• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het is echt geweldig om dit terug te lezen en in sommige dingen jezelf te herkennen :']


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    1913 schreef:
    Ik heb de sims 3 op de X-Box. Benieuwd hoe duur de sims4 gaat worden, anders houd ik het lekker op sims3


    Ik vind dat je de Sims alleen écht kunt spelen op de pc. Dat is véél leuker.

    Ahh yes. Sims 3 Island Paradise besteld en waarschijnlijk maandag in huis.

    Het leek me ook wel leuk om een soort van miniopdrachtjes in het topic te houden. Heb je geen zin, dan hoef je natuurlijk niet mee te doen. Wie is voor? Natuurlijk allemaal Sims-gerelateerde opdrachtjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben voor :Y) ik kan alleen niet op de sims, mijn laptop is dood.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Inside schreef:
    Ahh yes. Sims 3 Island Paradise besteld en waarschijnlijk maandag in huis.

    Het leek me ook wel leuk om een soort van miniopdrachtjes in het topic te houden. Heb je geen zin, dan hoef je natuurlijk niet mee te doen. Wie is voor? Natuurlijk allemaal Sims-gerelateerde opdrachtjes.


    Dat is best leuk ja :3

    Ik ben ook voor (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik!!! :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Emiko schreef:
    (...)

    Ik vind dat je de Sims alleen écht kunt spelen op de pc. Dat is véél leuker.


    Ik heb een paar keer Sims op de pc bij een vriendin gespeeld en die ervaring daarvan bevalt me nog steeds beter dan de X-box maar ik gebruik de laptop voor school en daar komt geen enkel spel op want ik heb veel bestand nodig voor foto's :')
    X-box heeft als enige voordeel tot nu toe dat je lekkerder onderuit kan hanger


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Eh, ik speel het echt zelden, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat mijn zus het pas laatst weer had gevonden en, omdat mijn laptop telkens vastloopt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb helemaal geen Sims en dat vind ik zeer jammer, zeker als ik jullie verhalen zo hoor! ;p
    Maar onze pc kan het niet aan en mijn portomonnee ook niet, dus dan houd het op. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had al een beetje een ideetje :Y)

    De eerste opdracht verschijnt zo in de beginpost. Het is niet verplicht, en er zit geen deadline op. Gewoon voor de lol :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    Ik had al een beetje een ideetje :Y)

    De eerste opdracht verschijnt zo in de beginpost. Het is niet verplicht, en er zit geen deadline op. Gewoon voor de lol :3



    Ik dacht al. Opdracht? Mis ik iets? hehe


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ^ Dit dus.

    Inside schreef:
    (...)
    Het leek me ook wel leuk om een soort van miniopdrachtjes in het topic te houden. Heb je geen zin, dan hoef je natuurlijk niet mee te doen. Wie is voor? Natuurlijk allemaal Sims-gerelateerde opdrachtjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Meh. Simselfs. Ik heb er al een die gemaakt is door iemand anders en ik ben hopeloos in sims maken (al zeker in de sims 2), dus ik denk dat ik deze opdracht maar even oversla. Hoewel ik benieuwd ben naar de simselfs van de anderen.
    Anderzijds, misschien probeer ik wel iets. Zie ik nog wel

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:50 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik ga beginnen (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial