• Hallo, ik liep er al een tijdje mee rond. En sinds het topic van gisteren ben ik aan de slag gegaan op mijn profiel!

    Ik heb dingen weggedaan, nieuwe dingen geplaatst maar ook dingen behouden die leuk waren.

    Nu heb ik drie voorspelbare vragen voor jullie.

    1)Wat vind je van mijn profiel?
    2)Wat vind je van de template?
    3)Tips?

    Bedankt!
    DDVO


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind dat er meer plaatjes bij moeten en misschien quotes enz.


    26 - 02 - '16

    Ik zal meer foto's en quotes idd op zetten. Oja, geen HP he? je usernaam zeg namelijk al genoeg :P


    -

    Het template vind ik donker, maar leuk. Ik zie liever een template dat wat aan de duistere kant is dan duizenden kleurtjes. Ik vind trouwens wel dat je profiel nogal warrig is, maar dat ligt er gewoon aan omdat ik alles graag gestroomlijnd en netjes wil zien.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind het zeer veel weg hebben van eerst, alsof je alleen wat verwijderd hebt en een filmpje erbij hebt gedropt. Ik had eigenlijk wel een profiel verwacht dat er totáál anders uit zou zien. Verder had ik je al tips gegeven wat je er in kon doen.

    Maar ach, als jij er blij mee bent is het goed. (;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben niet zo gek op YouTube filmpjes op een profiel, maar ik vind hem verder wel leuk!


    Chaos is a ladder.

    Gibbs schreef:
    Ik vind het zeer veel weg hebben van eerst, alsof je alleen wat verwijderd hebt en een filmpje erbij hebt gedropt. Ik had eigenlijk wel een profiel verwacht dat er totáál anders uit zou zien. Verder had ik je al tips gegeven wat je er in kon doen.

    Maar ach, als jij er blij mee bent is het goed. (;


    Die heb ik ook opgevolgd.

    ^^

    Maar ik open dit topic voor meer tips, ik ga nu opzoek naar een voldygif en quote. :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Heujj doe jij ook atletiek? :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Voila, een gif en quotes. :]


    Queer zijn is gewoon alles

    Why do you life?

    Only i can life forever!


    *live.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vulcano schreef:
    (...)

    *live.


    Hehe.

    *schuift ongemakkelijk heen en weer. *


    Queer zijn is gewoon alles

    Vulcano schreef:
    (...)

    *live.


    + I ipv i

    *fail*
    Thanks!


    Queer zijn is gewoon alles