• Hoi,

    Gezien het niet meevalt om lezers voor je te verhalen te werven doordat je je creaties maar op weinig manier kunt en mag promoten, vroeg ik me af of de regels niet iets versoepeld kunnen worden omtrent het maken van reclame in gastenboeken.

    Er zijn namelijk veel mensen die op hun profiel aangeven reclame te willen ontvangen, maar wanneer je hier als schrijver in mee zou gaan, overtreed je nog steeds de huisregels.

    Ik wil absoluut niet dat de ban opgeheven wordt en iedereen overal reclame mag maken, maar dat er een regeltje bij komt dat het maken van reclame in gastenboeken enkel is toegestaan als diegene daar om vraagt.

    EDIT (mod):

    Mod-mededeling

    In dit topic vindt je verdere informatie. =)

    Hierbij een slotje. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 9:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 14:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)

    Het gaat niet zo zeer om de mensen die het vervelend vinden, want voor hun zou er niks veranderen.
    Het gaat om degene die hun verhaal willen promoten bij mensen die reclame willen ontvangen en om de users die het wel fijn vinden om op de hoogte te worden gehouden van nieuwe verhalen. Ik begrijp niet zo goed wat hierop tegen zou zijn. :S


    Daarvoor zijn de spotlight, shoutbox en het hele promoten-forum ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap het probleem niet zo goed, wat jij nu zegt gebeurd al gewoon? Die mensen laten op hun profiel wel weten of ze reclame willen ontvangen of niet.

    Draculea schreef:
    Ik snap het probleem niet zo goed, wat jij nu zegt gebeurd al gewoon? Die mensen laten op hun profiel wel weten of ze reclame willen ontvangen of niet.

    Het probleem is dat ik het vervelend vindt om de regels te overtreden die staan opgeschreven in de huisregels. Dat iedereen het doet, wil niet zeggen dat het mag, dus ik vind het fijn als het - als iedereen het toch doet - ook wordt opgenomen in de huisregels zodat ik me er niet rot over voel.

    Want laten we wel wezen, in reactie op Helado, het persoonlijk benaderen van users (die dat willen!) levert tien keer zoveel geïnteresseerde lezers op dan de shoutbox, spotlight of het forum.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)
    Het probleem is dat ik het vervelend vindt om de regels te overtreden die staan opgeschreven in de huisregels. Dat iedereen het doet, wil niet zeggen dat het mag, dus ik vind het fijn als het - als iedereen het toch doet - ook wordt opgenomen in de huisregels zodat ik me er niet rot over voel.

    Want laten we wel wezen, in reactie op Helado, het persoonlijk benaderen van users (die dat willen!) levert tien keer zoveel geïnteresseerde lezers op dan de shoutbox, spotlight of het forum.



    Misschien een extreme vergelijking, maar als iedereen zin krijgt om iemand te vermoorden, en iedereen doet dat dan ook, dan gaan ze dat in de grondwet nog niet aanpassen omdat iedereen dat wil :')
    Die regel is er gekomen omdat meer mensen tegen zijn dan voor, en als mensen echt geinteresseerd zijn in een verhaal, zullen ze er wel op afkomen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)


    Misschien een extreme vergelijking, maar als iedereen zin krijgt om iemand te vermoorden, en iedereen doet dat dan ook, dan gaan ze dat in de grondwet nog niet aanpassen omdat iedereen dat wil :')
    Die regel is er gekomen omdat meer mensen tegen zijn dan voor, en als mensen echt geïnteresseerd zijn in een verhaal, zullen ze er wel op afkomen (:


    Ik vind het een beetje een vreemde vergelijking. Met het vermoorden van iemand, is een ander slachtoffer. Dat is hier niet zo.
    Ik begrijp dat de regel op zich bestaat, dat heb ik volgens mij al tien keer gezegd en daar ben ik het ook mee eens, maar ik zie niet in waarom iemand tegen de uitbreiding zou zijn dat mensen die dat willen, toch "legaal" reclame op hun profiel kunnen krijgen zonder dat de mensen die aan hun wensen voldoen de regels overtreden.

    En dat terzijde, "als mensen echt geïnteresseerd zijn in een verhaal, zullen ze er wel op afkomen", moeten ze daar wel de mogelijkheid voor hebben. Je zei net zelf al dat veel mensen het forum niet iedere dag lezen en niet iedereen heeft de financiële middelen om zijn verhalen maar om de haverklap in de spotlight te zetten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)

    Ik vind het een beetje een vreemde vergelijking. Met het vermoorden van iemand, is een ander slachtoffer. Dat is hier niet zo.
    Ik begrijp dat de regel op zich bestaat, dat heb ik volgens mij al tien keer gezegd en daar ben ik het ook mee eens, maar ik zie niet in waarom iemand tegen de uitbreiding zou zijn dat mensen die dat willen, toch "legaal" reclame op hun profiel kunnen krijgen zonder dat de mensen die aan hun wensen voldoen de regels overtreden.

    En dat terzijde, "als mensen echt geïnteresseerd zijn in een verhaal, zullen ze er wel op afkomen", moeten ze daar wel de mogelijkheid voor hebben. Je zei net zelf al dat veel mensen het forum niet iedere dag lezen en niet iedereen heeft de financiële middelen om zijn verhalen maar om de haverklap in de spotlight te zetten.


