets kunnen toevoegen als:
    Als je reclame accepteert in je GB, accepteer je alle soorten reclame. Iets melden omdat jij het niet wilt lezen mag dus niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm, ik zie ook nog een ander probleem. Wat als er eerst op het profiel stond dat er reclame gemaakt mocht worden, er reclame werd gemaakt in het gb, toen de user het van zijn profiel haalde en vervolgens degene die reclame maakte meldt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Hm, ik zie ook nog een ander probleem. Wat als er eerst op het profiel stond dat er reclame gemaakt mocht worden, er reclame werd gemaakt in het gb, toen de user het van zijn profiel haalde en vervolgens degene die reclame maakte meldt?


    Dan is diegene vreselijk kinderachtig? Zal zoiets nou vaak voorkomen? Dat kan ik me niet voorstellen...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leonhardt schreef:
    Ik vind het wel goed als de regel iets aangepast wordt, zodat er wel reclame kan worden gemaakt in GB's van mensen die dat willen. Het nadeel is alleen dat dit onoverzichtelijk kan worden voor de mods. Dan wordt het moeilijker om te bepalen of zulke reclame wel of niet mag. Voorbeeld:
    Iemand zet boven op zijn profiel: Reclame in GB mag, maar geen 1D. Vervolgens zet iemand een 1D-story in het GB van die persoon. Dan moeten de Mods uitzoeken of het nou wel of niet mag, want in principe houdt de regel in dat reclame in een GB mag, verder geen specificaties.


    Ik neem aan dat de moderators altijd klachten verifiëren, dus ik denk dat het niet zoveel verschil maakt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)

    Dan is diegene vreselijk kinderachtig? Zal zoiets nou vaak voorkomen? Dat kan ik me niet voorstellen...

    Vaak zal wel niet, maar het kan voorkomen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Father schreef:
    Als je reclame accepteert in je GB, accepteer je alle soorten reclame. Iets melden omdat jij het niet wilt lezen mag dus niet.


    Vind ik niet echt een goed idee. Men kan best zijn reclame specificeren, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)

    Vind ik niet echt een goed idee. Men kan best zijn reclame specificeren, toch?

    Natuurlijk, als dat niet teveel werk oplevert voor de mods.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nym schreef:
    (...)
    Vaak zal wel niet, maar het kan voorkomen.


    Dat is dan vervelend voor degene die gemeld wordt, maar ik vind het geen reden om dan maar helemaal geen reclame te mogen maken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eigenlijk heb ik een klein vraagje. Ik ben het er mee eens dat je gewoon reclame moet mogen maken in iemands GB mits er op zijn/haar profiel staat dat dat mag. En dat kan inderdaad best tussen de huisregels gezet mogen worden dat het dan wél mag.

    Maar waarom zou je zo graag reclame willen maken in iemands gb? Ik bedoel, wil je per se zo veel lezers hebben dan? Want als je een topic aanmaakt of je verhaal in de spotlight dumpt (ik weet het, niet iedereen heeft daar credits voor, ikzelf ook niet) of reclame maakt in de shoutbox (wat naar mijn mening niet veel effect heeft eigenlijk, veel mensen weten geloof ik niet eens van het bestaan van de shoutbox af) dan krijg je toch ook al lezers erbij? Is dat niet voldoende? Verder is er een kans dat als een user op ''willekeurige story'' klikt, jouw verhaal ziet en 'm op die manier gaat lezen.
    Dit is totaal niet aanvallend bedoelt, ik vroeg het me gewoon af. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Eigenlijk heb ik een klein vraagje. Ik ben het er mee eens dat je gewoon reclame moet mogen maken in iemands GB mits er op zijn/haar profiel staat dat dat mag. En dat kan inderdaad best tussen de huisregels gezet mogen worden dat het dan wél mag.

    Maar waarom zou je zo graag reclame willen maken in iemands gb? Ik bedoel, wil je per se zo veel lezers hebben dan? Want als je een topic aanmaakt of je verhaal in de spotlight dumpt (ik weet het, niet iedereen heeft daar credits voor, ikzelf ook niet) of reclame maakt in de shoutbox (wat naar mijn mening niet veel effect heeft eigenlijk, veel mensen weten geloof ik niet eens van het bestaan van de shoutbox af) dan krijg je toch ook al lezers erbij? Is dat niet voldoende? Verder is er een kans dat als een user op ''willekeurige story'' klikt, jouw verhaal ziet en 'm op die manier gaat lezen.
    Dit is totaal niet aanvallend bedoelt, ik vroeg het me gewoon af. (:


    Ik denk dat iedere schrijver het leuk vindt als zo veel mogelijk mensen zijn verhaal lezen. Ik heb een verhaal met maar twee actieve abo's en ik vind het evenzogoed een hartstikke leuk verhaal om aan te schrijven, maar ik zou het nog leuker vinden als er meer mensen zouden die ik met mijn verhaal kan vermaken (want dat is waar ik hier voor schrijf).

    Gisteren heb ik veel mensen aangeschreven (gewoon om eens te proberen, ik wist niet dat het niet mocht) voor een nieuw verhaal en daardoor heb ik op een dag meer dan zestig abo's gekregen. Van mensen die het fijn vonden dat ik hen op het verhaal had geattendeerd. Van hen kreeg ik hele leuke reacties en ik zou liegen als ik zou zeggen dat dat me niets doet.

    Topics aanmaken trekt wel wat mensen, maar toch aanzienlijk minder mensen dan het persoonlijk aanschrijven van mensen die graag lezen over jouw onderwerp. Ik hoop dat ik het zo een beetje heb duidelijk gemaakt waarom ik het fijn vindt. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 13:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Ensiferum
    Wauw dat is echt gaaf..
    Ja ik heb af en toe ook wel iemand aan geschreven.. Vaak vroeg ik of ze mij mis konden zeggen wat ze er van vonden.
    Zo hield ik ook Abbo's over, heel veel zelfs. Voor mij zijn 20+ lezers al veel abbo's XD..
    Dat is zeer zeker leuk, dus ik denk ook wel dat het leuker is als bijvo er een regel komt dat je in Blog's/gb waar mensen wel reklame willen hebben, de regel voor kan komen. Maar zodra iemand het van zijn profiel af haald dat daar ook dan respect voor moet wezen, dat der dan niet meer bij die gene gepost woord.
    Zodat de verwarring weg zal blijven, en ook geen extra werk woord gemaakt..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi