• De jongens van One Direction reden donderdag maar liefst drie keer door rood in de Australische stad Perth. "Dit is onacceptabel gedrag", volgens de lokale politie, die de zaak gaat onderzoeken.


    De Britse band arriveerde donderdagochtend vroeg in Perth, waarna ze vanaf het vliegveld door fans zouden zijn achtervolgd. Dat is geen excuus, volgens de politie.
    "Dat ze popsterren zijn wil niet zeggen dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden", laat commissaris Nick Anticich weten aan Perth Now.
    Volgens de site stonden er maar een stuk of vijftien fans te wachten op het vliegveld. Toch ging het vijftal er direct vandoor in een stoet van drie geblindeerde auto's. Omdat de auto's van One Direction door rood reden, deden de fans hetzelfde, volgens een ooggetuige.
    Onbeschoft
    Het gezelschap stopte bij een benzinepomp waar de beveiligers van One Direction de fans en hun nummerborden zouden hebben gefotografeerd en hen op een agressieve toon hebben verzocht de achtervolging te stoppen. "Ze waren gewoon onbeschoft", vertelt een teleurgestelde fan.
    Een woordvoerder van de band laat E! News weten dat de beveiligers juist bezorgd waren om de fans en hen bij de benzinepomp alleen hebben geadviseerd voorzichtig te rijden.

    http://www.nu.nl/achterklap/3586380/one-direction-onbeschoft-in-australie.html

    Yup.. Jullie lieve onschuldige 1D gaat binnenkort ook onderuit…

    Eternamente schreef:
    (...)

    Ze zijn allemaal ouder dan jij bent.


    Echt waar, want ze lijken alsof ze net uit de luiers zijn xd
    En uit hun gedrag vind ik ook niet bepaald de volwassenheid terug.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hmmm dit had ik vorige week of twee weken geleden al gelezen...
    Maar waarom is dat groot nieuws?
    Ik denk dat ik ook door rood ga rijden, kom ik ook eens in het nieuws!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Taka schreef:
    (...)

    Die mogen geen eens rijden, die jochies zijn volgens mij pas 12 :P

    Sorry, ik trek mij sommige dingen echt te persoonlijk aan, maar twaalfjarigen moeten niet per se kinderachtig zijn. Ik ben zelf twaalf jaar en moet toegeven dat dat jong is, maar ik ken vijftien- of zestienjarigen die zich veel en véél kinderachtiger gedragen dan ik.
    Zo, dat was er uit. Excuses ^^.
    Je kan hier echt meteen de haters er tussenuit halen (cat).

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 18:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Twist schreef:
    (...)
    Ik zie niet in wat er hilarisch aan is? Laten we hopen dat die boyband snel uit elkaar is zodat we niks meer van hen horen. Bij Bieber heb ik de hoop al opgegeven dat hij uit de spotlight gaat verdwijnen.


    Heb ik het nu heel erg verkeerd voor, of was jij een Directioner?

    OT: Ze rijden niet eens zelf, hoor. En wow, ze rijden door het rood licht, wat een vergelijking met Bieber. ._.
    En trouwens, je bent zelf een Directioner, dus wat schiet je met dit soort topics op?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Taka schreef:
    (...)

    Echt waar, want ze lijken alsof ze net uit de luiers zijn xd
    En uit hun gedrag vind ik ook niet bepaald de volwassenheid terug.


    Dat vind ik van jou ook als je mensen zo naar beneden gaat halen terwijl je ze niet eens kent. Ik ben geen fan van hun, maar ik vind dit alles zeer overdreven.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Lol. Zelfs als ze tegen een auto aanrijden is het geen ''big deal''.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 18:30 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chocolata schreef:
    (...)
    Sorry, ik trek mij sommige dingen echt te persoonlijk aan, maar twaalfjarigen moeten niet per se kinderachtig zijn. Ik ben zelf twaalf jaar en moet toegeven dat dat jong is, maar ik ken vijftien- of zestienjarigen die zich veel en véél kinderachtiger gedragen dan ik.
    Zo, dat was er uit. Excuses ^^.
    Je kan hier echt meteen de haters er tussenuit halen (cat).

    Zelfs 18-jarigen kunnen kinderachtiger zijn. Mijn klas is het levende bewijs. -sigh-

    Vulcano schreef:
    Heb ik het nu heel erg verkeerd voor, of was jij een Directioner?

