• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Begin 2014 komt ie al :')

    Had ik gezien ja! Maar om een of andere reden lijkt hij me wat minder.
    In het opzicht dat er niet zo bijzonder veel is toegepast naar mijn mening. Er zijn wel emoties enzo erbij, en je kunt meer dingen bij Creer-een-sim, maar voor de rest vraag ik me af of ze er leuke uitbreidingspakketten bij gaan verzinnen. Zo ja, dan koop ik 'm natuurlijk.
    Bij mij gaat het eigenlijk meer om de leuke uitbreidingspakketten. Sowieso.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    (...)
    Had ik gezien ja! Maar om een of andere reden lijkt hij me wat minder.
    In het opzicht dat er niet zo bijzonder veel is toegepast naar mijn mening. Er zijn wel emoties enzo erbij, en je kunt meer dingen bij Creer-een-sim, maar voor de rest vraag ik me af of ze er leuke uitbreidingspakketten bij gaan verzinnen. Zo ja, dan koop ik 'm natuurlijk.
    Bij mij gaat het eigenlijk meer om de leuke uitbreidingspakketten. Sowieso.


    Oh vind je? Ik vond die sims altijd op elkaar lijken en nu kun je ze bijvoorbeeld ook dik maken ipv gewoon lelijk mollig en hun karakter, dat ze daar naar gaan lopen enzo lijkt me hilarisch. En ik hoop op een dieren uitbreidingspakket, dat is altijd wel grappig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oh vind je? Ik vond die sims altijd op elkaar lijken en nu kun je ze bijvoorbeeld ook dik maken ipv gewoon lelijk mollig en hun karakter, dat ze daar naar gaan lopen enzo lijkt me hilarisch. En ik hoop op een dieren uitbreidingspakket, dat is altijd wel grappig.

    Dat ze zich gaan gedragen naar hun karaktereigenschappen vind ik inderdaad wel echt een hele verbetering. Ik weet nog niet echt wat ik er van vind, haha. Ik zie wel als hij uit is naar de gameplays en reviews. Daar baseer ik mijn mening ook altijd een beetje op, hoe het eruitziet als het gespeeld wordt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ubiquitous schreef:



    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    (...)
    Dat ze zich gaan gedragen naar hun karaktereigenschappen vind ik inderdaad wel echt een hele verbetering. Ik weet nog niet echt wat ik er van vind, haha. Ik zie wel als hij uit is naar de gameplays en reviews. Daar baseer ik mijn mening ook altijd een beetje op, hoe het eruitziet als het gespeeld wordt.


    Ik vond het vooral prettig dat ze niet meer gingen voor mokertje realistisch zoals bij sims 3, dat vond ik niet zo mooi.. Het is een spel, dus dan vind ik sims 2 stijl (wel mooiere ogen en har bitte) wel beter. En (niet lullig bedoelt) zoals ik al zei vind het ik geweldig dat je nu bijvoorbeeld een dikke negering kan maken of een magere spriet of een bodybuilder. Want eerst was je sim dan gewoon mollig, dat is lelijk, maar zo rond vind ik dan wel weer wat mooier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga jullie een verhaal vertellen over wat mij ooit gebeurde bij de sims 3.
    Ik was met een vriendin bezig om een stamboom te maken met zo veel mogelijk generaties. Op een gegeven moment gingen we met een man naar egypte, en daar werd hij vervloekt door een mummie en had hij nog maar 3 dagen te leven. Na die 3 dagen was hij bezig met doodgaan, maar toen liep alles opeens vast doordat onze poedel moest plassen. En we konden niks doen omdat we ook net bezig waren met verhuizen. Toen konden we niet meer verder met die familie, en we waren net zo ver, snif.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haha omg die gif xd.
    Ik heb de Sims 3 voor op de computer, en ik wil heel graag Supernatural ;D


    Alis volat propriis.

    Ah Sims <3
    Ik ben best wel benieuwd naar 4, maar hij is zo duur ):


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Sims Middeleeuwen voor de computer
    Sims abracadabra voor de computer[+alle uitbreidingspaketten]
    Sims 3 voor de Wii
    Sims 3 beestenbende voor de Playstation 3
    Sims beestenboel voor op de Gamecube [jupp oouuuuddd! :P]
    Sims Erop uit! voor op de Gamecube

    Ik zal er vast nog wel meer hebben, maar kom er nu even niet op


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:



    Dafuq?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ubiquitous schreef:


    O.o


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ubiquitous schreef:



    WHAHAHA omfg! WHAHA

    Sorry, heel erg lachwekkend die xD

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 14:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh ja! Sims Medieval!

    Die heb ik ook nog, plus het uitbreidingspakket ervan: Piraten en Adel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.