• De jongens van One Direction reden donderdag maar liefst drie keer door rood in de Australische stad Perth. "Dit is onacceptabel gedrag", volgens de lokale politie, die de zaak gaat onderzoeken.


    De Britse band arriveerde donderdagochtend vroeg in Perth, waarna ze vanaf het vliegveld door fans zouden zijn achtervolgd. Dat is geen excuus, volgens de politie.
    "Dat ze popsterren zijn wil niet zeggen dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden", laat commissaris Nick Anticich weten aan Perth Now.
    Volgens de site stonden er maar een stuk of vijftien fans te wachten op het vliegveld. Toch ging het vijftal er direct vandoor in een stoet van drie geblindeerde auto's. Omdat de auto's van One Direction door rood reden, deden de fans hetzelfde, volgens een ooggetuige.
    Onbeschoft
    Het gezelschap stopte bij een benzinepomp waar de beveiligers van One Direction de fans en hun nummerborden zouden hebben gefotografeerd en hen op een agressieve toon hebben verzocht de achtervolging te stoppen. "Ze waren gewoon onbeschoft", vertelt een teleurgestelde fan.
    Een woordvoerder van de band laat E! News weten dat de beveiligers juist bezorgd waren om de fans en hen bij de benzinepomp alleen hebben geadviseerd voorzichtig te rijden.

    http://www.nu.nl/achterklap/3586380/one-direction-onbeschoft-in-australie.html

    Yup.. Jullie lieve onschuldige 1D gaat binnenkort ook onderuit…

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon een bloedhekel aan sommige Directioners die denken dat 1D lief en onschuldig zijn. Just look to Harry en Liam.. #justsaying..

    En btw toen Niall zijn tong uitstak en met zijn hand al schurend bij zijn kruis krapte vond iedereen dat natuurlijk hilarisch maar als Miley dat doet is het afschuwelijk. Als Bieber door rood zou rijden zouden jullie allemaal Justin belachelijk maken met de zinnen zoals: “Wat een onbeschofte knul bla bla” maar omdat het 1D is reageren jullie: “Oh iedereen rijd door rood nou en?”
    Ten eerste niet iedereen rijd door rood, en ten tweede door rood rijden is verboden vandaar dat je een bekeuring krijgt als je door rood rijd. En ja.. 1D gaat wel aardig de zelfde kant op als Justin.. Ik wil je heus niet aanvallen ofzo ik geef gewoon mijn mening.. Ben zelf ook fan van 1D dus… Maar ik vind 1D zelf ook niet “onschuldig” overkomen. Zowel Bieber als 1D zijn door het room hun verstrand kwijt. Momenteel is Bieber nu meer “de weg kwijt” volgens jullie maar binnenkort treed 1D wel zijn voetsporen binnen.


    1 - Niemand heeft ooit gezegd dat als Bieber door rood zou rijden, mensen hem gelijk gaan haten. Niemand heeft ook ooit gezegd dat One Direction 'onschuldig' is. Plus, ze krijgen heus wel boetes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maven schreef:
    Ach joh. Voor mijn part tuffen ze ook van een balkon net als die Bieber. Ze doen maar wat ze leuk vinden. Ze zullen vanzelf wel inzien dat zich zo gedragen geen goede kant opgaat. En hopelijk gaan de fans dat ook snel een keer zien. Want wat ik nu zie is dat de fans alles een beetje goed proberen te praten, nu zeg ik niet dat elke fan dit doet maar zeker wel een deel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon een bloedhekel aan sommige Directioners die denken dat 1D lief en onschuldig zijn. Just look to Harry en Liam.. #justsaying..

    En btw toen Niall zijn tong uitstak en met zijn hand al schurend bij zijn kruis krapte vond iedereen dat natuurlijk hilarisch maar als Miley dat doet is het afschuwelijk. Als Bieber door rood zou rijden zouden jullie allemaal Justin belachelijk maken met de zinnen zoals: “Wat een onbeschofte knul bla bla” maar omdat het 1D is reageren jullie: “Oh iedereen rijd door rood nou en?”
    Ten eerste niet iedereen rijd door rood, en ten tweede door rood rijden is verboden vandaar dat je een bekeuring krijgt als je door rood rijd. En ja.. 1D gaat wel aardig de zelfde kant op als Justin.. Ik wil je heus niet aanvallen ofzo ik geef gewoon mijn mening.. Ben zelf ook fan van 1D dus… Maar ik vind 1D zelf ook niet “onschuldig” overkomen. Zowel Bieber als 1D zijn door het room hun verstrand kwijt. Momenteel is Bieber nu meer “de weg kwijt” volgens jullie maar binnenkort treed 1D wel zijn voetsporen binnen.


    Kun je alsjeblieft stoppen met dat 'jullie', want ik ben heus geen typical fangirl. En ten tweede; zelf vind ik Justin Bieber wel wat erger dan One Direction die eventjes door rood rijd. Als mijn moeder door rood rijdt, komt dat dan in de krant en is ze de weg kwijt?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou het niet raar vinden als het straks "begint" zoals hij bij Justin Bieber is begonnen. Die jongens worden zó onder druk gezet. Kijk naar wat ze het afgelopen jaar hebben geleverd. Een tour, een cd, parfum, interviews en hordes fans... Geen wonder dat ze zoiets doen.

    Maar het lijkt me aan de andere kant ook weer sterk dat ze het zelf waren die reden, en niet de kids van het management de fans hebben opgejaagd. Ik weet niet. Tot er meer bronnen zijn, houd ik me stil.


    Searching heavens for another earth

    Nog een topic?
    Anyway, natuurlijk zijn ze stom bezig met door rood de rijden, maar ik zie niet echt in waarom het nieuws is :Y)
    But hey, every step of a pop star needs to be followed!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 19:31 ]


    Tijd voor koffie.