    Heb je niet verkeerd. :') Ik was inderdaad een Directioner, maar dat is over de maanden fel verminderd.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 18:31 ]


    Take me to wonderland

    Javier schreef:
    Hmmm dit had ik vorige week of twee weken geleden al gelezen...
    Maar waarom is dat groot nieuws?
    Ik denk dat ik ook door rood ga rijden, kom ik ook eens in het nieuws!


    Voor 220 euro + 7 euro administratie kosten, zou je eigenlijk ook wel in het nieuws mogen :X

    Chocolata schreef:
    (...)
    Sorry, ik trek mij sommige dingen echt te persoonlijk aan, maar twaalfjarigen moeten niet per se kinderachtig zijn. Ik ben zelf twaalf jaar en moet toegeven dat dat jong is, maar ik ken vijftien- of zestienjarigen die zich veel en véél kinderachtiger gedragen dan ik.
    Zo, dat was er uit. Excuses ^^.
    Je kan hier echt meteen de haters er tussenuit halen (cat).


    Sorry, ik zal volgende keer de leeftijd 11 jaar nemen, als dat je gelukkiger maakt.
    Ik gebruikte 12 jaar eigenlijk meer als voorbeeld om mijn punt beter naar voren te laten komen.
    Maar ik bedoel niet dat alle 12 jarige kinderachtig zijn, er zijn namelijk altijd uitzonderingen.

    Eternamente schreef:
    (...)

    Dat vind ik van jou ook als je mensen zo naar beneden gaat halen terwijl je ze niet eens kent. Ik ben geen fan van hun, maar ik vind dit alles zeer overdreven.


    Ja, maar het verschil tussen mij en hen is toch wel dat zij een voorbeeldfunctie hebben en ik niet, dus ik mag lekker zo onvolwassen mogelijk doen.
    Dus lekker puh! :P Ik vind gewoon dat ze zich nogal knullig en onvolwassen naar buiten profileren.
    En idd, ik ken ze niet, maar ze maken op mij geen volwassen indruk, dus bewijs jij maar het tegen deel :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Butera schreef:
    Lol. Zelfs als ze tegen een auto aanrijden is het geen ''big deal''.


    Als het Justin Bieber was geweest was het wel “big deal” maar omdat het weer de onschuldige 1D is, is het helemaal niet erg :c

    Twist schreef:
    (...)
    Heb je niet verkeerd. :') Ik was inderdaad een Directioner, maar dat is over de maanden fel verminderd.


    Oh, okay. Anders vond ik je reacties best vreemd, daarom dat ik het even vroeg. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Taka schreef:
    (...)

    Ja, maar het verschil tussen mij en hen is toch wel dat zij een voorbeeldfunctie hebben en ik niet, dus ik mag lekker zo onvolwassen mogelijk doen.
    Dus lekker puh! :P Ik vind gewoon dat ze zich nogal knullig en onvolwassen naar buiten profileren.
    En idd, ik ken ze niet, maar ze maken op mij geen volwassen indruk, dus bewijs jij maar het tegen deel :P


    Nou, van het weinige dat ik van hen gezien heb en van jou, komen zij volwassener over. Maar doe jij lekker onvolwassen, joh, dan moet je enkel niet gaan zeuren als anderen het ook doen.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Als het Justin Bieber was geweest was het wel “big deal” maar omdat het weer de onschuldige 1D is, is het helemaal niet erg :c

    En jij bent een Directioner? Excusez-moi, dat is een beetje vreemd dan :3.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eternamente schreef:
    (...)

    Nou, van het weinige dat ik van hen gezien heb en van jou, komen zij volwassener over. Maar doe jij lekker onvolwassen, joh, dan moet je enkel niet gaan zeuren als anderen het ook doen.


    Dat vind ik een nogal vroeg getrokken conclusie en zeker een erg subjectieve, want je vindt het neit volwassen dat ik een andere mening heb over jouw bandje die nog geen eens naar mijn mening echt goed spelen. Dus nee, ik neem jouw conclusie hierin niet bepaald serieus, kom eens met feiten in plaats van overhaaste conclusies.

    Ps. ik heb nooit gezegd dat ik onvolwassen doe ik zei alleen dat ik geen voorbeeldfunctie heb en ik daarom onvolwassen zou kunnen doen. Daar ga je alweer met het trekken van je overhaaste conclusies :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Als het Justin Bieber was geweest was het wel “big deal” maar omdat het weer de onschuldige 1D is, is het helemaal niet erg :c

    Bij Bieber is het volgens de fans ook nooit slecht wat hij doet. Is nu net hetzelfde.


    Take me to wonderland

    Quigley schreef:
    Ohnee, ze volgen Justin Bieder (cat)


    Even though, I'm a directioner.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.