• De jongens van One Direction reden donderdag maar liefst drie keer door rood in de Australische stad Perth. "Dit is onacceptabel gedrag", volgens de lokale politie, die de zaak gaat onderzoeken.


    De Britse band arriveerde donderdagochtend vroeg in Perth, waarna ze vanaf het vliegveld door fans zouden zijn achtervolgd. Dat is geen excuus, volgens de politie.
    "Dat ze popsterren zijn wil niet zeggen dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden", laat commissaris Nick Anticich weten aan Perth Now.
    Volgens de site stonden er maar een stuk of vijftien fans te wachten op het vliegveld. Toch ging het vijftal er direct vandoor in een stoet van drie geblindeerde auto's. Omdat de auto's van One Direction door rood reden, deden de fans hetzelfde, volgens een ooggetuige.
    Onbeschoft
    Het gezelschap stopte bij een benzinepomp waar de beveiligers van One Direction de fans en hun nummerborden zouden hebben gefotografeerd en hen op een agressieve toon hebben verzocht de achtervolging te stoppen. "Ze waren gewoon onbeschoft", vertelt een teleurgestelde fan.
    Een woordvoerder van de band laat E! News weten dat de beveiligers juist bezorgd waren om de fans en hen bij de benzinepomp alleen hebben geadviseerd voorzichtig te rijden.

    http://www.nu.nl/achterklap/3586380/one-direction-onbeschoft-in-australie.html

    Yup.. Jullie lieve onschuldige 1D gaat binnenkort ook onderuit…

    Taka schreef:
    (...)

    Dat vind ik een nogal vroeg getrokken conclusie en zeker een erg subjectieve, want je vindt het neit volwassen dat ik een andere mening heb over jouw bandje die nog geen eens naar mijn mening echt goed spelen. Dus nee, ik neem jouw conclusie hierin niet bepaald serieus, kom eens met feiten in plaats van overhaaste conclusies.

    Ps. ik heb nooit gezegd dat ik onvolwassen doe ik zei alleen dat ik geen voorbeeldfunctie heb en ik daarom onvolwassen zou kunnen doen. Daar ga je alweer met het trekken van je overhaaste conclusies :P


    Volgens mij trek jij overhaaste beslissingen. 'mijn bandje'? Ik zeg net dat ik geen fan ben, ik luister er ook niet naar en ken ze amper. Het is geen conclusie, het is mijn mening. Je hoeft mij niet te vertellen of ik die mening wel of niet mag hebben, ik ga toch ook niet zeggen welke mening je moet hebben?

    Ik heb ook nooit gezegd dat je onvolwassen doet, ik zeg 'als jij dat wilt', niet 'dat doe jij'. Misschien moet je zelf maar even beter nadenken voor je iets post.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ach joh. Voor mijn part tuffen ze ook van een balkon net als die Bieber. Ze doen maar wat ze leuk vinden. Ze zullen vanzelf wel inzien dat zich zo gedragen geen goede kant opgaat. En hopelijk gaan de fans dat ook snel een keer zien. Want wat ik nu zie is dat de fans alles een beetje goed proberen te praten, nu zeg ik niet dat elke fan dit doet maar zeker wel een deel.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een beetje raar dat er eerst staat de jongens van 1D door rood reden en verder op in het artikel staat dat de drie auto's waarmee ze van het vliegveld vertrokken door rood reden. Lijkt mij toch wel verschil maken hoewel het natuurlijk niet goed is dat er door rood is gereden. En ik vind het goed dat de lokale politie de zaak gaat uit zoeken.

    Yup.. Jullie lieve onschuldige 1D gaat binnenkort ook onderuit…

    En ik weet niet wat ik hier van moet denken.


    Physics is awesome

    En je ziet weer precies wie de haters zijn, geweldig! Who cares!
    Serieus deze bronnen zijn echt slecht + het is een journalistiek niveau van niks.
    Mocht ik hiermee aankomen op school (ja ik doe journalistiek) zou ik kei hard afgemaakt worden xD
    Of terwijl nee ik neem dit niet al te serieus.
    Daarbij al zou het Justin Bieber, Katy Perry, Nicki Minaj, Usher of wie dan ook zijn, still don't care.
    Er zijn genoeg mensen die dit soort acties hebben en nog veel erger.
    Misschien moeten ze daar hun tijd aan verspillen én aan nieuws wat wel echt belangrijk is/er toe doet.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 18:58 ]

    Dit bericht is wel alweer een tijdje oud, ik vind het niet meer zo relevant eigenlijk :p


    Life is hard and then we die

    Eternamente schreef:
    Wauw, ze rijden door rood net zoals andere, normale mensen. Big deal zeg. Ze moeten zich ook gewoon aan de wet houden, maar om er nou zo'n probleem van te maken en het op internet te plaatsen? Dat vind ik overdreven.



    +

    Yup.. Jullie lieve onschuldige 1D gaat binnenkort ook onderuit…


    Probeer je nu te zeggen dat One Direction net zo wordt als Justin Bieber, omdat ze even door rood rijden, zoals velen weleens gedaan hebben? Wat een drama weer.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 19:00 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kon het niet laten.

    Bij One Direction is het natuurlijk allemaal de schuld van de beveiligers of de fans of wat dan ook, want het zijn allemaal engeltjes die zich heel braaf gedragen. Geloof je het zelf?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ravenswood schreef:
    Ik kon het niet laten.



