• De jongens van One Direction reden donderdag maar liefst drie keer door rood in de Australische stad Perth. "Dit is onacceptabel gedrag", volgens de lokale politie, die de zaak gaat onderzoeken.


    De Britse band arriveerde donderdagochtend vroeg in Perth, waarna ze vanaf het vliegveld door fans zouden zijn achtervolgd. Dat is geen excuus, volgens de politie.
    "Dat ze popsterren zijn wil niet zeggen dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden", laat commissaris Nick Anticich weten aan Perth Now.
    Volgens de site stonden er maar een stuk of vijftien fans te wachten op het vliegveld. Toch ging het vijftal er direct vandoor in een stoet van drie geblindeerde auto's. Omdat de auto's van One Direction door rood reden, deden de fans hetzelfde, volgens een ooggetuige.
    Onbeschoft
    Het gezelschap stopte bij een benzinepomp waar de beveiligers van One Direction de fans en hun nummerborden zouden hebben gefotografeerd en hen op een agressieve toon hebben verzocht de achtervolging te stoppen. "Ze waren gewoon onbeschoft", vertelt een teleurgestelde fan.
    Een woordvoerder van de band laat E! News weten dat de beveiligers juist bezorgd waren om de fans en hen bij de benzinepomp alleen hebben geadviseerd voorzichtig te rijden.

    http://www.nu.nl/achterklap/3586380/one-direction-onbeschoft-in-australie.html

    Yup.. Jullie lieve onschuldige 1D gaat binnenkort ook onderuit…

    Chocolata schreef:
    Ruzie, ruzie, ruzie, gewone reactie, ruzie, ruzie. Dit is weer overduidelijk een 1D is beter nee JB is beter nee het zijn allebei klootzakken-topic. (cat)



    Hahahah om eerlijk te zijn wel ja ^^

    Gaat weer lekker hier, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chocolata schreef:
    Ruzie, ruzie, ruzie, gewone reactie, ruzie, ruzie. Dit is weer overduidelijk een 1D is beter nee JB is beter nee het zijn allebei klootzakken-topic. (cat)


    Hoe wil je dan je mening uiten zonder dat je veroordeeld wordt tot die categorie die jij benoemt?


    Pretty is just a pretty word.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik ook niet. Idd ik quote jou maar met jullie bedoelde ik in het algemeen. Ik had het beter moeten verwoorden . Excuses daarvoor :’) En nee ik zei niet dat je zegt dat 1D perfect is. Hoe vaak heb ik dat wel niet gelezen en gehoord van Directioners die 1D perfet vinden en JB haten? Heeeel vaak. Beliebers gaan bv niet zelfmoord plegen omdat er wat gemeens over hun idool gezegd wordt. Wel snijden sommige Beliebers zich omdat Justin “weed” gerookt zou hebben. Sommige Directioners in tegen deel gaan zich zelf niet snijden maar denken hopla weg hiermee ze en vermoorden hun zelf -.- Omdat er blijkbaar wat over Larry Stylinson gezegdt werd… Weet je in elke fanbase zitten rotte appels. Dus ook Beliebers maar ook Directioners.. En weet je ik heb het helemaal niet over jou als je dat denkt.. I don’t know you.. Zullen we nu gewoon dit discussie sluiten? Ik wil niet onnodig kinderachtig te zijn om steeds terug te quoten omdat ik mijn mening wil laten horen.


    Laat maar, inderdaad. Ik vertel ook maar mijn mening, buiten het feit om dat ik een Directioner ben. Daar ligt dat gewoon buiten van. (:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 20:17 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Hoe wil je dan je mening uiten zonder dat je veroordeeld wordt tot die categorie die jij benoemt?

    Ik zeg niet dat jij je mening niet mag uiten, wel dat er teveel geruziet wordt, naar mijn mening. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat jij je mening niet mag uiten, wel dat er teveel geruziet wordt, naar mijn mening. :Y)


    Daar ben ik het ook wel mee eens, ja.


    Pretty is just a pretty word.

    Was jij niet degene die niet tegen kritiek op Justin Bieber kon? (cat)


    ars moriendi

    Ramses schreef:
    Was jij niet degene die niet tegen kritiek op Justin Bieber kon? (cat)


    Nee dat was ik niet en dat ben ik ook niet :Y)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 20:43 ]

    Twist schreef:
    Het divagedrag begint al. Nog even en we hebben 5 Justin Biebers erbij.



    HAHAHA. Die vond ik leuk.


    -

    Depay schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk reden hun beveiligers trouwens en hadden zij er dus weinig over te zeggen.. ;u


    Dit. En het feit dat ik het een beetje triest vind dat je dit er op deze manier een topic van maakt (':

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 21:13 ]


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Lol, ten eerste rijdt een chauffeur die jongens het land door, en zitten ze dus niet zelfs achter het stuur. Ten tweede waren die beveiligers "onbeschoft" (wat ik wel begrijp, want veel van die fans gaan veel te ver en luisteren gewoon niet wanneer hen wordt verzocht om weg te gaan).

    Wel weer een mooie, vette kop. Jammer hoor.


    ars moriendi

    De meest kleine dingen moeten al direct nieuws worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    De meest kleine dingen moeten al direct nieuws worden.


    Inderdaad.
    Oh, en de 'discussie' in dit topic gaat nergens over, 't is niet eens amuserend. :')

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 21:15 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Depay schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk reden hun beveiligers trouwens en hadden zij er dus weinig over te zeggen.. ;u


    This. Plus: door rood rijden of een tattooverslaving is toch wel van een ander kaliber dan paparazzi slaan en op mensen spugen imho.
    En ik weet bijna zeker dat ik dit echt al minstens een week geleden op nu.nl heb gelezen


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Morticia schreef:
    De meest kleine dingen moeten al direct nieuws worden.

    't Is zelfs al oud nieuws. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."