• De jongens van One Direction reden donderdag maar liefst drie keer door rood in de Australische stad Perth. "Dit is onacceptabel gedrag", volgens de lokale politie, die de zaak gaat onderzoeken.


    De Britse band arriveerde donderdagochtend vroeg in Perth, waarna ze vanaf het vliegveld door fans zouden zijn achtervolgd. Dat is geen excuus, volgens de politie.
    "Dat ze popsterren zijn wil niet zeggen dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden", laat commissaris Nick Anticich weten aan Perth Now.
    Volgens de site stonden er maar een stuk of vijftien fans te wachten op het vliegveld. Toch ging het vijftal er direct vandoor in een stoet van drie geblindeerde auto's. Omdat de auto's van One Direction door rood reden, deden de fans hetzelfde, volgens een ooggetuige.
    Onbeschoft
    Het gezelschap stopte bij een benzinepomp waar de beveiligers van One Direction de fans en hun nummerborden zouden hebben gefotografeerd en hen op een agressieve toon hebben verzocht de achtervolging te stoppen. "Ze waren gewoon onbeschoft", vertelt een teleurgestelde fan.
    Een woordvoerder van de band laat E! News weten dat de beveiligers juist bezorgd waren om de fans en hen bij de benzinepomp alleen hebben geadviseerd voorzichtig te rijden.

    http://www.nu.nl/achterklap/3586380/one-direction-onbeschoft-in-australie.html

    Yup.. Jullie lieve onschuldige 1D gaat binnenkort ook onderuit…

    Het divagedrag begint al. Nog even en we hebben 5 Justin Biebers erbij.


    Take me to wonderland

    Ohnee, ze volgen Justin Bieder (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Twist schreef:
    Het divagedrag begint al. Nog even en we hebben 5 Justin Biebers erbij.


    Queer zijn is gewoon alles

    El oh el.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Die woordvoeder die alles positief stelt voor One Direction en die fan die media wilt halen vind ik niet echt, ehh, betrouwbare bronnen als het gaat om wat er écht is gebeurd, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Twist schreef:
    Het divagedrag begint al. Nog even en we hebben 5 Justin Biebers erbij.



    Hahahahah echt hé! xD nu hebben we 6 Justin Biebers x’D hi-la-risch!

    Idioot gedrag en van de fans ben je dat gewoon gewend dat zijn idioten, maar het is ook dom van die popsterretjes om gewoon door rood te rijden.
    Wat dacht ze nou= Dat de fans zouden stoppen bij een stoplicht en hen lieten gaan? Dacht het niet.
    Ze horen een goed voorbeeld te geven en dat is dit niet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wauw, ze rijden door rood net zoals andere, normale mensen. Big deal zeg. Ze moeten zich ook gewoon aan de wet houden, maar om er nou zo'n probleem van te maken en het op internet te plaatsen? Dat vind ik overdreven.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Dit is volgens mij al best wel oud nieuws :s


    'Darling, just hold on'

    Eternamente schreef:
    Wauw, ze rijden door rood net zoals andere, normale mensen. Big deal zeg. Ze moeten zich ook gewoon aan de wet houden, maar om er nou zo'n probleem van te maken en het op internet te plaatsen? Dat vind ik overdreven.


    Waarschijnlijk reden hun beveiligers trouwens en hadden zij er dus weinig over te zeggen.. ;u

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 18:21 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    MaejorBieber schreef:
    (...)


    Hahahahah echt hé! xD nu hebben we 6 Justin Biebers x’D hi-la-risch!

    Ik zie niet in wat er hilarisch aan is? Laten we hopen dat die boyband snel uit elkaar is zodat we niks meer van hen horen. Bij Bieber heb ik de hoop al opgegeven dat hij uit de spotlight gaat verdwijnen.


    Take me to wonderland

    Eternamente schreef:
    Wauw, ze rijden door rood net zoals andere, normale mensen. Big deal zeg. Ze moeten zich ook gewoon aan de wet houden, maar om er nou zo'n probleem van te maken en het op internet te plaatsen? Dat vind ik overdreven.

    Ik zie dagelijks mensen die door het rood rijden, veel meer dan drie keer zelfs. Wauw, bel de kranten eens op, want dát is echt schokkend nieuws. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Depay schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk reden hun beveiligers trouwens en hadden zij er dus weinig over te zeggen.. ;u


    Dat ook nog eens. Bij 'onbeschoft' dacht ik aan Justin Bieber gedrag, niet dat anderen in een auto waarin zij zaten door rood zouden rijden.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Depay schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk reden hun beveiligers trouwens en hadden zij er dus weinig over te zeggen.. ;u


    Die mogen geen eens rijden, die jochies zijn volgens mij pas 12 :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Die mogen geen eens rijden, die jochies zijn volgens mij pas 12 :P


    Ze zijn allemaal ouder dan jij bent.


    Eternamente, everlastingly, for all time