    Averalda schreef:
    (...)

    1 - Niemand heeft ooit gezegd dat als Bieber door rood zou rijden, mensen hem gelijk gaan haten. Niemand heeft ook ooit gezegd dat One Direction 'onschuldig' is. Plus, ze krijgen heus wel boetes.


    Uhm jawel toen Justin door rood reed, toen kreeg hij allemaal reacties zoals: “Wat denkt die gast nou dat hij is?”. “Hij voelt zich groot”, “Wat een sukkel” “Een onbeschofte snotjong” Ja dit is gezegd toen Bieber door rood reed. Maar omdat 1D door rood reed is het allemaal heel onschuldig.. Want het is juist “Super grappig” “Ik kan er wel om lachen” “Iedereen rijd door rood?” Ja ja.Ik zeg niet dat door rood rijden een hele misdaad is. Ik vind het alleen belachelijk dat sommige Directioners hun “engeltjes” verdedigen omdat ze nooit iets verkeerds doen. We gaan wel zien.. 1D gaat achteruit net zoals Bieber…

    Kijk alleen maar naar Harry’s tattoo verslaving.. Dat kan uit de hand lopen.. Straks heeft hij zelfs tattoo’s op zijn kruis xD Maar goed natuurlijk hopen we langer te genieten van 1D (ben ook een Directioner) En hierbij sluit ik mijn discussie.

    Een van die jongens reed niet door rood, dat zal hun chauffeur geweest zijn, en dat wegsturen hebben hun bewakers gedaan, niet die jongens zelf.


    Food.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Kun je alsjeblieft stoppen met dat 'jullie', want ik ben heus geen typical fangirl. En ten tweede; zelf vind ik Justin Bieber wel wat erger dan One Direction die eventjes door rood rijd. Als mijn moeder door rood rijdt, komt dat dan in de krant en is ze de weg kwijt?


    Excuses ik heb me vergist One Direction is perfect! En Bieber is veeeeel erger!! Yup.. (cat) En ik blijf jullie zeggen voel je je soms aangesproken ofzo? Ik heb het over jullie algemeen niet over jou. En ja je vind Bieber veel erger… Je hoort hem niet eens meer negatief in de nieuws komen.. Binnenkort wordt 1D wel de nieuwe “Justin”

    OMG, wa Een wereldschokkend nieuws, woehoe, iedereen rijd wel eens door het rood zenne
    en als jullie da al zo bad-boy vinden dan echt waar -.-


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Excuses ik heb me vergist One Direction is perfect! En Bieber is veeeeel erger!! Yup.. (cat) En ik blijf jullie zeggen voel je je soms aangesproken ofzo? Ik heb het over jullie algemeen niet over jou. En ja je vind Bieber veel erger… Je hoort hem niet eens meer negatief in de nieuws komen.. Binnenkort wordt 1D wel de nieuwe “Justin”


    Ik heb nooit verteld dat One Direction perfect is, maar ik vind Bieber wel wat erger, dat klopt. Ik voel me aangesproken omdat je mij quote en tegen mij praat en dan 'jullie' zegt, zo gek is dat toch niet? Omdat er nu niets negatiefs over Bieber in het nieuws is, betekent dat niet dat de rest meteen vergeten is.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Ik heb nooit verteld dat One Direction perfect is, maar ik vind Bieber wel wat erger, dat klopt. Ik voel me aangesproken omdat je mij quote en tegen mij praat en dan 'jullie' zegt, zo gek is dat toch niet? Omdat er nu niets negatiefs over Bieber in het nieuws is, betekent dat niet dat de rest meteen vergeten is.

    Dus One Direction heeft anders geen slechte dingen gedaan of zo? Alleen dit, betekent niet dat de rest meteen vergeten is :] Oh wat zijn ze toch zo heilig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Er zijn ergere dingen in de wereld dan een stel tieneridolen die door rood rijden. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Ik heb nooit verteld dat One Direction perfect is, maar ik vind Bieber wel wat erger, dat klopt. Ik voel me aangesproken omdat je mij quote en tegen mij praat en dan 'jullie' zegt, zo gek is dat toch niet? Omdat er nu niets negatiefs over Bieber in het nieuws is, betekent dat niet dat de rest meteen vergeten is.


    Dat bedoel ik ook niet. Idd ik quote jou maar met jullie bedoelde ik in het algemeen. Ik had het beter moeten verwoorden . Excuses daarvoor :’) En nee ik zei niet dat je zegt dat 1D perfect is. Hoe vaak heb ik dat wel niet gelezen en gehoord van Directioners die 1D perfet vinden en JB haten? Heeeel vaak. Beliebers gaan bv niet zelfmoord plegen omdat er wat gemeens over hun idool gezegd wordt. Wel snijden sommige Beliebers zich omdat Justin “weed” gerookt zou hebben. Sommige Directioners in tegen deel gaan zich zelf niet snijden maar denken hopla weg hiermee ze en vermoorden hun zelf -.- Omdat er blijkbaar wat over Larry Stylinson gezegdt werd… Weet je in elke fanbase zitten rotte appels. Dus ook Beliebers maar ook Directioners.. En weet je ik heb het helemaal niet over jou als je dat denkt.. I don’t know you.. Zullen we nu gewoon dit discussie sluiten? Ik wil niet onnodig kinderachtig te zijn om steeds terug te quoten omdat ik mijn mening wil laten horen.

    Malafide schreef:
    Er zijn ergere dingen in de wereld dan een stel tieneridolen die door rood rijden. :}


    Please. Yes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ruzie, ruzie, ruzie, gewone reactie, ruzie, ruzie. Dit is weer overduidelijk een 1D is beter nee JB is beter nee het zijn allebei klootzakken-topic. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it