    De shoutbox is gratis, er is een zoekmachine en de top verandert om het uur. En als je echt op zoek bent naar nieuwe stories, dan gaan de meesten wel op het forum zoeken, hoor ^^
    En in dit geval zijn er wel degelijk 'slachtoffers'; degenen die het niet op hun profiel willen. En technisch gezien is het reeds 'legaal' om het op de profielen van mensen te posten die er geen problemen mee hebben. Dat wordt meestal niet gemeld, behalve als er gepost wordt bij mensen die het niet willen, en dat wordt dan bestraft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)

    De shoutbox is gratis, er is een zoekmachine en de top verandert om het uur. En als je echt op zoek bent naar nieuwe stories, dan gaan de meesten wel op het forum zoeken, hoor ^^
    En in dit geval zijn er wel degelijk 'slachtoffers'; degenen die het niet op hun profiel willen. En technisch gezien is het reeds 'legaal' om het op de profielen van mensen te posten die er geen problemen mee hebben. Dat wordt meestal niet gemeld, behalve als er gepost wordt bij mensen die het niet willen, en dat wordt dan bestraft.

    Dat is juist het probleem dat hier besproken wordt. De regel iets aanpassen zodat dat mag zou toch mogelijk zijn? Dan worden mensen die reclame maken bij mensen die het willen niet gestraft. Ik zie het probleem daarvan niet in.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 11:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dat is juist het probleem dat hier besproken wordt. De regel iets aanpassen zodat dat mag zou toch mogelijk zijn? Dan worden mensen die reclame maken bij mensen die het willen niet gestraft. Ik zie het probleem daarvan niet in.


    De meesten plaatsen dat gewoon in random gb's, dus ze worden toch sowieso gestraft voor het posten in gb's die het niet willen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)

    De meesten plaatsen dat gewoon in random gb's, dus ze worden toch sowieso gestraft voor het posten in gb's die het niet willen.

    Ik heb het over het tegenover gestelde. Mensen die gemeld worden als ze posten bij iemand die wel reclame wilt en dus ook gestraft zouden moeten worden volgens de huidige regels.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 11:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Helado schreef:
    (...)

    De shoutbox is gratis, er is een zoekmachine en de top verandert om het uur. En als je echt op zoek bent naar nieuwe stories, dan gaan de meesten wel op het forum zoeken, hoor ^^
    En in dit geval zijn er wel degelijk 'slachtoffers'; degenen die het niet op hun profiel willen. En technisch gezien is het reeds 'legaal' om het op de profielen van mensen te posten die er geen problemen mee hebben. Dat wordt meestal niet gemeld, behalve als er gepost wordt bij mensen die het niet willen, en dat wordt dan bestraft.


    Technisch gezien is het legaal? Niet als ik naar de huisregels kijk, hoor!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het een goed idee, ik heb zelf al een Blog gemaakt voor reklame, omdat ik te lui ben gewoorden om steeds te moeten scrollen heb meer dan 3000 bladzijdes, en dan steeds te moeten zoeken naar die nieuwe story die mensen bij me gedropt hebben heb ik niet zo'n zin in. XD
    Dus heb ik dat via een blog laten doen, en daar staan nu alle nieuwe verhaaltjes bij mij in, die ik binnen krijg.
    Zodat mijn GB niet letterlijk vol gespamed wordt..
    Dus ik vind het wel een goed idee!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Helado schreef:
    (...)

    De shoutbox is gratis, er is een zoekmachine en de top verandert om het uur. En als je echt op zoek bent naar nieuwe stories, dan gaan de meesten wel op het forum zoeken, hoor ^^
    En in dit geval zijn er wel degelijk 'slachtoffers'; degenen die het niet op hun profiel willen. En technisch gezien is het reeds 'legaal' om het op de profielen van mensen te posten die er geen problemen mee hebben. Dat wordt meestal niet gemeld, behalve als er gepost wordt bij mensen die het niet willen, en dat wordt dan bestraft.


    Dit blijft een punt waar iedereen over blijft struikelen, maar het gaat nog steeds om de gastenboeken van mensen die wel reclame wensen te ontvangen.
    Geen slachtoffers dus, want voor degene die geen reclame willen, verandert er niets.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sonyara schreef:
    Ik vind het een goed idee, ik heb zelf al een Blog gemaakt voor reklame, omdat ik te lui ben gewoorden om steeds te moeten scrollen heb meer dan 3000 bladzijdes, en dan steeds te moeten zoeken naar die nieuwe story die mensen bij me gedropt hebben heb ik niet zo'n zin in. XD
    Dus heb ik dat via een blog laten doen, en daar staan nu alle nieuwe verhaaltjes bij mij in, die ik binnen krijg.
    Zodat mijn GB niet letterlijk vol gespamed wordt..
    Dus ik vind het wel een goed idee!!!


    Blog vind ik ook een heel goed idee, maar dat zou iedereen dan consequent moeten doen, anders haal je bovenstaand probleem er niet mee weg. ^^
    Bovendien mag dat officieel ook niet, volgens de regels. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)

    Blog vind ik ook een heel goed idee, maar dat zou iedereen dan consequent moeten doen, anders haal je bovenstaand probleem er niet mee weg. ^^
    Bovendien mag dat officieel ook niet, volgens de regels. D:



    Ow echt, 0_o oeps, (a)
    Dat wist ik dus niet, ik dacht dat dat wel mocht namelijk..
    Hmmz, had ik eindelijk iets gevonden om mijn Gb iets te verlichten mag dat dus eigenlijk niet :S
    Sorry!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    De regel moet gewoon worden aangepast zodat het wel mag op de profielen van mensen die duidelijk hebben aangegeven wel reclame te willen ontvangen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes