• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    SIms hot date! Dat was mijn eerste sims spel, hahaha, zo leuk. Kon je winkels bouwen, echt geweldig.


    Ik weet nog hoe dat ging :'D Ik vond dat spel met die kinderen toendertijd zo irritant. Geen huiswerk gemaakt: Leger. En ik was een echte soldaat :Y) ja ik had mezelf gemaakt in de sims als kind. xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Ik weet nog hoe dat ging :'D Ik vond dat spel met die kinderen toendertijd zo irritant. Geen huiswerk gemaakt: Leger. En ik was een echte soldaat :Y) ja ik had mezelf gemaakt in de sims als kind. xD


    Dat sloeg gewoon nergens op, alsof wij in het leger moeten als we geen goede cijfers halen en ons huiswerk niet maken xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik heb haar ook ooit proberen te verbranden, geen succes. :'D


    Haha bij mij wel :Y)

    Owja ik moet dit vertellen:

    Ik had in de sims 2 dus op een familie geklikt. In dat ene zand achtige dorp. Met die alien enzo :') Nou ja. En die familie bestond uit een tienerdochter dacht ik en een oud vrouwtje. En ik eventjes kijken bij haar relaties: Verliefd: Magere Hein. Ik dus dat kind vermoorden. Zij en hij ojaa doen. Kreeg ik uiteindelijk een baby O.o En ze was bejaard -.-'' xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn topics :3
    Ik heb alle Sims 3 uitbreidingspakketten gedownload

    Sivan schreef:
    (...)

    Haha bij mij wel :Y)

    Owja ik moet dit vertellen:

    Ik had in de sims 2 dus op een familie geklikt. In dat ene zand achtige dorp. Met die alien enzo :') Nou ja. En die familie bestond uit een tienerdochter dacht ik en een oud vrouwtje. En ik eventjes kijken bij haar relaties: Verliefd: Magere Hein. Ik dus dat kind vermoorden. Zij en hij ojaa doen. Kreeg ik uiteindelijk een baby O.o En ze was bejaard -.-'' xD


    Ik heb het ook een keer voor elkaar gekregen dat mijn persoon een relatie had met magere hein. Ik wist toen zelfs al zijn eigenschappen. Maar toen ik ze een kindje wou laten krijgen was hij opeens weg >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik weet nog mijn allereerste familie die ik had gemaakt bij de Sims (1). Ik had twee kleine meisjes (die mij en mijn zusje voor moesten stellen) en een 'huis' (er zaten gaten in en het was scheef) met roze muren, geen vloer, en dat grote paarse hartjesbed. Meer niet.

    Ik had ooit the sims 2 huisdieren. Maar ik kon daar echt niks mee omdat ik de gewone sims 2 niet eens had. En ik wist eerst niet eens dat ik een huis kon maken, dus al mijn meubels stonden buiten :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jullie laten mij zo erg terug denken. :')

    Wie weet nog dat met dat Bella/Cora was verdwenen. Ik was echt zo erg toen bezig met haar te zoeken. Ik begrijp eigenlijk niet waarom xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb nu echt zin om Sims te spelen dus dat ga ik doen :3

    Haha, ik meld me!
    Ik had laatst weer de sims 2 met alle uitbreidingspakketten gedownload. Dus ik voor de lol een penthouse maken met alleen een lift erin waar ik een vrouw en haar baby in stopte. De vrouw was een echte zakenvrouw, dus moest er een babysitter worden gebeld die dagelijks langskwam. Ging allemaal prima, totdat ik de babysitter opeens kwijt was. En het gekke was, was dat ik haar hoorde huilen en schreeuwen, continu. De vrouw kwam weer thuis en kwam erachter dat de lift stuk was. Lift werd gemaakt en toen zag ik pas in een bepaalde camerahoek, dat de babysitter in de lift lag te slapen. De lift was waarschijnlijk stuk gegaan en de babysitter was vast komen te zitten (met hele lage behoeftes), omdat ik haar niet kon besturen. Ik heb die arme vrouw er nooit meer uitgekregen :') Uiteindelijk maar de familie verwijderd, want ik werd gek van het gehuild van de vrouw


    From these ashes, I will rise

    Vroeger speelde ik altijd Sims maar mijn laptop kan het niet meer aan. Dus als ik een nieuwe laptop heb dan ga ik weer alles downloaden :3


    -

    Fennekin schreef:
    Ik weet nog mijn allereerste familie die ik had gemaakt bij de Sims (1). Ik had twee kleine meisjes (die mij en mijn zusje voor moesten stellen) en een 'huis' (er zaten gaten in en het was scheef) met roze muren, geen vloer, en dat grote paarse hartjesbed. Meer niet.


    Haha ik ook! Ik kon echt geen huizen bouwen en ik wist toen nog niet dat er een geldcode was, dus ik kocht dat bed en dan was ik blut :')

    Ik moet dringend mijn computer waar mijn sims opstaat terug vinden. Ik ben hem al twee maanden kwijt.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik heb de sims 3 op de X-Box. Benieuwd hoe duur de sims4 gaat worden, anders houd ik het lekker op sims3


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~