    Hahaha


    26 - 02 - '16

    Eternamente schreef:
    (...)

    Volgens mij trek jij overhaaste beslissingen. 'mijn bandje'? Ik zeg net dat ik geen fan ben, ik luister er ook niet naar en ken ze amper. Het is geen conclusie, het is mijn mening. Je hoeft mij niet te vertellen of ik die mening wel of niet mag hebben, ik ga toch ook niet zeggen welke mening je moet hebben?

    Ik heb ook nooit gezegd dat je onvolwassen doet, ik zeg 'als jij dat wilt', niet 'dat doe jij'. Misschien moet je zelf maar even beter nadenken voor je iets post.


    Ik begin hier een beetje moe van te worden...
    Dus denk niet dat ik hierna nog reageer, omdat ik niet echt het idee heb dat we hier uitkomen.
    En ik heb niet zo'n zin in een oneindige discussie, want dat zou mij kinderachtig maken, niet waar? :P

    Als iemand zijn leven zowat op het spel zit (en ja, dit bedoel ik figuurlijk voor als je daarover gaat klagen), is het dan zo gek dat ik denk dat het jouw bandje is. Ik weet het niet, want je kunt nog zo vaak en hard roepen dat het jouw bandje niet is alleen dat maakt het nog niet waar. Maar dat is iets waar jij het niet mee eens bent en waar jij over verder gaat zieken en toevallig is dat ook iets waar ik toevallig geen zin in heb om te lezen :P Dus veel succes met je geklaag alvast.

    Ik heb nooit iets gezegd over dat jij niet je mening mag hebben en zelfs als ik dat zou doen, wat denk je dat ik ga doen? :P
    Denk je soms dat ik je een boete ga geven of dat je dan plotseling sterft? :P Dus dat vond ik een beetje een raar verhaal, maar wellicht ga jij dat beter toelichten en verder over klagen hoe ik het mis heb, waar ik alweer geen zin heb om te lezen, dus veel plezier alsnog met je reactie :P

    Je insinueert daarmee en het is eigenlijk geen eens meer een insinuatie maar als jij zo graag wilt dat ik je daarin de credits geef dan gun ik je dat wel en zeg ik bij deze dat je gelijk hebt. Er stond idd als jij dat wilt en niet dat doe jij. Dus gefeliciteerd je hebt gelijk. Maar dat is als ik het objectief bekijk los van alle emoties.

    Nou ja dit was het denk ik zo'n beetje, dus veel plezier met reageren,
    maak er een mooie en heeeeeeeele lange reactie van met veel woorden
    En als afsluiting een leuk plaatje, succes! :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wauw. Mensen die door rood rijden en omdat ze beroemd worden komen ze gelijk in een krant. Het waren waarschijnlijk hun chauffeurs. By the way, Bieber spuugt op zijn fans (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Arratay schreef:
    Bij One Direction is het natuurlijk allemaal de schuld van de beveiligers of de fans of wat dan ook, want het zijn allemaal engeltjes die zich heel braaf gedragen. Geloof je het zelf?


    Misschien moet je het artikel toch maar eens nog een keer lezen.


    Physics is awesome

    Arratay schreef:
    Bij One Direction is het natuurlijk allemaal de schuld van de beveiligers of de fans of wat dan ook, want het zijn allemaal engeltjes die zich heel braaf gedragen. Geloof je het zelf?


    Precies. Alsof het aan de mensen om hen heen ligt en ze zelf zonder enige fout door het leven gaan.


    26 - 02 - '16

    In dat artikel staan er trouwens ook verschillende keren 'volgens' en 'zouden' in, wat er dus op wijst dat het eerder roddels zijn, dan iets anders.

    En nee, ik zeg niet dat ze perfect zijn en nooit iets verkeerds doen. Ik pas gewoon mijn kennis uit de les Nederlands toe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Probeer je nu te zeggen dat One Direction net zo wordt als Justin Bieber, omdat ze even door rood rijden, zoals velen weleens gedaan hebben? Wat een drama weer.


    Ik heb gewoon een bloedhekel aan sommige Directioners die denken dat 1D lief en onschuldig zijn. Just look to Harry en Liam.. #justsaying..

    En btw toen Niall zijn tong uitstak en met zijn hand al schurend bij zijn kruis krapte vond iedereen dat natuurlijk hilarisch maar als Miley dat doet is het afschuwelijk. Als Bieber door rood zou rijden zouden jullie allemaal Justin belachelijk maken met de zinnen zoals: “Wat een onbeschofte knul bla bla” maar omdat het 1D is reageren jullie: “Oh iedereen rijd door rood nou en?”
    Ten eerste niet iedereen rijd door rood, en ten tweede door rood rijden is verboden vandaar dat je een bekeuring krijgt als je door rood rijd. En ja.. 1D gaat wel aardig de zelfde kant op als Justin.. Ik wil je heus niet aanvallen ofzo ik geef gewoon mijn mening.. Ben zelf ook fan van 1D dus… Maar ik vind 1D zelf ook niet “onschuldig” overkomen. Zowel Bieber als 1D zijn door het room hun verstrand kwijt. Momenteel is Bieber nu meer “de weg kwijt” volgens jullie maar binnenkort treed 1D wel zijn voetsporen binnen.